I nomi principali di u settore si sò riuniti à Izmir Coffee Fair

I nomi principali di u settore si sò riuniti à Izmir Coffee Fair
I nomi principali di u settore si sò riuniti à Izmir Coffee Fair

Organizzata per a prima volta quist'annu, Izmir Coffee Fair accoglie i so participanti è i visitori, è attrae una grande attenzione cù i so attelli è attività cum'è diverse conversazioni, tostatura di caffè è fermentazione. Şerif Başaran è Sam Çeviköz, unu di i nomi principali in u settore, hà valutatu a fiera è u puntu righjuntu da l'industria di u caffè in Turchia.

Fiera di Caffè Izmir - Fiera di Caffè, Equipaggiamenti di Caffè è Consumabili, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è urganizata cù a cooperazione di İZFAŞ è SNS Fuarcılık in Fuarizmir, in più di u voluminu cummerciale chì crea, a "Stage di Birra è Degustazione" è a "Stage di Roastery". è Area di Applicazioni "Ospita ancu avvenimenti cum'è diverse conversazioni, tostatura di caffè è fermentazione. I nomi principali di l'industria participanu cum'è parlanti in discorsi è avvenimenti chì attiranu una grande attenzione da i visitatori. Şerif Başaran, u fundatore di a Fabbrica di Caffè, furmatore, cunsultore di parechje cumpagnie, è unu di i primi nomi chì venenu in mente in Turchia quandu si tratta di caffè qualificatu, hà parlatu di u caffè è di i trucchi di a torrefazione di u caffè à a fiera. Başaran hà valutatu a situazione di Turchia in questu settore, induve a cultura di u caffè hà una grande impurtanza da a storia à u presente.

Pudemu avè una parolla in u mondu cù i nostri marchi

Şerif Başaran hà dettu: "Avemu cumpagnie in Turchia chì ponu cumpete cù u mondu in questu settore. Avemu 70 - 80 anni di fabbricanti di macchine di torrefazione di caffè. Quandu aghju guardatu in Australia, i marchi turchi eranu trà e macchine di torrefazione più usate. Inoltre, i fabricatori di macchine di caffè turchi è i fabbricanti di espresso in u nostru paese sò in forma assai bona. Quandu guardemu à u campu di a machina, avemu intrutu in e prime 20 marche di u mondu cù almenu 4-5 marche. Per d 'altra banda, avemu ancu cumpagnie di torrefazione di caffè assai qualificate. Per esempiu, quandu cumprate fagioli verdi, paesi cum'è Germania è Svizzera paganu un impositu zero nantu à u caffè, è quandu si tosta è vende, ci hè un tributu per kilogramu. Ci deve esse regulazioni simili in u nostru paese. Se l'accordi necessarii sò fatti, a nostra industria diventerà assai più competitiva è pudemu avè marchi in Turchia chì vendenu caffè tostu à u mondu sanu in u futuru. Pudemu cumpete assai bè cù l'altri paesi in quantu à l'esportazioni, pudemu vene in prima.

Hè necessariu di catturà a tendenza è innuvà.

Dichjarà chì a rivoluzione in u caffè deve esse sperimentata ancu in a produzzione di macchine in u nostru paese, Başaran hà dettu: "I metudi tradiziunali di produzzione ereditati da u missiavu anu da esse furmatu è cambiati secondu e esigenze di l'età è a tecnulugia cù approcci innovatori innovatori. Cuminciamu à vede generazioni è marche chì portanu cambiamenti innovatori cum'è successu à l'esteru. Hè necessariu di catturà a tendenza è innuvà. Altrimenti, ùn pudemu micca lascià u mercatu domesticu, u nostru scopu deve esse di espansione à l'esteru. Cume ci hè una terza generazione in u caffè, 3 generazioni duveranu fà sta rivoluzione in i fabricatori ", disse.

Dichjarà chì l'interessu per u caffè in Turchia hè aumentatu ghjornu per ghjornu cù l'ingressu di e marche internaziunali di cafè in Turchia è l'aumentu di e marche lucali in l'ultimu annu, Başaran hà dettu: "U caffè hè avà bevutu per piacè è per bisogni di cafeina. . I tendenzi di a socializazione anu vultatu à i lochi è i caffè cù l'aumentu di e marche lucali è internaziunali. caffè; Ci sò lochi induve pudete studià, pusà è scuntrà cù l'amichi è socialize. Invece di andà in casa di l'altri cum'è invitati, a ghjente hè venuta à scuntrà in caffè. Hè diventatu un puntu di riunione dopu a casa ", disse.

Izmir hè assai còmuda per a fiera per via di a so situazione

Evaluendu a fiera, Şerif Başaran hà ricurdatu chì İzmir hà ospitu u cummerciu di caffè è i fabbricanti di torrefazioni di caffè per più di 100 anni in a regione è hà dettu: "L'urganisazioni, i workshop è i cuncorsi in a fiera sò impurtanti per fà chì i visitatori amassi u caffè. Tuttavia, a parte impurtante chì ùn deve esse scurdata hè a parte B2B. I prufessiunali chì venenu quì ponu accede à tutti i cumpunenti cù i so sottosettori, da a machina à i fagioli verdi, da a cunsulenza à u latti, u sciroppu, a pasticceria è u mobili. I fieri di u caffè anu grandi ritorni per aumentà u voluminu cummerciale. Izmir; Hè assai vantaghju in termini di locu, logistica, alloghju, locu di a fiera è pò creà un centru. Ci hè una fiera assai bella è grande. In u futuru, spergu chì sia una bona fiera induve e competizioni sò tenute in volumi assai più grande ", disse.

Era una fiera chì cunvene assai bè à Izmir.

Coffee HQ Co-Fundatore Sam Çeviköz, unu di i nomi famosi in l'industria, chì hà participatu à a discussione nantu à l'effetti di u caffè nantu à a nostra vita à u Demleme è Tadım Sahnesi hà attiratu una grande attenzione da u publicu. Sam Çeviköz, chì hà campatu in Australia è vultò in Turchia 11 anni fà, hà dettu: "Semu quelli chì portanu u caffè à u mondu. Quandu avemu vistu, u primu caffè in u mondu hè statu apertu in Istanbul Galata in Turchia. Finu à l'anni 1950, in Turchia ci era u cunsumu di caffè prima di tè. In l'ultimi anni, u caffè turcu hà cuminciatu à cultivà in u mondu. Siccomu u caffè turcu hè generalmente ecunomicu in u nostru paese, hè fattu cù grani di cafè da una regione di u Brasile. In ogni casu, pudete fà u cafè turcu micca solu da un fagiolu unicu, ma ancu cù un caffè qualificatu, pò esse fattu da qualsiasi fagiolo.

Sam Çeviköz, chì hà datu infurmazioni à i visitatori nantu à parechji sughjetti, da a selezzione di u caffè à a so torrefazione, da i metudi di fermentazione à i gradi di beie adattati, hà ancu evaluatu a fiera è hà dettu: "Era una fiera chì si cunvene à İzmir. Ancu s'ellu hè statu urganizatu per a prima volta, hè successu è assai interessante. Credu chì l'annu dopu serà assai megliu. U putenziale di Turchia per u caffè hè assai altu è hè un settore chì cresce è attrae l'attenzione. Ci hè megliu caffè in u nostru paese cà quelli à l'esteru chì anu migliuratu assai in questu sensu. In questa fiera, vedemu quelli persone trà noi. Questu hè assai bonu per a fiera. Ci era un grande interessu in a mo intervista, eranu veramente sapienti è facianu parechje dumande. "Vogliu esse quì l'annu prossimu", disse.