Pera Museum è Meditopia piglianu l'amatori d'arte in un viaghju meditativu

Pera Museum è Meditopia piglianu l'amatori d'arte in un viaghju meditativu
Pera Museum è Meditopia piglianu l'amatori d'arte in un viaghju meditativu

Pera Museum offre una sperienza digitale unica cù Awareness Viewing the Istanbul Panorama video, preparatu in cullaburazione cù Meditopia. di u museu YouTube U video, chì pò esse vistu nantu à u canali, porta l'amatori d'arte in un tour tridimensionale di u "Panorama d'Istanbul" dipintu nantu à tela da Antoine de Favray in u 18u seculu, mentre riunisce l'arte cù a cuscenza cuscente.

A Fundazione Suna è İnan Kıraç hà aghjustatu un novu prughjettu à i prughjetti chì mischjanu l'opere in e cullezzione di u Museu Pera cù e tecnulugia novi. U video intitulatu Looking at Istanbul Panorama with Awareness, preparatu in cullaburazione cù Meditopia, piglia a so ispirazione da un travagliu panoramicu in a mostra Intersecting Worlds: Ambassadors and Painters.

Fighjate à Istanbul cun cuscenza

U video, chì apre u spaziu per sperimentà a pittura "Istanbul Panorama", chì Antoine de Favray hà dipintu cù l'oliu nantu à tela trà u 1770-1773, riunisce u putere di l'arti è l'esperienza mentale. L'amatori d'arte, chì facenu una piacevule passeggiata accumpagnata da a musica di meditazione in questa opera d'arte, chì hè trasportata da tela à piattaforma digitale è piena di dettagli unichi, trovanu l'uppurtunità di scopra i sentimenti suscitati in elli mentre esaminendu i dettagli di Istanbul di u XVIII seculu. .

Quelli chì volenu andà in un viaghju mentale accumpagnatu da u sonu è a musica meditativa mentre fighjenu u paisaghju d'Istanbul di seculi fà nantu à i so schermi, ponu vede u video "Visualizazione di u Panorama d'Istanbul cun Awareness" in u Museu Pera. YouTube Pudete vede u canali gratis.

Fotografia di scena artistica di u XVIIIu seculu

I paisaghji panoramichi di Istanbul anu un postu impurtante trà i dipinti fatti in Istanbul da l'artista francese Antoine de Favray. Questi paisaghji, in quale tutti i dettagli sò meticulosamente processati, sò un documentu impurtante. Hè cunnisciutu chì Favray pintò paisaghji da l'ambasciate in Pera, in particulare da u Palazzu Russu, induve hà campatu per un tempu in Istanbul, cum'è l'altri artisti occidentali di u periodu spessu facianu. U "Panorama d'Istanbul", dipintu da l'artista trà u 1770 è u 1773, mette in luce a scena artistica di Istanbul in a seconda mità di u 18u seculu.