U Turismu di Crociera Avarà A Parte di u Leone In A Crescita Di L'Ecunumia Turca

U Turismu di Crociera Avarà A Parte di u Leone In A Crescita Di L'Ecunumia Turca
U Turismu di Crociera Avarà A Parte di u Leone In A Crescita Di L'Ecunumia Turca

L'Istitutu Statistiche Turcu (TUIK) hà annunziatu a figura di crescita di l'economia turca per u primu trimestre di questu annu. Sicondu i dati TUIK, l'ecunumia turca hà crisciutu da 4 per centu in u primu trimestre di l'annu. L'ecunumia turca hè cresciutu di 2022 per centu cumparatu cù l'ultimu trimestre di u 0,3.

Quandu l'attività chì compone u PIB sò esaminati; In u primu trimestre di u 2023, cum'è un indice di volumi incatenatu cumparatu cù l'annu precedente; servizii 12,4 per centu, attività di serviziu prufessiunale, amministrativu è di sustegnu 12,0 per centu, attività finanziarie è assicurative 11,2 per centu, attività d'infurmazione è cumunicazione 8,1 per centu, altre attività di serviziu 7,8 per centu, custruzzione 5,1 per centu amministrazione publica, educazione, salute umana è attività di travagliu suciale aumentatu da 3,6 per centu è l'attività immubiliare anu aumentatu da 1,4 per centu. U settore agriculu hè diminuitu di 3,8 per centu è l'industria di 0,7 per centu. L'indice di u voluminu di u PIB incatenatu di staggione è calendariu hà aumentatu da 0,3 per centu cumparatu cù u trimestre precedente. L'indice di voluminu incatenatu di u PIB aghjustatu da u calendariu hà aumentatu da 2023 per centu in u primu trimestre di u 3,8 cumparatu cù u listessu trimestre di l'annu precedente.

U Capitanu Emrah Yılmaz Çavuşoğlu, Fundatore è Presidente di u Cunsigliu di Camelot Maritime, a prima cumpagnia di operare una nave da crociera straniera in Turchia, hà valutatu a crescita di Turchia in u primu trimestre è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"U nostru paese hà un putenziale turisticu generale. Semu in terri antichi chì sò stati a culla di e civilizazioni. L'Antica Anatolia, chì hè stata a capitale di e culturi mundiali, ci offre tutta a so generosità cù e so risorse sotterranee è di superficia. Quì, ciò chì facemu o ciò chì ùn pudemu micca fà hè assai impurtante. U nostru paese hè circundatu di mari da 3 lati. Eppuru, à a fine di u ghjornu, simu riferiti cum'è un paese chì "guarda u mare da a terra". Piuttostu duvemu esse in u mare, ancu in u fondu di u mare. Piuttostu duvemu apprezzà i nostri mari è invistisce in i nostri mari. Avemu da sveglià u gigantu dorme. Avemu da valutà u nostru potenziale turisticu currettamente. Semu u paese più impurtante di u Mediterraniu Bowl. Avemu dinò un mare assai riccu è speciale cum'è u Mari Neru. Avemu cità costiere è porti assai speciali da Istanbul à Bodrum, da Kuşadası à Samsun, da Bartın à Sinop. Sè avemu agitu in cuuperazione è cuuperazione trà u settore privatu è u publicu, pudemu duppià u nostru putenziale turisticu attuale. In u 2021, 78 passageri sò ghjunti in Turchia cù 45 navi da crociera. In u 362, u numeru di navi da cruciera hè aumentatu 2022 volte à 12. U numaru di passageri hà aumentatu 991 volte in u stessu periodu, sopra à 22 milioni 1 mila. Pensemu chì u turismu di cruciera hà da u piccu in u 6. Avemu incuraghjitu i guverni lucali in Turchia nantu à u turismu di cruciera. Offriamu servizii assai sopra à i standard mundiali nantu à l'Astoria Grande, a nave da crociera di Camelot Maritime. L'operatori di u turismu di u nostru paese anu da agisce inseme cù u publicu, in particulare i guverni lucali, è fà u nostru paese u numeru 2023 in u turismu di cruciera ".