A riunione di prumuzione di u "Festival Internaziunale di Bursa" tenuta

A riunione di prumuzione di u "Festival Internaziunale di Bursa" tenuta
A riunione di prumuzione di u "Festival Internaziunale di Bursa" tenuta

L'avvenimentu più longu in Turchia, u 61u Festival Internaziunale di Bursa, si terrà trà 07-31 di lugliu cù a participazione di artisti è gruppi famosi. U festival hà da principià u 22 di lugliu cù a 35th Golden Karagöz Folk Dance Competition, in quale participeranu ballerini invitati di 07 paesi, è finisce cù u cuncertu Yıldız Tilbe u 31 di lugliu.

A riunione introduttiva di u 61u "Festival Internaziunale di Bursa", urganizata da a Fundazione per a Cultura, l'Arte è u Turismu di Bursa (BKSTV) in nome di a Municipalità Metropolitana di Bursa è supportata da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, hè stata tenuta à l'Hotel Hilton. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u presidente di BKSTV Sadi Etkeser, u Cunsigliu di Amministrazione di BKSTV, i rapprisentanti di e cumpagnie sponsor è i membri di a stampa anu assistitu à a riunione introduttiva di u festival.

60 artisti in 1512 anni

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ricurdatu chì u Festival di Bursa hè una urganizazione speciale chì costa Bursa dapoi u 1962 è hè identificata cù a cità. Esprimendu chì e cità crescenu è si sviluppanu in una misura chì a cultura è l'arte sò abbracciate, mantenute vive è sviluppate, u sindaco Aktaş hà dettu: "Cù questa cunniscenza, facemu Bursa più vivibile cù i nostri investimenti sotterranei è sopra terra, mentre aghjunghjenu valore à a nostra cità. cù i nostri avvenimenti chì sò inclusi in u calendariu di cultura è arte di u mondu. Unu di i nostri valori chì mantene viva a cultura tradiziunale è l'entusiasmu di l'arte di a nostra cità hè u Festival Internaziunale di Bursa. Ùn hè micca faciule di mantene un festival chì ùn puderia micca esse tenutu solu 1 annu per via di a pandemia per 61 anni. Avemu accoltu 60 artisti cù 1197 avvenimenti in 1512 anni in u nostru festival, chì aghjunghje una dimensione diversa à a vita culturale è artistica di Bursa ".

Accumincia cù Altın Karagöz

U Festival Internaziunale di Bursa accuminciarà cù a Cumpetizione Internaziunale di Danza Folklorica Golden Karagöz u 7 di lugliu di questu annu è l'entusiasmu di u festival cuntinueghja finu à u 31 di lugliu. Albania, Azerbaijan, Bosnia è Erzegovina, Bulgaria, Corea di u Sud, Georgia, Croazia, Spagna, Italia, Montenegro, TRNC, Kosovo, Ossetia di u Nordu, Ungheria, sò stati scelti da u cumitatu d'arte trà 17 paesi chì anu applicatu à Altın Karagöz, chì include 58. I distretti di Bursa sò stati selezziunati e squadre di Macedonia, Messico, Uzbekistan, Romania, Russia, Senegal, Serbia è Tanzania. I ballarini invitati mostraranu e so cumpetenze à i citadini sia in u Kültürpark Open Air Theatre sia in i 17 distretti di Bursa per una settimana.

Bursa sarà piena di musica

Dopu à a Cumpetizione Internaziunale di Danza Folklorica Golden Karagöz, u cuncertu à u Teatru Open Air hà da principià cù a performance di Bursa Regional State Symphony Orchestra cù Karsu u 14 di lugliu. I residenti di Bursa fighjeranu u spettaculu di ballu Sukhishvili famosu in u mondu durante u festival è anu l'uppurtunità di sente i nomi legendari Cengiz Kurtoğlu, Ümit Besen è Arif Susam nantu à a stessa scena. U festival cuntinueghja cù u teatru di teatru "Richard", in quale a famosa tragedia di Shakespeare hè messa in scena, da Edis, Özcan Deniz, Muazzez Ersoy, Melike Şahin, Madrigal, Shantel è Okan Bayülgen. Unu di i principali commentatori musicali di u mondu, vincitore di u premiu di musica UNESCO, l'artista vocale azerbaigian Alim Qasimov sparterà u palcuscenicu cù una magnifica performance accumpagnata da u musicista jazz di fama mondiale Michael Godard è a voce di clarinettu turca Hüsnü Şençiler. Inoltre, per u 100 anniversariu di a Republica, l'Orchestra di a Municipalità Metropolitana di Bursa darà un cuncertu speciale cù Dilek Türkan è Hüseyin Turan. In a finale di u festivale, Yıldız Tilbe, una di e migliori interpreti femminili di a musica pop turca, pigliarà u palcuscenicu.

Una festa piena di

U presidente Aktaş, chì hà spartutu u prugramma di u festivale cù u publicu, hà dichjaratu chì un festival cumpletu aspetta ancu i residenti di Bursa quist'annu è hà invitatu tutti l'amatori di musica à u festival. U principale sponsor di u festival, Atış Group of Companies, è u sponsor principale di u Concorsu Internaziunale di Danza Folk Karagöz Golden. DurmazlarU presidente Aktaş hà ringraziatu à u Ministeru di a Cultura è u Turismu, Uludağ Premium, Oyak Renault, Harput Holging, Keskinoğlu, Şahinkaya Schools, Bursa Trade and Industry, per sustene i nostri citadini per divertisce à a mità o ancu più prezzu di e cundizioni di u mercatu cù i so cuntributi. Room, Özhan Marketler, Çaytaze, Royal Termal Hotel, Opel-Nescar, Hitachi Astemo, Nev Hospitals, Hilton, Turkish Airlines, ZeplinX, Parkur AVM, Sur Yapı AVM, Medya16 è i nostri altri patrocinatori per i so cuntributi. Vogliu sprime a mo gratitudine à i sindaci di Bursa in i periodi precedenti, i dirigenti è l'impiegati di BKSTV, e cumpagnie chì sustenevanu u festival, è ancu u presidente d'onore di a nostra fundazione, Fatma Durmaz. U mo più grande ringraziu va à i stimati amatori d'arte. "Per avè cura di stu festival è riempie u Teatru Open Air", disse.

61 anni di storia

U presidente di a Fundazione per a Cultura, l'Arte è u Turismu di Bursa, Sadi Etkeser, hà dettu: "Questa storia, chì hà iniziatu cù e voci uniche di Müzeyyen Senar è Zeki Müren è cuntinueghja per 61 anni da generazione in generazione, continuerà à illuminà a nostra cità trà 7-31 di lugliu. . I biglietti di u festival seranu in vendita trà 100 TL è 400 TL, forse menu di a mità di i prezzi di u mercatu. Vogliu ringrazià a nostra Municipalità Metropolitana, u Ministeru di a Cultura è u Turismu è i nostri sponsori chì ci sustenenu sempre, chì sò sempre cun noi è ci danu forza per aumentà a cuntribuzione di a nostra fundazione senza prufittu à l'attività culturale è artistica. "

cummirciali

Sottulineendu chì Bursa hè una cità culturale assai impurtante, u Direttore Provinciale di Cultura è Turismu Dr. Kamil Özer hà dettu: "Festival Bursa, cù a so storia di 61 anni, hè veramente un avvenimentu chì vale a pena ricurdà, cuntinuà è sustene. Perchè tuttu cù una storia hè ancu adattatu per u marketing. Cuntinuà senza interruzzione per 61 anni hè ancu assai speciale. In questu rispettu, à nome di u nostru Ministeru, vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu è tutte e fundazioni è i merri chì ci anu sustinutu finu à avà ".

Unu di i sponsor di u festival, Ahmet Atış, CEO di Atış Group of Companies, è Özer Matlı, presidente di Bursa Commodity Exchange, anu dettu chì sò felici di cuntribuisce à u festival più longu di Turchia.