U primu Istitutu Confucius hè apertu in l'Arabia Saudita

U primu Istitutu Confucius hè apertu in l'Arabia Saudita
U primu Istitutu Confucius hè apertu in l'Arabia Saudita

U primu Istitutu Confucius in l'Arabia Saudita hè statu ufficialmente apertu à l'Università Prince Sultan in a capitale Riyadh. A cerimonia di apertura di l'Istitutu Confucius, stabilitu inseme da l'Università Prince Sultan è l'Università di Shenzhen in Cina, hà assistitu da Yin Lijun, Incaricatu d'Affari di l'Ambasciata Chine in Arabia Saudita, è Ahmed bin Saleh Al-Yamani, Rettore di l'Università Prince Sultan. .

In u so discorsu in a ceremonia di apertura, Ahmed bin Saleh Al-Yamani hà dettu chì l'istituzione di l'Istitutu Confucius in l'Università Prince Sultan darà opportunità preziose per i studienti di l'università è i ghjovani di l'Arabia Saudita per amparà u Cinese è capisce a cultura cinese, è ghjucà un rolu pusitivu in l'accelerazione di a cumunicazione culturale è ecunomica è a cuuperazione trà i dui paesi.

L'Incaricatu d'Affari di l'ambasciata cinese, Yin Lijun, hà dichjaratu chì in l'ultimi anni, sottu à a guida di i capi di i dui paesi, a relazione bilaterale di partenariatu strategicu cumpletu hà cuntinuatu à sviluppà rapidamente è a cooperazione in tutti i campi hè stata constantemente allargata.

Yin hà dettu: "Attualmente, e classi cinesi sò state aperte in 4 università è 8 scole secundarie è primarie in Arabia Saudita. Felicitate a creazione di l'Istitutu Confucius di l'Università Prince Sultan. "Stu sviluppu accellerà ancu l'educazione cinese in l'Arabia Saudita, chì permetterà più ghjovani à amparà u cinese è capisce a cultura cinese, è creà un ponte trà i dui paesi per prumove a cumunicazione è a cooperazione in tutti i campi", disse.