Türk Telekom eSuper League Champion: Galatasaray

Türk Telekom eSuper League Champion Galatasaray ()
Türk Telekom eSuper League Champion Galatasaray

In a Gran Finale di Türk Telekom eSüper League, u trofeu appartene à Galatasaray. Türk Telekom hà truvatu u so primu vincitore di u trofeu in a eSüper League, urganizata da a Federazione Turca di Football è induve e squadre Spor Toto Super League participanu. Galatasaray è Trabzonspor hà ghjucatu a finale è a squadra chì hà vintu 3 partite diventenu campioni, Galatasaray hà fattu a serie 3-2 è hà righjuntu a cuppa.

TFF Strategic and Corporate Communications Board Member Prof. Dr. İdil Karademirlidağ Suher hà dettu: "Cum'è TFF, riunione cù i nostri ghjovani nantu à una tale piattaforma in u 100 anniversariu di a Republica è parlà a stessa lingua ci rende assai felici. Piattaforme cum'è questa sò una di e manere di tuccà a pupulazione ghjovana di Turchia. Semu cuscenti di questu. Cum'è u paese cù a pupulazione più ghjovana in Europa, l'innuvazioni è i sviluppi in u campu digitale sò d'interessu particulare per noi. Cum'è TFF, unu di i nostri scopi era di implementà prughjetti di nova generazione. In questu cuntestu, cum'è a federazione, attachemu una grande impurtanza à l'eFootball, u sportu chì si sviluppa più rapidamente di a nostra età, chì richiede cumpetenze assai impurtanti cum'è u travagliu in squadra, u pensamentu strategicu, analiticu è a decisione rapida. Hè piacevule per vede u bonu risultatu di questu oghje ".

Türk Telekom Marketing and Customer Experience Vice Direttore Generale Zeynep Özden hà dettu: "Cum'è Türk Telekom, avemu unitu l'ecosistema di u sport è di u ghjocu cù i privilegi di a tecnulugia, è trasferemu a nostra sperienza in questu campu chjamendu eSüper League, chì hè a a marca più preziosa di football, Super Toto Super League, chì include 17 squadre. . In u prossimu periodu, continueremu à purtà i partiti in Türk Telekom eSüper Lig, chì avemu chjamatu dopu a nostra cooperazione cù a Federazione Turca di Football (TFF) è di quale simu u sponsor ufficiale di trasmissione, à l'audienza nantu à i schermi Tivibu.

Cuntinuendu à sustene l'sport è l'atleti in Turchia, Türk Telekom sustene ancu u futuru di eFootball cù u so rolu di pioniere in a trasfurmazioni digitale è u so approcciu di creazione di valore. A prima stagione di Türk Telekom eSüper Lig, urganizata da Türk Telekom, Federazione Turca di Football è cun squadre Spor Toto Süper Lig, hè stata cumpletata. Galatasaray hà vintu a Grand Final à l'ESA Arena. Sconfigge u so rivale Trabzonspor cun un puntu di 3-1 in a Grand Final è 3-2 in u Reset Bracket, Galatasaray hè diventatu a squadra per alzà u primu trofeu di a prima eSüper League ufficiale tenuta in Turchia. U ghjucatore di Galatasaray Kaan Tüzün hà presentatu u trofeu di a Türk Telekom eSüper League Türk Telekom eSüper League Cup. Membru di u Cunsigliu di a Federazione Turca di Football Responsabile di a Comunicazione Strategica è Corporativa Prof. Dr. İdil Karademirlidağ l'hà pigliatu da Suher.

Membro di u Cunsigliu di TFF Suher: "Cù a creazione di a eSüper League, i nostri club seranu in una pusizioni di generà ingressu significativu da eFootball, chì hà un grande volume ecunomicu"

Membru di u Cunsigliu Esecutivu di a Federazione Turca di Football Responsabile di a Comunicazione Strategica è Corporativa Prof. Dr. In u so discorsu à a ceremonia di a cuppa Suher, İdil Karademirlidağ hà dettu: "In quantu a Federazione, simu fieri d'avè una presenza in questu campu cum'è una di e 20 lighe ufficiali di u mondu in eFootball, scoprendu novi terreni in Turchia. À a fine di a Gran Finale, chì hà vistu una grande eccitazione oghje, u primu campione di a nostra liga hè statu determinatu. Felicita sinceramente a nostra squadra di campioni, atleti, furmatori è dirigenti. Cum'è a Federazione, u nostru desideriu hè chì sta eccitazione è a cumpetizione in a eSüper League cresce in modu esponenziale ogni stagione è chì a nostra liga diventerà a più impurtante eFootball League in u mondu. Cù l'eSüper League, chì diventerà una liga più forte è eccitante chì aumenterà u numeru di telespettatori ogni stagione, i nostri club seranu ancu in una pusizioni di generà ingressu significativu da eFootball, chì hà un grande volume ecunomicu.

"A qualificazione di a nostra eNational Team per participà à a Copa Mondiale hè u successu di Türk Telekom eSüper League"

Enfatizendu chì u successu di a Türk Telekom eSüper League hè ancu u fattu chì a nostra eNational Team hà guadagnatu u dirittu di participà à a Copa Mondiale quist'annu, Suher hà dettu: "L'ambiente cuntinuu è cumpetitivu porta ancu successu internaziunale. L'eSüper League diventendu più forte cù i cuntributi è u sustegnu di Türk Telekom hà ancu apre a strada per a nostra eNational Team per ottene successi maiò chì renderanu u nostru paese fieru. Oghje, a nostra squadra di campioni è a seconda di a nostra liga hà guadagnatu u dirittu di rapprisintà u nostru paese in a FIFA Global Series. Vogliu successu à i nostri dui squadre in a Serie Globale in anticipu, è credu di tuttu u core chì anu da ottene un successu significativu ".

Türk Telekom eSuper League Champion Galatasaray

"Fighjeremu una Türk Telekom eSuper League più forte, più eccitante è più competitiva a prossima stagione"

Nutendu chì hè di grande impurtanza per stabilisce e cullaburazioni ghjusti è forti per ottene grandi scopi, Suher hà dettu: "Hè ancu assai preziosu chì una di e marche più impurtanti di Turchia, cum'è Türk Telekom, hà iniziatu stu viaghju cù TFF in eFootball. Vogliu ringrazià tutti i dirigenti è l'impiegati di Türk Telekom, u stimatu CEO di Türk Telekom, chì hà chjamatu eSüper League cum'è sponsor di nome è hè l'editore di a nostra liga, Ümit Önal. Credu chì l'unione di duie marche forti darà un grande impulsu à u nostru paese in u campu di eFootball. A prossima stagione, avemu da principià a nostra eSuper League, in quale Türk Telekom serà u sponsor di titulu è u broadcaster, in Novembre cù 20 squadre. Avemu digià principiatu u nostru travagliu. A prossima stagione, l'amatori di eFootball anu a pussibilità di esse una parte di a grande eccitazione cù una Türk Telekom eSüper League più forte è competitiva. Ringraziemu ancu e nostre squadre, i dirigenti di e squadre di eFootball, i ghjucatori, è a Fundazione di l'Associazione di Clubs per i so grandi sforzi cù a TFF è l'urganisazione in stu prughjettu. In nome di tutta a famiglia di l'eSüper League, vogliu sprime a mo gratitudine à Mehmet Büyükekşi, u stimatu presidente di a nostra Federazione di Football, chì hà fattu un novu terrenu in Turchia cù a so visione progressiva. disse.

"Avemu ancu pigliatu un rolu di primura in l'industria di u ghjocu cù l'internet à alta velocità"

Türk Telekom Marketing and Customer Experience Assistant General Manager Zeynep Özden hà dettu: "Cum'è Türk Telekom, avemu purtatu l'innuvazioni è i cambiamenti purtati da a digitalizazione in u sportu à u nostru centru mentre guidanu a trasfurmazioni digitale di Turchia. Avemu lasciatu una stagione piena di partite eccitanti in l'eSüper Lig, urganizata da u TFF per a prima volta quist'annu in Turchia è cun squadre Spor Toto Süper Lig. Cum'è u sponsor di titulu è l'editore di eSüper League, simu felici di cuntribuisce à l'ecosistema eSports è di piglià un rolu di primura in questu campu. Purtendu l'infrastruttura di fibra d'alta veloce, chì hè trà e priorità di eSports, à ogni cità di u paese, cuntribuiscenu micca solu à a trasfurmazioni digitale, ma ancu à l'industria di u ghjocu, cù Internet d'alta veloce finu à 1000 Mbps. Cum'è Türk Telekom, avemu creatu un universu chì risponde à tutti i bisogni di i gamers. Cù Playstore, a nostra piattaforma di shopping di ghjoculi digitale, offremu ghjochi populari per PC è mobile è diversi pacchetti di ghjoculi à l'amatori di ghjocu à u stessu tempu cum'è u mondu. Cù GAMEON, l'unica marca in l'industria chì offre Internet specifichi per i gamers è benefici orientati à u ghjocu, avemu creatu una piattaforma più integrata chì include Internet è benefici è interazzione orientati à u ghjocu. Vogliu felicità e squadre in a eSüper League, chì seguitemu cun entusiasmu è purtemu à u screnu cum'è l'editore ufficiale, per a so bona lotta. Felicitazioni à a nostra squadra di campioni è ringraziu à a Federazione Turca di Football è à tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu prucessu. Quandu a prima stagione di Türk Telekom eSüper League hè finita, continueremu à unisce i fan di sport cù Tivibu, a nostra piattaforma TV induve offremu assai innovazioni è caratteristiche tecnologiche a prossima stagione ".

Campione rivelatu in Reset Bracket

L'ultima serie di a stagione in Türk Telekom eSüper League hà accoltu una grande eccitazione. Galatasaray, u rivale di Trabzonspor, chì hà fattu a so marca in a Gran Finale cù a so vittoria in a Finale di i Vincitori, hà sappiutu batte u so rivale Alanyaspor cù un puntu chjaru di 2-0 in a serie Finale Perdenti ghjucata prima di a Gran Finale. Dopu avè ottinutu u puntu di 5-3 in a Gran Finale induve BO1 hè statu ghjucatu, Galatasaray hà mossu a determinazione di a squadra chì hà da elevà u trofeu à Reset Bracket, postu chì Trabzonspor hè vinutu da a Finale di i Vincitori. Cume a serie Reset Bracket andava in testa à testa, a quinta partita hà determinatu a squadra chì hà righjuntu a tazza. Trabzonspor, chì hà sappiutu scuntrà solu un gol contr'à Galatasaray in a seconda mità di u partitu, chì a prima mità hè finita in un draw 0-0, hè diventata a squadra chì hà finitu secondu in a liga. Cù a serie chì finisci 3-2, u primu trofeu di Türk Telekom eSuper League, a prima liga ufficiale di eFootball di Turchia, hè ghjuntu in manu di i ghjucatori di Galatasaray è di a squadra tecnica.

I finalisti rapprisentanu a Turchia in FIFA Global Series

U campionu di Türk Telekom eSüper League, chì hè statu urganizatu ufficialmente per a prima volta in Turchia questu annu, Galatasaray hà vintu un premiu di 200 mila TL. Türk Telekom eSüper League, ghjucatu annantu à FIFA 23, l'ultima versione di a serie FIFA di videogiochi di football più populari di u mondu, hè diventata una di e 20 lighe ufficiali, è i finalisti vincenu u dirittu di rapprisintà Turchia in a Serie Global FIFA.

Tivibu Spor, chì hè l'indirizzu principale di eSports broadcasting in Turchia, hà trasmessu assai cuncorsi populari in diretta è cuntinueghja à esse trasmessi. I partiti di Türk Telekom eSüper League sò dispunibuli solu nantu à i canali Tivibu Spor è Twitch di Tivibu Spor, YouTube cuntinuerà à scuntrà cù i fan di sport è i dilettanti di u ghjocu in diretta attraversu i so cunti ancu in a prossima stagione.