Domestic Walnut hè Branding cù l'Associazione di Produttori di Noci

Branding cù l'Associazione Locale di Produttori di Noci di Noci
Domestic Walnut hè Branding cù l'Associazione di Produttori di Noci

L'Associazione di Produttori di Noci (CÜD), chì produce noci domestici à i standard mundiali cù 35 milione di noci piantati nantu à 1 mila decares di terra cù i so membri, hà fattu un passu impurtante in a marca di noci domestici. Cù stu passu, chì purterà i noci lucali à i mercati di a catena naziunale è i punti selezziunati, u CÜD ùn solu permetterà à i cunsumatori di scuntrà i noci lucali, freschi, deliziosi è di alta qualità, ma ancu apre a strada per furnisce un incentivo impurtante à i pruduttori di noci.

L'Associazione di Pruduttori di Noci, chì hè stata stabilita da l'unione di l'imprese agriculi impegnati in a produzzione di noci cù pratiche agriculi muderni, hà fattu u primu passu versu a marca di noci domestici. Cù a stagione di cugliera 2023, CÜD A.Ş. Ömer Ergüder, presidente di l'Associazione di i Pruduttori di Noci (CÜD), hà infurmatu chì si preparanu à intruduce i noci lucali cù u logu à i cunsumatori, è hà dichjaratu chì anu da esse benefiziu à i cunsumatori è à i pruduttori di noci.

CÜD A.Ş. aprirà e porte di i mercati di a catena naziunale à i pruduttori domestici.

Sottulineendu chì l'entrata di ogni ortu in i mercati di a catena naziunale hè limitata per via di a so capacità di produzzione, Ergüder hà dichjaratu chì CÜD A.Ş serà una chjave in questu sensu è hà dettu: "Ogni giardinu pò entre in u mercatu cù picculi punti di vendita secondu a so capacità. I mercati di a catena, invece, anu preferitu i prudutti impurtati invece di i prudutti domestici, postu chì ponu cumprà nantu à una basa di cuntainer. CUD A.S. Avemu u scopu di cumminà u putere di i giardini è risponde à a dumanda di i mercati di a catena. Cuncepemu una logistica strategica per furnisce un valore aghjuntu à u fabricatore. Cusì, permetteremu à i noci diliziosi, di alta qualità è lucali pruduciuti da i membri di a nostra associu per ghjunghje à a tavula da l'ortu u più prestu pussibule.

Nativu di noce, deliziosu di noce

Dichjarà chì i noci pruduciuti in u nostru paese sò assai superiori à i prudutti impurtati in quantu à a qualità è a salute è chì sò spediti da u giardinu à a tavula in pocu tempu senza toccu umanu, Ergüder hà dettu: "Videmu chì i prudutti di bassa qualità è stale. chì sò intruti in u nostru paese per mezu di impurtati sò nantu à i scaffali, soprattuttu in l'ultimi anni. Hè ancu un prublema separatu chì sò esposti à l'applicazione chimica (fumigazione) contr'à pesti è insetti. Quandu guardemu à u ranking mundiale, simu in u primu locu cù l'Iran, a Siria è a Cina in quantu à u cunsumu di noci per capita. Unu di i nostri scopi maiò hè di risponde à sta dumanda cù noci lucali, di alta qualità, gustosi è sani. In questu viaghju chì avemu imbarcatu, avemu da travaglià cù una sucietà prufessiunale di l'ispezione alimentaria per a qualità standard in tutti i nostri giardini. In u prossimu periodu di cugliera, distribuiremu i nostri noci sani è diliziosi, chì avemu cun cura è senza toccu, raccolti da i nostri campi à CÜD A.Ş. L'averemu prisintatu à i cunsumatori in rete cù logu. Per mezu di i codici di barre nantu à i prudutti, i cunsumatori puderanu vede in quale giardinu sò stati prudutti i noci chì anu acquistatu. I reti seranu 1 kilogramu in a prima tappa, allora paccheremu scale più grande per catene grossista. Avemu prughjettatu di vende walnut kernels in u futuru, nantu à a strada chì avemu principiatu principarmenti per a vendita di walnuts shelled. A nostra priorità hè a Turchia, ma avemu intenzione di participà à e fiere straniere da l'annu prossimu. U nostru scopu più grande hè di avvicinà i nostri cunsumatori più vicinu à i noci lucali è di aumentà a dumanda ".

Incentivu per i pruduttori

Dichjarà chì anu fattu grandi sforzi per mantene u settore in vita, aumentà a cuscenza, è presentà u pruduttu domesticu à u cunsumadore in un modu più pusitivu, Ergüder hà dettu chì CÜD A.Ş. hè ancu un grande postu per i pruduttori cù i so prudutti di qualità, prezzu currettu, prumuzione forte è canali di vendita curretti. Ellu disse chì seria un incentive. Ergüder hà dettu: "Dui terzu di a noce cunsumata in Turchia hè scontru da l'impurtazioni. I principali paesi importatori sò i Stati Uniti, Cile, Cina è Ucraina. Cum'è l'Asia Centrale è a Turchia, ancu s'è simu a patria di i noci, pudemu pruduce solu circa un terzu di i noci chì cunsumemu. CÜD A.Ş. permetterà à i pruduttori lucali di noci di superà l'ostaculi è di piglià i passi ghjusti. Prevemu chì ci sarà un aumentu di u voluminu di produzzione à longu andà grazie à questu ".

"Avemu bisognu di cooperà per aumentà u rendiment di noci domestici"

Esprimendu chì l'unicu modu per cumpete cù i noci impurtati hè di aumentà l'efficienza in a produzzione, Ergüder hà dettu: "Avemu da aumentà a nostra pruduzzione di noci per decare senza compromette a qualità di u nostru produttu, chì hè u mutivu primariu di preferenza, è mentre facemu questu, duvemu fà. esse capaci di mantene i nostri costi di input sottu cuntrollu. Cuntinuemu à esse u più grande sustenidori di i nostri membri di l'associu nantu à sta strada, hè assai impurtante per tutti di noi di cooperà per aumentà l'efficienza di i noci domestici. Invitemu tutti i pruduttori domestici à a nostra associu per riduce e spese, aumentà a nostra cunniscenza è scuntrà u cunsumadore cù noci di qualità, gustosi è sani.