Novu Cabinet Annunziatu! Eccu i Novi Ministri

Novu Cabinet Annunziatu! Eccu i Novi Ministri
Novu Cabinet Annunziatu! Eccu i Novi Ministri

A lista di u Novu Cabinet 2023 hè stata annunziata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan. "Quale sò i novi Ministri?" hè stata annantu à l'agenda publica per un bellu pezzu. A quistione hè chjara sta sera. In cunfurmità cù l'elezzioni di u 14 è u 28 di maghju, Recep Tayyip Erdoğan hè statu elettu presidente di a Republica di Turchia. Erdogan, chì hà fattu u ghjuramentu in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia u sabbatu 3 di ghjugnu, hà annunziatu u cabinet in una trasmissione in diretta à a sera. Erdogan hà annunziatu chì u cabinet chì hà da annunzià averà a so prima riunione u marti 6 di ghjugnu. Allora, chì ministri sò in u novu cabinet ? A nova lista di u Cabinet hè stata annunziata? Eccu a lista di u Gabinettu è u Gabinettu 2023!

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu u novu Gabinettu Presidenziale in una cunferenza di stampa à u Palazzu Presidenziale Çankaya.

Dichjarà chì a Turchia hà finitu un prucessu elettorale chì rinforza a forza di a so demucrazia, u presidente Erdoğan hà vulsutu chì l'elezzioni, chì eranu a scena di parechji primi in a storia di Turchia, sianu benefica.

Rimarchendu chì a Turchia ùn hà micca solu organizatu l'elezzioni u 14 è u 28 di maghju, ma hà ancu decisu cumu serà u seculu prossimu, u presidente Erdoğan hà dettu chì, cù a vulintà di a nazione, hà ancu abbracciatu a so indipendenza è u futuru, è chì A Republica di Turchia, cù a so tradizione statale di più di 2200 anni, hà una storia di 1000 anni, hà enfatizatu chì hà dimustratu ch'ellu hà da cuntinuà à flussu in u so propiu mediu cù a cuscenza di a nazione chì supera i seculi è a cultura. di campà inseme per seculi.

Sottulineendu chì hè capitu una volta di più chì nisuna putenza pò cambià u lettu di stu fiumu, chì hà fattu cresce i terri anatolii cù amore per 1000 anni, u presidente Erdoğan hà dettu:

"Türkiye hè più forte oghje chè ieri. A nostra demucrazia hè più forte chè mai. U nostru avvene hè più brillanti chè prima di u 28 di maghju. Vogliu ringrazià tutti i nostri più di 14 milioni di citadini chì anu spressu demucraticamenti e so preferenze à l'urna in l'elezzioni di u 28 è u 54 di maghju. Felicita ancu i nostri fratelli à l'esternu per avè rializatu e so rispunsabilità versu u nostru paese in e duie elezzione. Vogliu sprime a mo gratitudine à i nostri 27 milioni 835 mila citadini chì una volta mi anu cunsideratu degnu di a Presidenza. Vogliu ringrazià i nostri partenarii in l'Alleanza Populari per u so sustegnu.

In nome di mè stessu, di u mo paese è di a mo nazione, aghju espresu di novu a mo gratitudine à i capi di statu è di guvernu chì anu spartutu a nostra gioia è ci anu onoratu assistendu à a nostra ceremonia d'inaugurazione oghje. Sò cuntentu di vede chì i nostri fratelli, chì sò cun noi in i nostri ghjorni difficili, ùn ci lascianu micca solu in i nostri ghjorni felici. Continueremu à marchjà spalla à spalla cù i nostri fratelli in e Repubbliche Turche è i nostri amichi di tuttu u mondu.

Enfatizendu chì ùn imbarazzaranu micca à nimu chì mette e so speranze in l'ascesa è u rinfurzamentu di a Turchia, u presidente Erdoğan hà dettu chì sò felici di riceve dui voti di fiducia da a nazione à l'urna, cù un intervallu di 14 ghjorni.

"Anu digià scrittu i so nomi in a storia"

Esprimendu chì sò fieri d'esse favuriti da quasi 28 milioni di citadini in l'elezzioni, u presidente Erdoğan hà dettu: "Sapemu bè chì tutti questi ci imponenu ancu una grande responsabilità. Sapemu chì cù i nostri 85 milioni di citadini, avemu ancu a speranza di i 100 milioni chì preganu per noi. disse.

"Cumu ùn avemu micca dannatu a fiducia di a nazione finu à avà, spergu chì prutegemu sta fiducia à a spesa di a nostra vita". Utilizendu e so dichjarazioni, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu cusì:

"Basatu nantu à i principii ch'e aghju espressu à a nostra ceremonia d'inaugurazione, avemu da travaglià incansablemente di fronte à e difficultà, indipendentemente da l'ostaculi, per l'unità, benessere, fratellanza, benessiri è benessiri di 85 milioni di persone. Cum'è u presidente di Türkiye, servemu tutta a Turchia. Vogliu ringrazià una volta di più i nostri ex membri di u cabinet, cù quale avemu travagliatu inseme, risoltu parechji prublemi inseme è superatu parechje difficultà inseme. Cum'è un diputatu di u 28esimu mandatu, vogliu successu à i nostri culleghi chì cuntinueranu a so lotta per serve u nostru paese in l'Assemblea Suprema. Questi amici di i nostri anu digià scrittu i so nomi in a storia cum'è membri di u cabinettu di u primu periodu di u Sistema di Guvernu Presidenziale, cù i servizii chì anu fattu à a nostra nazione è l'opere chì anu purtatu à u nostru paese. Vogliu chì u mo Signore sia cuntentu di tutti i nostri ex membri di u cabinet.

"Felicitazioni à u novu cabinet"

"Ora, mi piacerebbe sparte cun voi i nostri novi membri di u cabinet, cù quale caminaremu inseme per ghjunghje i nostri scopi di u Seculu di Turchia". I seguenti nomi sò inclusi in u novu Gabinettu annunziatu da u presidente Erdoğan:

  • Vicepresidente: Cevdet Yilmaz
  • Ministru di a Ghjustizia: Yılmaz Tunç
  • Ministru di Famiglia è Servizii Sociali: Mahinur Özdemir Göktaş
  • Ministru di u travagliu è a sicurezza suciale: Vedat Işıkhan
  • Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu: Mehmet Özhaseki
  • Ministru di l'Affari Esteri : Hakan Fidan
  • Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali: Alparslan Bayraktar
  • Ministru di Ghjuventù è Sport: Osman Askin Bak
  • Ministru di u Tesoru è di e Finanze: Mehmet Şimşek
  • Ministru di l'Interior : Ali Yerlikaya
  • Ministru di a Cultura è u Turismu : Mehmet Nuri Ersoy
  • Ministru di l'Educazione Naziunale: Yusuf Tekin
  • Ministru di a Difesa Naziunale: Yasar Güler
  • Ministru di a Salute: Fahrettin Koca
  • Ministru di l'Industria è Tecnulugia: Mehmet Fatih Kacır
  • Ministru di l'Agricultura è a Foresta: İbrahim Yumaklı
  • Ministru di u Cummerciu:
  • Ministru di Trasporti è Infrastrutture: Abdulkadir Uraloğlu

Vulendu chì u novu gabinettu sia benefiziu per a Turchia è a nazione turca, u presidente Erdoğan hà dettu: "U mo Signore, ùn ci imbarazzate micca contr'à a nostra nazione. Vogliu successu à ognunu di i nostri novi membri di u cabinet ". disse.