TCDD hè in alerta per chì e forte piogge ùn disturbanu micca u trafficu di treni

TCDD hè in alerta per chì e forte piogge ùn disturbanu micca u trafficu di i treni
TCDD hè in alerta per chì e forte piogge ùn disturbanu micca u trafficu di treni

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) cuntinueghja i so sforzi per assicurà chì u trafficu ferroviariu ùn hè micca affettatu da a forte pioggia chì affetta u nostru paese è provoca inundazioni da u tempu à u tempu è cuntinueghja senza interruzzione. Una riunione hè stata tenuta sottu a presidenza di u Direttore Generale di TCDD Hasan Pezük, cù a participazione di u Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ Ufuk Yalçın è i capi di dipartimentu pertinenti, per valutà u travagliu fattu è e misure pigliate contr'à l'avvenimenti climatichi chì si verificanu in regione è causanu forti precipitazioni in brevi periodi di tempu. I gestori regiunale anu participatu ancu à a riunione per via di u sistema di videoconferenza.

À a riunione, l'effetti di a precipitazione nantu à l'infrastruttura ferroviaria è i prucessi operativi è e misure pigliate da e direzzione regiunale sò stati valutati.

U direttore generale di TCDD, Hasan Pezük, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di furnisce un trasportu ferroviariu ininterrottu è sicuru, chì hè u ligame più impurtante di a catena di trasportu è logistica, malgradu ogni tipu di cundizioni climatichi avversi. Sottulineendu chì elli, cum'è a famiglia ferroviaria, sò vigilanti secondu e cundizioni climatichi, Hasan Pezük hà enfatizatu chì u cambiamentu climaticu, chì affetta u mondu sanu, deve esse ben capitu è ​​chì e misure da piglià in l'infrastruttura ferroviaria deve esse pianificata tenendu in contu. e cundizioni cambianti.