RTEU sviluppa un metudu di trattamentu in u cancer di a vejiga

RTEU sviluppa un metudu di trattamentu in u cancer di a vejiga
RTEU sviluppa un metudu di trattamentu in u cancer di a vejiga

Recep Tayyip Erdoğan University (RTEU) Facultà di Medicina, Dipartimentu di Scienze Mediche Basate, Dr. Lecturer Cù u prughjettu TÜBİTAK 3501, guidatu da u membru Hatice Sevim Nalkıran, hè investigatu se l'estimulazione di a via di segnalazione antivirale hà un effettu crescente nantu à a morte di e cellule di cancro di vescica è s'ellu pò furnisce una opzione chì pò avanzà u trattamentu di u cancro di vescica. cum'è una via alternativa di immunoterapia.

Dr. hà dichjaratu chì cù u prughjettu intitulatu "Esaminazione di a Via Immune Innata Antivirale cum'è Approccio Immunoterapu Potenziale in Cancer di Vescica", anu investigatu l'effettu di mira à a via di signalazione antivirale mitocondriale in e cellule di cancro di vescica nantu à i prucessi di proliferazione è di morte di e cellule. . Lecturer U membru Sevim Nalkıran hà dettu: "A via di signalazione attivata da a rilevazione di RNA virali attiva a stimulazione di u sistema immune. "Dopu a creazione di cellule di cancro di vejiga cù livelli di prutezione chì riducemu o aumentemu da a modulazione genetica, attivemu a via di signalazione cù RNA virali sinteticu è poi esaminà s'ellu ci hè un cambiamentu in a proliferazione è a morte di e cellule cancerose". disse.

Dr. Lecturer U membru Sevim Nalkıran hà dettu chì, in u scopu di u prugettu, hè ancu destinatu à creà un mudellu di tumore inoculendu e cellule sviluppate in animali sperimentali è à seguità l'effetti dopu l'iniezione di RNA virali sinteticu.