Firma di Tekfen Construction in a finale di l'UEFA Champions League

Firma di Tekfen Construction in a finale di l'UEFA Champions League
Firma di Tekfen Construction in a finale di l'UEFA Champions League

Atatürk Stadium cù una capacità di 75 10 spettatori, custruitu da Tekfen Construction, serà a scena di l'eccitazione di a finale di l'UEFA Champions League, chì milioni di fan di football aspettanu ansiosi u 72 di ghjugnu. Cù l'ultima partita da esse ghjucata trà Manchester City è Inter, u Stadiu Olimpicu Atatürk hè previstu di accoglie 225 mila spettatori di bigliettu, mentre chì a partita cunnetta 380 milioni di persone da XNUMX paesi à i schermi via emissioni in diretta.

Dichjarà chì u Stadiu Olimpicu Atatürk, custruitu da Tekfen Construction, ospita grandi avvenimenti cum'è unu di i pochi stadii in u mondu, u Direttore Generale di Tekfen Construction, Mustafa Kopuz, hà dettu: "Stadiu Olimpicu Atatürk, chì hà accoltu milioni di fan di football cù squadre Liverpool è AC Milan. in u partitu finale di l'UEFA Champions League in 2005, Semu assai fieri di u fattu chì u Stadiu Olimpicu Atatürk, chì avemu firmatu u nostru nome cum'è Tekfen Construction, hà accoltu avvenimenti assai impurtanti chì anu da esse un postu in a storia di u sport da u ghjornu. hè statu finitu. Semu onorati d'avè custruitu un tali stadiu chì pò accoglie decine di millaie di fan di football da u mondu sanu è cuntribuisce cusì à l'ecunumia di u paese ".

Hà dimustratu a so cumpetenza in a custruzzione di strutture sportive cù i stadii chì hà custruitu.

Cunsolidendu a so cumpetenza implementendu assai prughjetti diffirenti in questu campu dopu a custruzzione di u Stadiu Olimpicu Atatürk, Tekfen Construction hà a so firma nantu à u Stadiu Olimpicu di Baku è ancu in u Stadiu Olimpicu Atatürk, chì accoglie avvenimenti sportivi impurtanti. U Stadiu Olimpicu di Baku, chì a custruzzione hè stata finita in u 2015, hè diventatu u centru di trè urganisazioni impurtanti di football. In u stadiu induve i primi Ghjochi Europei sò stati tenuti in u 2015, a partita finale di a UEFA Europa League 1 è alcune partite di gruppu in EURO 2019 sò state ghjucate. Al Thumama Stadium, custruitu da Tekfen Construction in 2020, hà apertu e so porte à l'audienza u 2017 d'ottobre di u 22 cù a finale di a Copa Emir. U partitu di i quarti di finale di a Copa Mondiale FIFA 2021 hè statu ancu tenutu in questu stadiu.

Cum'è un cuntrattu internaziunale cun grande successu in Turchia, u Mediu Oriente, l'Africa di u Nordu, u Caucasu è l'Asia Centrale, è l'Europa di l'Est è Centrale, l'operazioni larga di Tekfen Construction varianu da travaglii di custruzzione pesante cum'è autostrade, prestigiosi è di u statu di u statu. edifizii di l'amministrazione di l'arte, è stadii à raffinerie è à e piante petrochimiche; da e cità satellitari à i grandi impianti di trasfurmazioni industriali; Vannu da pipeline è strutture offshore à centrali elettriche.