Akiem firma un accordu cù Alstom per 100 locomotive Traxx

Akiem firma un accordu cù Alstom per Traxx Locomotives
Akiem firma un accordu cù Alstom per 100 locomotive Traxx

Alstom, un capu glubale in a mobilità intelligente è sustenibile, è a sucietà europea di noleggio di locomotive Akiem hà firmatu un cuntrattu quadru per 100 locomotive Traxx Universal multi-sistema (MS3). Ci sò 65 locomotive sottu parte di u cuntrattu. L'ammontu tutale di l'accordi quadru righjunghji sin'à 500 milioni d'euros. Mentre cunfirmava a so dirigenza in u mercatu di l'affittu europeu, Akiem hà cunfirmatu u so scopu di cuntribuisce à l'attività accelerata di u mercatu ferroviariu cù investimenti maiò in linee da Francia à 12 altri paesi europei.

E locomotive Traxx Multi-sistema beneficianu di u cunsumu energeticu ottimizatu è ponu gestisce sia operazioni di merci sia di Passeggeri à una velocità di finu à 160 chilometri per ora. Queste locomotive seranu operate in Germania, Austria, Svizzera, Francia, Italia, Belgio, Paesi Bassi, Lussemburgu, Ungheria, Pulonia, Repubblica Ceca è Slovacchia. Cum'è una caratteristica unica per locomotive multi-sistema, alcune saranu spedite cù capacità di l'ultimu chilometru è i porti, i terminali o e zone industriali seranu accessibili senza bisognu di una locomotiva di shunting.

Tutte e locomotive seranu dotate di ATLAS, a suluzione di trasportu di Alstom per u Sistema Europeu di Controlu di Treni (ETCS). Stu sistema hà una vasta copertura di paese è di linea per l'ETCS è l'operazione di u sistema esistenti è hà una architettura superiore duie triple.

Kevin Cogo, Head of Rolling Stock, Locomotives and Components, Alstom DACH (Germania, Austria, Svizzera), hà dettu: "Semu fieri chì Akiem hà allargatu a so flotta di locomotive cù u più grande ordine unicu di locomotive Traxx per un numeru significativu di paesi. "Per mezu di questu accordu, sia Akiem sia Alstom cunsolidaranu e so pusizioni forti per locomotive in diverse linee, cumpresu u so mercatu di casa".

Fabien Rochefort, CEO di Akiem, hà aghjustatu: "Akiem hè entusiasta di fà stu novu ordine cù Alstom. Investemu constantemente in a nostra cartera di motori per serve i nostri clienti è sviluppà novi pusizioni di u mercatu. Questi investimenti ci permetteranu di offre novi linee efficaci è sustinibili chì cuntribuiscenu à aumentà a transizione à u trasportu ferroviariu in Europa. In parte di questu ordine, 55 locomotive seranu deviate da a Francia à l'Europa in un momentu di mancanza di consegna in l'ultima dicada. Cù u sustegnu di e nostre squadre di mantenimentu è di serviziu, vulemu cuntribuisce à u rinnuvamentu di u trasportu ferroviariu di merci è di u trasportu interurbanu di passageri in Francia è di facilità l'innuvazione è a cumpetizione.

L'assemblea finale si ferà in e strutture Alstom in Kassel, Germania. A consegna di l'unità hè prevista trà 2025 è 2028.