I vincitori di u 2u Concorsu Naziunale di Cartoni Animati à Tema Cooperativu sò stati annunziati

I vincitori di u Cuncorsu Naziunale di Cartoni Animati à Tema Cooperativu sò stati annunziati
I vincitori di u 2u Concorsu Naziunale di Cartoni Animati à Tema Cooperativu sò stati annunziati

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn u cuncorsu naziunale di caricatura, chì hè stata per a seconda volta questu annu cù l'intelligenza di "Un'altra agricultura hè pussibule", i travaglii vincitori sò stati determinati. In a cumpetizione, chì hè stata cun u tema di "U putere urganizatu di u paisanu, cooperativa", Halit Kurtulmuş Aytoslu hà vintu u primu postu, Mehmet Selçuk hè diventatu u sicondu è Ahmet Öztürklevent hà guadagnatu u terzu postu.

In u cuncorsu naziunale di cartone urganizatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir per a seconda volta quist'annu cù u tema di "A Cooperativa di Potenza Organizzata di i Campagnoli", l'opere vincitori sò state determinate. In a cumpetizione induve Halit Kurtulmuş Aytoslu da Bursa, Mehmet Selçuk da Denizli è Ahmet Öztürklevent da Istanbul hà vintu u primu postu, Melek Demirel da İzmir, Mustafa Enes Çakıcı da Kocaeli è Zeliha Nur Maviş da Sinop hà vintu u Premiu Young Encouragement. U cumitatu di selezzione hà premiatu Ahmet Özalp da Kocaeli, Cemalettin Güzeloğlu da İzmir è Nuhsal Işın da Istanbul degne di menzione d'onore.

186 opere anu participatu

95 persone anu participatu à a cumpetizione, chì hà u scopu di rinfurzà l'urganizazione in l'attività di produzzione agricula, cù un totale di 186 cartoons.

Cartoonist Mehmet Tevlim, Muhittin Köroğlu, Mustafa Yıldız è Yusuf Akıncı, presidente di a cooperativa di sviluppu agriculu SS Foça è membru di u Cunsigliu di Supervisione di l'Unione SS İzmir Village Coop Nurgül Uçar Aktuğ, presidente di u sviluppu agriculu di SS Gödence Çağatay Dipartimentu Municipale di Özcan Kokolu è capu di u dipartimentu municipale di Özcan kulu. valutazione fatta da u Cumitatu di Selezzione custituitu da Şevket Meriç, i participanti 9 sò stati premiati.

Dopu à a riunione di u Cumitatu di Selezzione tenuta in u Centru di Sviluppu Agriculu di İzmir (İZTAM) u 5 di ghjugnu, u presidente di l'unione di İzmir Village Coop, Neptün Soyer, è u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir, Ertuğrul Tugay, anu ricevutu informazioni nantu à a cumpetizione.