L'Eurasia di u Pacificu diventa publicu

L'Eurasia di u Pacificu diventa publicu
L'Eurasia di u Pacificu diventa publicu

L'Eurasia Pacificu, chì hà firmatu accordi è trasporti impurtanti trà i paesi dapoi u 2019 per realizà u sognu di a Strada di a Seta di Ferru da l'Asia à l'Europa, entra in u trasportu aereu è marittimu in 2022 è dirige a logistica cù tutti i modi di trasportu, apre à u publicu. . A dumanda serà cullata u 6-7 di ghjugnu per l'offerta publica, chì si ferà sottu a dirigenza di u consorziu Halk Invest.

Un totale di 34 milioni di TL azzioni di valore nominali di l'Eurasia Pacificu, chì si preparanu à fà investimenti in l'impieghi, l'equipaggiu è l'infrastruttura per furnisce un serviziu di qualità è ecunomicu à tutti i so clienti, seranu offerti à u publicu. Sicondu u prospectus, u 20,24 per centu di a cumpagnia serà offrittu à u publicu cù l'offerta publica di l'azzioni citate.

"Dopu à a ferrovia, avemu principiatu u trasportu aereu è marittimu"

Fatih Erdoğan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Eurasia Pacificu, hà dettu chì, dapoi a fondazione di a cumpagnia in u 2019, anu fattu passi impurtanti è pionieri in u campu di u trasportu ferroviariu, è cusì anu fattu una cuntribuzione significativa à a ripresa di u trasportu ferroviariu. Iron Silk Road Project, chì si stende da a Cina à l'Europa. Fatih Erdoğan hà dettu chì anu cuminciatu à furnisce servizii in u campu di u trasportu aereu è marittimu per risponde à l'altri bisogni di trasportu di a cartera di clienti esistenti, è chì anu da scopu di diventà unu di i più forti attori in u settore logisticu cù l'offerta publica. .

"Crescemu sopra l'industria"

Dichjarà chì l'industria logistica hè stata affettata negativamente, prima per via di a pandemia di Covid-19 è dopu a guerra Russia-Ucraina, è chì i prezzi di i trasporti anu aumentatu, Fatih Erdoğan hà dettu chì, malgradu tuttu, a logistica cuntinuava ininterrotta in u mondu è l'industria hè cresciutu rapidamente. da annu à annu. Esprimendu chì l'Eurasia Pacificu hà ottenutu un bonu momentu di crescita da u primu ghjornu chì hè stata fundata è hè cresciutu sopra a media di u settore, Fatih Erdoğan hà dettu: "Avemu fattu investimenti impurtanti in questu prucessu è cuminciatu u trasportu marittimu è aereu. Durante l'epidemie, avemu datu una prova impurtante micca solu in u nostru paese, ma ancu in tuttu u mondu cum'è l'industria logistica ". disse.

Dichjarà chì l'impurtanza di a logistica ferroviaria hè aumentata ancu di più cù u Consensu Verde Europeu di l'UE cù u scopu di esse u primu cuntinente neutru per u clima in u 2050, Erdoğan hà dettu: "Cum'è Turchia, a trasfurmazione verde di l'economia è l'industria turca hè assai impurtante in per accelerà l'ecunumia verde à bassa carbonu. Un pianu d'azzione hè statu creatu da l'istituzioni ufficiali per prutege è rinfurzà a cumpetitività in l'esportazioni versu i paesi terzi, in particulare l'Unione Europea, è per sustene u settore ferroviariu. In u scopu di stu pianu, era previstu di aumentà a parte di u trasportu ferroviariu è di diminuite a parte di u trasportu stradale. Questu ci mostra chì a logistica ferroviaria guadagnerà più impurtanza in u periodu à vene ".

"I proventi IPO seranu utilizati in investimenti"

Fatih Erdoğan hà dichjaratu chì u 40 per centu di l'ingudu per esse ottenutu da l'offerta publica serà utilizatu per investimenti in Railway Train Management (DTİ), u 30 per centu per l'investimenti terminali, u 20 per centu per l'investimenti in aerei è altri modi, è u restu 10 per centu cum'è supportu. per u capitale di travagliu.. Fatih Erdogan hà dettu u seguente nantu à l'investimenti previsti:

"Cum'è cumpagnia, avemu dumandatu in ferraghju 2023 per ottene un Certificatu di Operatore di Trenu Speciale per aumentà a capacità di locomotiva in Turchia in u trasportu ferroviariu è per eliminà a limitazione di locomotive in u trasportu internaziunale. Cusì, simu un Operatore di Ferroviaria (DTİ) è pianificemu di serve i nostri clienti cù e nostre locomotive è treni. In u trasportu marittimu, vulemu espansione a nostra flotta è aumentà a nostra capacità di 2023 volte à a fine di u 2025, in più di a nostra prima nave chì avemu acquistatu in 5 per aumentà i nostri trasporti in corso. Avemu pensatu à cresce in u trasportu di carichi aerei, chì avemu principiatu in a sede di Ankara, facendu l'investimenti necessarii in u persunale è l'equipaggiu in i nostri uffizii in Istanbul è Izmir in 2023. In più di a ferrovia, in a continuazione di l'investimenti chì pensamu à fà in mare è via aerea; In u quadru di a crescita chì averà da esse in u voluminu di trasportu, anticipemu ancu di fà investimenti terminali per furnisce servizii intermodali è multimodali à i nostri clienti.