TURKSOY celebra u so 30 anniversariu

Celebrendu l'annu di TURKSOY
TURKSOY celebra u so 30 anniversariu

U 30 anniversariu di TURKSOY, a prima urganizazione internaziunale di u mondu Turcu, hè celebrata cù diversi avvenimenti ospitati da i paesi membri di l'urganizazione. L'ultimu indirizzu di e celebrazioni, chì hà cuminciatu in Almaty, Kazakistan, u 9 di ghjugnu è cuntinuò in Bishkek, a capitale di Kirghizistan, u 13 di ghjugnu, era Tashkent, a capitale di l'Uzbekistan.

In u scopu di l'avvenimenti realizati cù a participazione d'artisti di Azerbaijan, Kazakistan, Kirghizistan, Uzbekistan, Turkmenistan è Turchia, a mostra di pittura, fotografia è artighjanali nantu à u tema di u mondu turcu hè stata aperta à u Museu Statale di Arti Applicate di l'Uzbekistan. assistitu da u Sicritariu Generale di TURKSOY Sultan Raev, u Ministru di a Cultura è di u Turismu di l'Uzbekistan Ozodbek Nazarbekov. , Adil Kerimli, Ministru di a Cultura di l'Azerbaijan, Mehmet Süreyya Er, Sicritariu Generale di l'Assemblea Parlamentaria di i Stati Turchi (TURKPA), Coordinatore Bursa di a Capitale Culturale di u Munnu Turcu è Bursa Kültür A.Ş. U direttore generale Fetullah Bingül, u coordinatore di TRT Avaz Sedat Sağırkaya, u membru di u Cunsigliu di THY Orhan Birdal è parechji funzionari è amanti d'arte di i Stati Turchi anu participatu.

Parlendu à l'apertura di l'avvenimentu, u Ministru di a Cultura è u Turismu di l'Uzbekistan, Ozodbek Nazarbekov, hà enfatizatu chì TURKSOY hè u tettu cumuni di a cultura è l'arti di i populi frati è l'urganizazione più impurtante chì l'introduce in u mondu sanu. Nazarbekov hà rimarcatu chì l'Uzbekistan hà participatu più attivamente à l'attività di TURKSOY in l'ultimi anni.

Semu in un puntu chì ùn pudemu mancu imaginà.

U Sicritariu Generale di TURKSOY Sultan Raev hà dettu: "Stu successu hè u successu di u Munnu Turcu. Hè u successu di tutti noi. Oghje, simu in un puntu chì ùn pudemu mancu imaginà 30 anni fà. Avemu dimustratu à u mondu chì simu inseme in ogni tipu di crisi è tempi difficili. "Ogni difficultà ci hà avvicinatu l'un à l'altru", disse.

Presenti à u prugramma di celebrazione in Tashkent eranu u Coordinatore Bursa di a Capitale Culturale Mondiale Turca è Bursa Kültür A.Ş. U General Manager Fetullah Bingül hà dettu chì TURKSOY hè una urganizazione parapluma impurtante è hà nutatu chì u titulu di Capitale di a Cultura cuncessu à Bursa l'annu passatu hà furnitu un sustegnu significativu à a prumuzione di a cità. Bingül hà aghjustatu chì anu da cuntinuà à cuntribuisce à l'unità è a vita culturale è artistica di u mondu turcu.

In u scopu di u prugramma, a mostra in u Museu Statale di l'Arti Applicate di l'Uzbekistan, induve l'esempi di l'artighjanali di l'Uzbekistan sò stati presentati è e fotografie di u mondu turcu sò stati guardati cù interessu. In u scopu di l'avvenimentu, l'invitati sò ancu serviti piatti da a cultura culinaria di diverse regioni di u mondu turcu.