"Forgetting Ways" serà proiettatu in Istanbul Modern Cinema

"Forgetting Ways" serà proiettatu in Istanbul Modern Cinema
"Forgetting Ways" serà proiettatu in Istanbul Modern Cinema

U novu filmu di u direttore Burak Çevik, Forgetting Forms, chì hà avutu a so prima mundiale à u 73rd Festival di Berlinu, averà a so prima è unica proiezione in Turchia à Istanbul Modern Cinema u 17 di ghjugnu.

U prugramma di apertura, preparatu cù i cuntributi di Türk Tuborg A.Ş., in u novu locu di Istanbul Modern Cinema, piglia u so nome da u filmu di u direttore Burak Çevik, Forms of Forgetting.

U novu filmu di Çevik, Forms of Forgetting, chì hà fattu a so prima mundiale à u 73rd Festival di Berlinu è seguita u prucessu di ricurdà u passatu di una coppia chì si riuniscenu dopu à 14 anni di separazione, serà in Istanbul Modern per a prima volta in Turchia. cù a participazione di u regista u 17 di ghjugnu, dopu à e pruiezioni internaziunali. U filmu, chì serà oculatu in Istanbul Modern per 14 anni dopu à sta proiezione, ùn serà micca proiettatu in Turchia in questu tempu, diventendu cusì in una sperienza di cumu a memoria hè stratificata è riscritta, simile à u so sughjettu.

Dichjarà chì Çevik produce un sentimentu astrattu è nostalgicu usendu u putere creativu di u scurdà in u filmu, u curatore di Istanbul Modern Film Müge Turan hà dettu: "U film riempie i lacune in a memoria attraversu a relazione di separazione di una coppia di 14 anni, riflettendu a storia di Istanbul. Edificiu Modern's Warehouse, chì hà scontru i so visitatori per 14 anni. I dialoghi di a coppia sò accumpagnati da l'imaghjini di ruine antiche, edifici abbandunati o micca custruiti di Istanbul Modern. Travagliendu attivamente a memoria di u film agile, prova di capisce u cinema stessu, in un locu prufondu ", disse.

U direttore Burak Çevik narra a storia di l'occultamentu di 14 anni di u filmu cusì:

"Aghju sentutu chì a custruzzione di Istanbul Moderna era u megliu postu per mè per avè stivali di custruzzione nantu à i mo pedi è per dimustrà è ammuccià i modi di scurdà chì aghju travagliatu per un bellu pezzu mentre portava un cappellu duru nantu à a mo testa. L'idea m'hè venuta in mente chì Renzo Piano ferma 14 anni piattu nant'à un discu duru chì evoca una scatula nera ind'u so edifiziu trasparente chì permette di vede u mare da ogni locu. Pudemu fà à l'audienza sperimentà a rilazioni di u filmu cù a memoria è e cose chì si mette in quistione attraversu a pratica di screening ? Questa era a quistione principale ".

U sughjettu di u filmu, chì serà proiettatu u sabbatu 17 di ghjugnu à 17.00:XNUMX, hè u seguitu:

"U coppiu Erdem (Senocak) è Nesrin (Uçars) si sò riuniti 14 anni dopu a so separazione, è cercanu di ricurdà a so relazione è perchè l'anu finita. In tuttu u filmu, i sogni chì si ricordanu oghje è i sogni chì anu dettu o ancu vistu in u passatu sò intrecciati. Intantu, u direttore prova di ricurdà qualcosa d'altru attraversu i ricordi di i lochi chì hà arregistratu cù l'imaghjini in a so camera. Vole truvà qualcosa chì hà persu in u filmu fighjendu i resti di un edifiziu abbandunatu, o fighjulendu à traversu un burato à mezu à un lavu ghiacciatu, forse ancu scansendu una stanza scura cù una linterna ".