A Produzione Agricola Cuntinueghja nantu à Atatürk Forest Farm Lands

A Produzione Agricola Cuntinueghja nantu à Atatürk Forest Farm Lands
A Produzione Agricola Cuntinueghja nantu à Atatürk Forest Farm Lands

A Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) cuntinueghja a produzzione agricula in i terreni Atatürk Forest Farm chì affitta. In uttrovi 2022, a municipalità metropolitana, chì hà purtatu e sementi d'orzu cù u tarrenu nantu à a terra 315-decare Atatürk Forest Farm in i cunfini di u distrittu Etimesgut, hà iniziatu u travagliu di cugliera.

Dopu parechji anni, a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà realizatu a produzzione agricula nantu à a terra di Atatürk Forest Farm (AOÇ), chì hè u legatu di Mustafa Kemal Atatürk, hà iniziatu a cugliera d'orzu.

I prudutti seranu distribuiti cum'è alimentazione animale

I prudutti ottenuti dopu a cugliera seranu distribuiti cum'è alimentazione cuncentrata à e piccule imprese famigliali impegnate in a produzzione animale in i distretti rurali di Ankara.

L'ingegnere agriculu di u Dipartimentu di i servizii rurali di ABB, Volkan Dinçer, hà datu infurmazioni nantu à i travaglii di produzzione agricula realizati nantu à a tarra di Atatürk Forest Farm è hà dettu: "Cum'è u Dipartimentu di i servizii rurali, avemu cuminciatu à purtà à l'agricultura i terreni di l'Atatürk Forest Farm, chì sò stati affidati à Mustafa Kemal Atatürk. Avemu piantatu l'orzu in 315 decares di terra in uttrovi è cuminciamu à cugliera. Distribuemu i prudutti chì ottenemu cum'è sustegnu di l'alimentazione cuncentrata à e piccule imprese di famiglia facendu pasta d'orzu ".