Visa hè in cima à a Lista di Problemi di Esportatori

Visa hè in cima à a Lista di Problemi di Esportatori
Visa hè in cima à a Lista di Problemi di Esportatori

L'esportatori turchi anu prublemi maiò in l'applicazioni di visa à i paesi di l'Unione Europea, induve più di a mità di e so esportazioni sò fatte, è à i Stati Uniti.

U presidente di u Coordinatore di l'Unione di l'Esportatori di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà dichjaratu chì l'esportatori l'anu chjamatu cù a lagnanza chì ùn anu micca pussutu acquistà creditu per l'ultimu annu è anu dumandatu una suluzione.

"Ricertamenti, a lagnanza di ùn esse capace di ottene creditu in i nostri esportatori hè stata ritardata da u prublema di visa", disse Eskinazi.

Eskinazi cuntinuò e so parolle cusì:

"L'esportatori anu da esse capaci di ottene visa assai rapidamente. I paesi di a regione Schengen sò datu un appuntamentu mesi dopu in stu prucessu. I cunsuli in Izmir ci aiutanu in una participazione ghjusta. Vulemu ringrazià i nostri cunsuli chì anu aiutatu i nostri esportatori. Una di e formule chì ponu risolve u prublema di visa hè u passaportu verde. Mentre chì i passaporti verdi sò datu à i sposi di i benefizii in certi gruppi occupazionali, i passaporti verdi sò datu assai limitati in u mondu di l'esportazione, chì necessitanu più passaporti verdi. E regulazioni legali sò necessarie per aumentà u numeru di passaporti verdi emessi à l'esportatori.

U presidente di u coordinatore di u BEI, Jak Eskinazi, hà enfatizatu chì i stranieri chì anu compru case per 400 mila dollari in l'ultimi anni da Turchia sò stati datu un passaportu turcu è hà dettu: "Mentre i calculi sò fatti per guadagnà valuta straniera vendendu l'abitazione à i stranieri, ùn deve esse micca una situazione chì impedirà l'esportazione chì porta 254 miliardi di dollari di valuta straniera in Turchia annu. Hè dichjaratu chì questi tipi di passaporti sò i passaporti turchi più rifiutati in Schengen ", hà cunclusu.