L'allergii staghjunali affettanu più l'ochji

L'allergii staghjunali affettanu più l'ochji
L'allergii staghjunali affettanu più l'ochji

L'Ophthalmologist Op. hà dichjaratu chì a freccia di reazzioni allergii aumenta significativamente cù l'aumentu di a stagione di primavera è a temperatura di l'aire. Dr. Cem Alay hà dettu: "L'allergii d'estate affettanu l'ochji u più per via di u cuntattu cù l'ambiente.

L'allergii sò generalmente manifestati in l'ochji cù sintomi cum'è ardenti, stinging, irrigazione, prurito, sensibilità à a luce è disturbi visuali. "Se questi sintomi cumincianu à mustrà più frequentemente, hè impurtante avè un esame oculare detallatu è piglià e precauzioni necessarie", disse.

Specialist oftalmologia Op. da Ankara Dünyagöz Tunisia Hospital dici chì l'allergii staghjunali causanu discomfort in diverse parti di u corpu cum'è u clima hè più caldu. Dr. Cem Alay hà dettu: "I nostri ochji sò unu di l'organi più affettati da allergens. "Durante i mesi di primavera, a vita di ogni ghjornu di quelli chì sò particularmente sensittivi à l'allergeni cum'è u polline è l'erba sò affettati negativamente", disse. Basgiu. Dr. Alay hà datu infurmazioni nantu à e malatie cum'è a conjunctivitis chì pò esse in questi periodi è hà datu cunsiglii per piglià precautions contra queste malatie.

"DUE ESSERE PIÙ ATTENZIONE QUANDU UTILIZZA LENTE"

Op hà dichjaratu chì saria benefiziu d'utilizà occhiali di sole protetti da UV per pruteggiri contra e malatie cum'è a conjunctivitis chì pò accade per via di i raghji ultravioletti emessi da u sole. Dr. Alay hà dettu: "In più, l'usu di lenti aumenta ancu u risicu di reazzioni allergii. In più di u polline è u polu in a primavera è l'estiu, a natazione in u mare è e piscine cù lenti di contactu pò ancu pruvucà reazzioni allergii in l'ochji. U polline è i germi chì si attaccanu à i lenti pò causà assai prublemi serii, da allergii à inflammazioni. "Puderà esse necessariu di esse più attenti à l'usu di lenti, soprattuttu in i mesi di l'estiu, per cambià da lenti mensili à lenti dispunibuli di ogni ghjornu, è se l'incomodità cuntinueghja, l'usu di lenti di contactu pò esse bisognu di cessà durante u periodu di l'estiu", hà dettu. disse.

"I PERSUNI CHE AVANEN SINTOMI DEVERU AVANZE UN ESAME OCULARI"

Enfatizendu chì i fatturi più impurtanti in l'emergenza di conjunctivitis allergique, l'incidenza di quale aumenta significativamente cù u riscaldamentu di u clima, sò allergii, infizzioni è fatturi ambientali, Op. Dr. Alay hà dettu: "A conjunctivitis allergique si manifesta cù sintomi di l'ochji acquosi eccessivi, dolore, prurito, crosta è crosta nantu à e ciglia in a mattina. Per questi mutivi, u pruritu frequente di l'ochji ponu allughjà a strada per disordini cum'è keratoconus in u futuru. E persone cù sintomi anu da subitu subitu un esame oculare detallatu è principià u trattamentu. In casu di conjunctivitis allergique, cunsiquenzi gravi in ​​u futuru pò esse prevenuti da un diagnosticu puntuale è trattamentu. Durante a fase di trattamentu di a conjunctivitis allergique, i gocce per l'ochju di prescription sò cunsigliati per minimizzà e lagnanze di i pazienti. "Hè ancu impurtante per identificà e sustanzi chì causanu reazzioni allergii è minimizzà u cuntattu", disse.

PRECAUZIONI CHE POSSIBILI PIU

Basgiu. Dr. Alay hà cunclusu u so discorsu listendu i so suggerimenti contr'à a conjunctivitis allergique cum'è seguente:

  • Aduprà l'aria condizionata cù filtru,
  • Ùn fregate micca l'ochji è evite u cuntattu cù e mani.
  • Aduprate set di copripiumini fatti di tessuti antipolvere nantu à i letti,
  • Aduprate un pannu umitu quandu spolverate in casa.
  • Aspira a casa una volta à ghjornu,
  • Lavà e mani è a faccia spessu cù assai acqua,
  • Assicuratevi di utilizà lenti di sole à l'esterno per prutege i vostri ochji da fatturi esterni.
  • Aduprate l'occhiali di natazione mentre nutate.