Metro Istanbul hè à u Summit di u Trasportu Pùblicu Mundiale

Metro Istanbul hè à u Summit di u Trasportu Pùblicu Mundiale
Metro Istanbul hè à u Summit di u Trasportu Pùblicu Mundiale

À l'assemblea generale di l'UITP, chì hà quasi 100 membri in più di 2000 paesi, in Barcellona, ​​​​U Direttore Generale di Metro Istanbul, unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Özgür Soy hè statu numinatu à l'unanimità cum'è Presidente di a Regione Eurasiatica è Vice UITP. President. Soy divintò u primu esecutivu turcu à esse numinatu à sta pusizione in a storia di 130 anni di u stabilimentu.

Özgür Soy, u Direttore Generale di Metro Istanbul, u più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia, travaglià à u più altu livellu in UITP, a più grande istituzione in u settore di u trasportu publicu in u mondu. U General Manager Soy hè statu elettu cum'è Vicepresidente è Presidente Regionale Eurasia di UITP, chì hè stata fundata in u 1885 è hè custituita da operatori di trasportu publicu, amministrazioni cintrali, guvernu lucali, urganisazioni industriali, centri di ricerca, accademichi è cunsultanti di 100 paesi diversi è hà più. più di 1.900 membri in u mondu sanu. .

Rappresentarà 12 paesi in u Cunsigliu di Amministrazione di l'UITP

Özgür Soy presiderà a Regione Eurasiatica di UITP, chì include Azerbaijan, Georgia, Israele, Kazakhstan, Moldova, Armenia, Kirghizistan, Tadjikistan, Turchia, Turkmenistan, Ucraina è Uzbekistan. In questu prucessu, hà da rializà e funzioni di u Cunsigliu di l'UITP è di u Vicepresidentu di l'UITP, chì rapprisenta i paesi in a Regione Eurasiatica. Özgür Soy serà rispunsevule per a rapprisintazioni di tutti i membri di 12 paesi in a Regione Eurasia in u Cunsigliu di Amministrazione di l'UITP, a coordinazione di i prughjetti è l'attività chì deve esse realizatu da UITP per questi membri, l'esecuzione di i prucessi di decisione, è u seguitu di u secretariatu di l'UITP in a Regione Eurasia, hè statu elettu cù i voti di i membri in l'assemblea generale di Barcellona in u ghjugnu 4.

Ozgur Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul, chì hà assistitu à u Summit Globale di Trasportu Pùblicu UITP tenutu in Barcellona, ​​​​dissi: "Hè una fonte di orgogliu per mè è per u nostru paese chì sò statu ritenutu degnu di stu duvere in l'assemblea generale. riunione. Nta l'ultimi anni, u Metro d'Istanbul hà sperimentatu a so età d'oru cù e novi custruzzioni è innovazioni. I premii chì avemu ricevutu eranu i precursori di stu sviluppu. À u listessu tempu, sò statu numinatu cum'è presidente di a Regione Eurasia appena stabilita in UITP. Ancu quì, vulemu aumentà a cooperazione è a spartera di cunniscenza mutuale trà 12 paesi chì sò membri di a Regione Eurasiatica, cum'è Azerbaijan, Georgia, Kazakistan è Israele ".

L'Accademia di Trasportu, stabilita in Istanbul, serà u centru di furmazione di u settore.

Informendu chì Istanbul hè ancu designatu cum'è u centru di furmazione regiunale di l'UITP, u direttore generale Özgür Soy hà dettu: "Cù l'accordu di cooperazione trà l'Accademia UITP è l'Accademia Metro, chì sò centri di furmazione 8 in u mondu, u centru di furmazione 9th hè statu stabilitu in Istanbul. Ancu quì, assai furmazioni seranu datu à i participanti da Turchia è diverse parti di u mondu nantu à i sistemi ferroviari è u trasportu publicu. Tutti questi feranu una grande cuntribuzione à u sviluppu di u settore di u trasportu publicu è u muvimentu à un puntu megliu ".

A voce di u settore di u trasportu publicu in Turchia serà intesu più efficace

Cù u novu rolu di Ozgur Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul, Istanbul serà rapprisintatu in modu più efficace nantu à i prughjetti di trasportu publicu è e migliori pratiche in u mondu. Inoltre, avarà a strada per a Turchia per avè una voce più grande in i prughjetti di trasportu publicu è e decisioni strategiche nantu à u settore, è a visibilità internaziunale di u settore di u trasportu publicu turcu, cumpresu u settore di i sistemi ferroviari turchi, aumenterà.

L'imprese di u settore di u trasportu publicu è i stakeholder in Turchia, è ancu altri operatori di trasportu publicu, autorità è attori di l'industria in a regione, anu l'uppurtunità di stabilisce relazioni più strette, cooperà è sparte esperienze cù altri paesi nantu à e piattaforme internaziunali.