U viaghju nantu à u fiumu principia cù a "Zipline" in Sakarya

U viaghju nantu à u fiumu principia cù a "Zipline" in Sakarya
U viaghju nantu à u fiumu principia cù a "Zipline" in Sakarya

L'operazioni sò state cumpletate in u più grande prughjettu di a pista "zipline" di a cità, implementatu da a Municipalità Metropolitana per aghjunghje valore à a vita suciale è offre novi opportunità suciali à i citadini, è i tocchi finali sò fatti prima di u principiu.

A Municipalità Metropolitana di Sakarya implementa novi prughjetti unu à unu per aghjunghje valore à a vita suciale di a cità è per fà a cità u centru di u turismu in a regione.

Linea cumpleta

U prughjettu "zipline", iniziatu da u presidente Ekrem Yüce nantu à una dumanda intensa, era unu di elli. A custruzzione di a linea "zipline" custruita nantu à u lettu di u fiumu Sakarya à u passaghju di l'autostrada D-100 Erenler hè stata cumpletata.

A custruzzione di duie turri separati cù una altezza di 16 metri, chì hè stata cuminciata pocu tempu fà, hè stata finita. U prucessu di assemblea di e linee di trasportu, induve i citadini viaghjanu nantu à u fiumu, hè ancu finitu. Un filu di trasportu di 305 metri hè statu preparatu è tutte e precauzioni sò state pigliate cun grande precisione per a sicurità di l'utilizatori.

Sistema 'Zipstop'

A custruzzione di a linea principale, realizata da u Dipartimentu di l'Affari Scienti, hà righjuntu u 100%. Infine, u tempu hè passatu nantu à u paisaghju è a preparazione di i spazii di serviziu. In u prugettu, u sistema "zipstop" hè statu attivatu per maximizà a sicurità di i citadini.

A Municipalità Metropolitana, chì furnisce a mudernizazione di parchi è giardini in natura è hà recentemente trasfurmatu assai spazii naturali in punti di serviziu, prestu mette in serviziu u prughjettu "zipline".

U viaghju principia prestu

In a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana, "Continuemu à pruduce è implementà per rinfurzà u tessulu suciale di Sakarya è per creà novi spazii induve i nostri citadini ponu passà u tempu cun piacè. Avemu intensificatu l'attrezzatura per a custruzzione di novi spazii di rinfurzamentu suciale. Facemu l'ultimu toccu à u nostru prughjettu "zipline", chì hè stata cuminciata cù l'istruzzioni di u presidente Ekrem Yüce, in cunfurmità cù a natura di u verde, chì unisce i citadini cù a natura è e bellezze di a natura. U viaghju nantu à u fiumu hà da principià prestu ", hà dettu a dichjarazione.