Trè Novi Passi Focalizzati in Ambiente è Sostenibilità da l'Autostrada di Marmara di u Nordu

Trè Novi Passi Focalizzati in Ambiente è Sostenibilità da l'Autostrada di Marmara di u Nordu
Trè Novi Passi Focalizzati in Ambiente è Sostenibilità da l'Autostrada di Marmara di u Nordu

L'Autostrada Marmara di u Nordu hà datu l'iniziu di trè novi prughjetti in u scopu di a Settimana Mundiale di Proteczione Ambientale. KMO, chì cuntribuisce à l'educazione di l'individui cù autismu riciclendu i rifiuti elettronichi, elimina ancu a contaminazione sonora in a regione cù a nova barriera di rumore situata in Akfırat.

L'Autostrada di Marmara di u Nordu cuntinueghja à intraprende una seria di prughjetti in u scopu di a so nova visione di sustenibilità è di e pulitiche ambientali aghjurnate. Fighjendu nantu à l'ambiente è a sustenibilità di tutti i prucessi cummerciale è di e zone di rispunsabilità suciale corporativa, a Northern Marmara Highway hà riunitu a cuntribuzione à u riciclamentu, a prevenzione di a contaminazione acustica è e pratiche verdi cù trè novi prughjetti chì hà iniziatu cù a Settimana Mundiale di Proteczione Ambientale.

KMO hà iniziatu u prughjettu di riciclà i rifiuti elettronichi à 5 punti per sustene è cuntribuisce à l'educazione di e persone cù autismu. L'Autostrada di u Marmara di u Nordu, chì coopera cù u Gruppu GCL per u riciclamentu di e-waste, donarà l'ingudu da i rifiuti elettronichi à TODEV per sustene l'educazione è u sviluppu di l'individui cù autismu. I rifiuti elettronici raccolti in u Centru di Controlu Principale di KMO, 3 Direzzione di Operazioni di Mantenimentu è a Stazione KMO Istanbul Park OHT, chì hè designata cum'è una zona pilota per l'utilizatori di l'autostrada, saranu riciclati da GCL è riintroduti in l'industria. Cusì, ogni rifiutu elettronicu riciclatu serà una nova speranza per l'educazione di l'individui cù autismu.

L'Autostrada di Marmara di u Nordu, chì accoglie ancu unu di i primi ponti ecologichi di Turchia, crea una barriera à a contaminazione sonora causata da u trafficu di i veiculi in i spazii viventi intornu à u corridore di trasportu di 415 chilometri. A barriera di rumore ecologica, fatta di pneumatici in fine di a vita, hè stata prima applicata in l'area di KMO Akfırat. A Barriera di Rumore, custruita da KMO in cuuperazione cù HATKO, hè stata sviluppata apposta per chì u trafficu di l'autostrada ùn pruvucassi micca a contaminazione di u sonu à e zone residenziali. In u prughjettu Noise Barrier, i pneumatici di fine di vita sò usati in forma di granuli principali, minimizendu a tarifa di rifiuti, detectendu è prevenendu a contaminazione à a fonte, utilizendu e risorse energetiche in modu efficiente è riducendu l'effetti negativi nantu à l'ambiente.

E pulitiche ambientali verdi di l'Autostrada di Marmara di u Nordu, chì sparghje e so attività in u campu di a sustenibilità à tutti i prucessi di gestione è di operazione, sò ancu apprezzati à l'esteru. A Cummissione Ecunomica è Soziale di l'Asia-Pacificu (ESCAP) in e Nazioni Unite (ONU) hà attribuitu à KMO u Badge di l'Affare Verde Asia-Pacificu cum'è parte di e so pulitiche ambientali è sforzi di sviluppu sustenibile. Mentre l'Autostrada di Marmara di u Nordu hà riesciutu à fà a so marca trà e cumpagnie impegnate in pratiche sustinibili da ESCAP, cuntinuerà à participà à prughjetti orientati à l'ambiente cù a sinergia chì hà ottenutu cù l'istituzioni è l'urganisazioni internaziunali in u periodu à vene.