A Terrazza di Osservazione Boztepe in Trabzon hà accoltu più di 300 mila visitatori

A Terrazza di Osservazione di Boztepe in Trabzon hà accoltu più di mille visitatori
A Terrazza di Osservazione di Boztepe in Trabzon hà accoltu più di 300 mila visitatori

U sindaco di a municipalità di Ortahisar Ahmet Metin Genç hà scontru i citadini in a Terrazza d'Osservazione di Boztepe è a Strada di Camminata, chì hè stata assai dumandata da a so apertura. sohbet hà fattu. I citadini chì anu manifestatu a so admirazione per u prugettu ringrazianu Genç per a realizazione di u prugettu. U presidente Genç hà annunziatu chì più di 23 mila visitatori anu visitatu a Terrazza d'Osservazione, chì hè stata aperta u 300 d'aprile.

“Scene magnifiche si alzano”

I citadini chì anu dichjaratu chì Boztepe hè diventatu più bellu è magnificu cù u prugettu hà dettu: "Hè assai bellu quì, soprattuttu à l'ora di sera. Quandu a vista di u mare hè cumminata cù a vista di a cità, emergenu vedute veramente magnifiche. Ùn pudete micca abbastanza di a vista à u tramontu. Per d 'altra banda, hè una zona assai spaziosa à a sera. Pensu chì serà assai più occupatu quì in u calore di l'estate ". disse.

"BOZTEPE SERÀ UN NOVU SPAZU VIVENTE"

Esprimendu chì l'area militare in Boztepe serà riurganizata da a municipalità metropolitana di Trabzon sottu u nome di "Progettu di Disegnu Urbanu di Boztepe", u sindaco Genç hà dettu: "Un spaziu di vita assai bellu serà creatu in l'area militare in Boztepe chì compie a nostra Osservazione. Terrazza è caminu. L'area militare in Boztepe hè stata trasferita à a Municipalità Metropolitana di Trabzon in u quadru di u protocolu firmatu cù u Ministeru di a Difesa Naziunale. A nostra municipalità metropolitana implementerà un spaziu di vita assai bellu quì. Cusì, cù u prughjettu, chì cumplementarià u nostru prughjettu di Terrace d'Osservazione, Boztepe diventerà un novu spaziu di vita, cum'è i giardini naziunali. disse.

"I TURISTI STRANIERI SONU ANCHE IN VOCE"

Dichjarà ch'ellu hè assai cuntentu è felice chì i citadini anu trasmissu a so apprezzazione annantu à u prugettu, Genç hà dettu: "Avemu decisu di piantà à Boztepe è fighjà a vista. Avemu scontru i nostri stimati compatrioti è i visitori stranieri. Cun elli sohbet avemu fattu. Avemu dumandatu nantu à a so cundizione è i ricordi. Mostranu assai interessu quì. Tutti anu manifestatu a so satisfaczione è l'ammirazione per u prugettu. Di sicuru, eramu assai cuntenti di quessa, eramu soddisfatti. Semu ancu assai motivati ​​​​à implementà novi prughjetti in questu stile. Questu significa chì a nostra cità avia bisognu di tali prughjetti è spazii di vita. Sembra chì questu serà unu di i spazii più attraenti di a stagione estiva ". disse.