A nutrizione pò influenzà a rata di successu in u trattamentu IVF

A nutrizione pò influenzà a rata di successu in u trattamentu IVF
A nutrizione pò influenzà a rata di successu in u trattamentu IVF

L'infertilità hè cunnisciuta cum'è l'incapacità di una donna per esse incinta malgradu a relazione sessuale regulare di a coppia per almenu un annu senza usà alcun metudu contraceptivu. À u listessu tempu, l'infertilità hè ricunnisciuta cum'è un prublema di salute critica per e coppie è a sucità. Hè stimatu chì circa 1,5-2 milioni di coppie in u nostru paese sò sterili. E coppie chì ùn ponu micca ottene risultati riesciuti cù metudi naturali è trattamenti medicati dopu avè diagnosticatu cù infertilità anu u scopu di avè un zitellu cù trattamentu di fertilizazione in vitro. L'alimentazione hè trà i fatturi chì affettanu significativamente a rata di successu di trattamentu IVF. Da Memorial Diyarbakir Hospital Nutrition and Diet Department, Uz. dit. İrem Akpolat hà datu infurmazioni nantu à l'impurtanza di l'alimentazione è e dumande in u trattamentu IVF.

U pesu eccessivu aumenta u risicu di infertilità

L'impurtanza di l'alimentazione per a salute riproduttiva hè sempre più ricunnisciuta. L'evidenza nantu à l'impattu di i fatturi di u stilu di vita nantu à a salute generale è a fertilità (infertilità) aumenta ogni ghjornu. I cumpurtamenti negativi di stili di vita ligati à l'infertilità sò abitudini cambianti, cumpurtamenti o situazioni chì affettanu negativamente a fertilità. Sti fattori sò; sò fattori mudificabili cum'è u fumu, u cunsumu d'alcohol, l'obesità, a debulezza, l'alimentazione, l'eserciziu, i sustanzi / occupazione dannosi per l'ambiente, u stress. Una altra causa di infertilità hè l'alimenti chì cuntenenu l'hormone è l'organismi geneticamente modificati (GMO). L'hormone estrogenu in l'alimenti hormonali provoca l'allargamentu di u pettu, a perdita di putenza sessuale in l'omi, è a suppressione di l'ovulazione in e donne. Hè impurtante per e coppie per acquistà abitudini di salute pusitivi per prevene l'effetti negativi di u stilu di vita, chì hè efficace nantu à l'infertilità masculina è femina, nantu à u rendiment riproduttivu. prublemi cumuni in e donne cù l'obesità; I disordini di u ciclu menstruali (ciclu), u sindromu di l'ovaru policisticu (PCOS), a diminuzione di a fertilità è u desideriu sessuale sò u risultatu di cambiamenti in i equilibri hormonali. Tutte e donne in età fertile duveranu riceve educazione nantu à i risichi materni è fetali assuciati cù l'obesità pre-gravidanza, l'aumentu di pesu eccessivu durante a gravidanza è u pesu postpartum.

Hè impurtante per esse à u pesu ideale per u trattamentu IVF.

Ancu s'ellu ùn hè micca cumunu cum'è l'obesità, esse sottupesu hà ancu effetti negativi nantu à l'infertilità. Semu devi esse nutatu chì a chance di fecundazione aumenterà cù l'aumentu di u pesu di u corpu di e donne chì sò sottu à l'indici di massa di u corpu è anu menstruazione irregulare (sagnamentu menstruali) o ùn anu micca menstruazione. Una nutrizione adeguata è equilibrata durante u trattamentu IVF hè assai impurtante per via di i so effetti di migliurà nantu à a salute di u sperma è l'ova. Parechji studii anu infurmatu chì un mudellu di dieta chì include frutti è ligumi freschi di stagione, fonti di prutezione vegetale, cereali integrali, pesci è grassi monoinsaturati hà un effettu pusitivu nantu à u successu di trattamentu IVF. Unu di i fatturi chì aumentanu u successu di u trattamentu IVF hè di esse à u pesu ideale. Prima di principià u trattamentu, l'aiutu di un dietista pò esse pigliatu per ottene u pesu ideale. Studi scientifichi anu dimustratu chì l'aumentu di a perdita di gravidenza dopu a fertilizazione in vitro (IVF) hè assuciata cù l'ambienti uterini anormali endocrini, metabolichi è inflammatorii causati da l'obesità. Cum'è l'obesità aumenta, u risicu di l'abortu è l'anomalii durante è dopu a nascita aumentanu ancu.

Questi alimenti sò cunsigliati in trattamentu IVF

1. L'alimenti ricchi in l'acidu folicu è l'Omega 3 sò assuciati positivamente cù i tassi di fertilità. Supporta ancu una gravidanza sana riducendu i difetti di nascita è altri risichi. L'acidu folicu hè ancu impurtante per l'omi, pensatu per aiutà à aumentà u numeru di sperma. Alimenti ricchi d'acidu folicu: spinach, lenticchie, piselli d'occhi neri, asparagus, fagioli, bròcoli, avocado, beets, Brussels sprouts, etc. Si consiglia una dieta ricca di vitamine e minerali.

2. Per correggerà a vitamina D è a carenza di iodu, hè vitale per cuntrullà a concentrazione di sangue è cunsiderà a supplementazione se ne necessariu.

3. A scelta di a fonte di carbuidrati ghjustu hè assai impurtante. I prudutti di granu sanu, soprattuttu ricchi di carbuidrati cumplessi, fibri, vitamini è minerali, è legumi secchi sò definitamente inclusi in a dieta.

4. Duranti stu piriu, a ghjente deve piglià cura di cunsumà abbastanza proteina. Cum'è fonti di prutezione, i vegetali deve esse enfatizzati. Fonti di proteina vegetale: lenticchie, quinoa, chia, noci, etc. U cunsumu di pollo, turchinu è pisci da proteine ​​​​animali pò esse enfatizatu. U pesciu hà ancu effetti benèfichi in termini di omega-3.

Ci sò cibi chì deve esse evitati durante u trattamentu IVF. Grassi trans (truvati in l'alimenti fritti, l'alimenti trasfurmati, i prudutti di pane è a margarina) Fast food,

E bevande zuccherate è acide, l'excedente di cafeina è i sustituti di zuccaru ùn deve esse usatu.