U studiu di l'intelligenza artificiale chì rileva i diavoli di Tasmaniani cancerosi risona

U studiu di l'intelligenza artificiale chì rileva i diavoli di Tasmaniani cancerosi risona
U studiu di l'intelligenza artificiale chì rileva i diavoli di Tasmaniani cancerosi risona

U cancer hè unu di i risichi più impurtanti chì minaccianu a pupulazione di u diavulu di Tasmania, chì hè ben cunnisciutu da tutti cù u so caratteru di cartoon inspiratu. I mostri di Tasmania, u più grande marsupiale carnivore di u mondu, chì campanu solu nantu à l'isula di Tasmania in u sudu di l'Australia, seranu prutetti contr'à u cancru chì minaccia a so spezia, cù un prughjettu internaziunale chì implica circadori di l'Università di u Vicino Oriente.

I Diavoli Tasmaniani sò cunnisciuti per esse criaturi abbastanza aggressivi. Per quessa, hè vitale per determinà s'ellu cicatrici nantu à a so faccia sò causati da u cancer o cause naturali. U prughjettu, firmatu da circadori di l'Università di u Vicino Oriente, pò identificà i mostri di Tasmanian cancerous analizendu l'imaghjini di càmera cù supportu di intelligenza artificiale.

Facultà di Ingegneria di l'Università vicinu à l'Oriente Docenti di Ingegneria Biomedica Assist. Assoc. Dr. Fatih Veysel Nurcin, Dr. Niyazi Şentürk è un membru di a Facultà di Ingegneria Informatica Assist. Assoc. Dr. L'algoritmu supportatu da l'intelligenza artificiale preparatu da Elbrus Imanov pò detect Mostri Tasmaniani catturati in u cancer di a pelle attraversu l'imaghjini di càmera. L'ecologista Karen Fagg, chì travaglia in u prugramma "Save the Tasmanian Devil", è u biologu di a fauna salvatica Sam Thalmann, chì travaglia in u stessu prugramma, sustenenu ancu u studiu, firmatu da i circadori di l'Università Near East.

U cancer minaccia i diavuli di Tasmania!

Un tipu endemicu di cancru spessu vistu in Tasmanian Devils in l'ultimi anni minaccia a vita di sti criaturi chì a so vita naturali hè limitata à Tasmania. Stu cancru, chjamatu "malattia di tumeur faciale di u diavulu (DFTD)," hè vistu in e regioni di a faccia, a bocca è u collu di i diavuli di Tasmania è si sparghje facilmente quandu e bestie si muzzicanu. Sta malatia, scuperta per a prima volta in u 1996, pò causà a morte di i Diavoli Tasmaniani in circa sei mesi.

Unu di i circadori di u prughjettu, Facultà di Ingegneria di l'Università Vicine à l'Oriente i membri di a facultà di Ingegneria Biomedica Assist. Assoc. Dr. Fatih Veysel Nurçin enfatiza chì u prughjettu sustinutu da l'intelligenza artificiale, chì anu preparatu per rompe una nova terra, farà una grande cuntribuzione à l'intelligenza di cumu si sparghje sta malatia in a natura, mentre rileva rapidamente i mostri di Tasmanian cancerous.

U travagliu di l'Università Near East hà fattu un grande impattu in Australia!

U travagliu di i circadori di l'Università Near East, chì hà sappiutu detectà u cancer in Tasmanian Devils monitored by cameras assisted intelligenza artificiale, hà ancu fattu una grande impressione in Australia è New Zealand. U studiu, publicatu in Scimex, una di e publicazioni scientifiche impurtanti di l'Australia è a Nova Zelanda, hà attiratu una grande attenzione da i scientisti chì vivenu in e regioni. U studiu hè statu ancu publicatu in Cosmos Magazine, chì hè ancu ghjuntu à u primu pianu cù e nutizie scientifiche.

L'articulu scentificu, in quale i circadori di l'Università di u Vicino Oriente descrizanu i dettagli di u so travagliu, hè statu publicatu in Csiro Publishing, una di e publicazioni scientifiche più impurtanti di l'Australia.

📩 06/07/2023 13:58