L'esportatori di mobili volenu mantene a so cumpetitività

L'esportatori di mobili volenu mantene a so cumpetitività
L'esportatori di mobili volenu mantene a so cumpetitività

L'Associazione di Esportatori di Carta di Mobili di l'Egeu è di Prodotti Forestali hà visitatu İzmir Yıldız Orman Ürünleri Venni, una di e cumpagnie principali chì trasformanu MDF crudu in valore aghjuntu è furnisce valuta straniera à valore aghjuntu à Turchia.

L'industria di u mobili turcu vole a cooperazione è e cundizioni di u cummerciu ghjustu per mantene a so cumpetitività.

U presidente di l'Associazione di esportatori di carta è prudutti forestali di l'Egeu Ali Fuat Gürle, presidente di u Cumitatu di travagliu di u mobili Ahmet Müjdat Kemer, u secretariu generale diputatu di u BEI Serap Unal, u capu di filiale di l'agricultura BEI 2 İbrahim Demir, u cunsultante di stampa BEI Mina Şen, u MDF crudo hè trasfurmatu in valore aghjuntu. Visitò İzmir Yıldız Orman Ürünleri Venni, una di e cumpagnie principali chì portanu valuta straniera in Turchia è furnisce valuta straniera di valore aghjuntu, è hà prisentatu una placca per u so successu in l'esportazioni è hà parlatu di i prublemi di u settore.

Ricordendu chì a Turchia hè cresciuta da l'11 à l'8 in l'industria mundiale di u mobili, u presidente di l'Associazione d'Esportatori di Carta Egeea è Prodotti Forestali, Ali Fuat Gürle, hà dettu: "Ci hè bisognu di cuuperazione è raggruppamentu in a nostra industria per sfruttà pienamente u nostru putenziale. Tuttavia, pensemu chì questu modu, u valore aghjuntu pò esse purtatu à un puntu più altu. Per questu, deve esse stabilitu un ambiente di fiducia. U nostru scopu hè di elevà l'industria di u mobili à u top 5 in u mondu in 5 anni ". disse.

U presidente Gürle hà dettu: "Pensemu chì cù a cooperazione ghjusta, u cummerciu ghjusta è uguale, pudemu apre a strada micca solu quandu vende i nostri prudutti, ma ancu quandu li compra. Avemu bisognu di pusizioni fermamente a percepzioni di a marca di mobili turca in u mondu, per ùn perde a nostra cumpetitività, è per cooperà contr'à a cumpetizione sleale di minacce cum'è l'Estremo Oriente. Spessu ci riunitemu cù e nostre cumpagnie per discutiri ciò chì duvemu fà per determinà currettamente i metudi di crescita di u nostru settore, è i prublemi sperimentati in u settore di a materia prima da a nostra Associazione ". disse.