Dati di u cummerciu Esteru di ghjugnu annunziatu

Dati di u cummerciu Esteru di ghjugnu annunziatu
Dati di u cummerciu Esteru di ghjugnu annunziatu

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di u Cummerciu, l'espurtazioni diminuite da 10,5 per centu è sò diventate 20,9 miliardi di dollari in u ghjugnu, mentre chì l'impurtazioni diminuite da 16,8 per centu è ammontanu à 26 miliardi 297 milioni di dollari.

A dichjarazione scritta fatta da u Ministeru hè a seguente: "Malgradu u cursu debule in a produzzione è u cummerciu esteru in l'ecunumia glubale in 2023 è l'effettu di e vacanze di 9 ghjorni in l'Eid al-Adha, e nostre esportazioni mensili in ghjugnu eranu 20,9. miliardi di dollari. Questa figura hè sopra à l'esportazioni medie mensili in i primi 2023 mesi di u 5. L'esportazioni di 2023 miliardi di dollari in ghjugnu 20,9 currispondenu à una diminuzione di 2022% in paragunà à ghjugnu 10,5. U mutivu principale per questu hè a sospensjoni di ordini è spedizioni per via di a festa di 9 ghjorni di Eid al-Adha. Cusì, in a prima mità di u 2023, e nostre esportazioni di 6 mesi ammontanu à 123,4 miliardi di dollari.

Inseme cù questi dati, un altru fattore piacevule hè l'aumentu di l'espurtazioni di valore aghjuntu. Mentre a parte di l'esportazioni di prudutti di tecnulugia media-alta è alta in a fabricazione era di 2022% in 36,9, hè aumentata à 40,8% in i primi sei mesi di questu annu.

E nostre impurtazioni, invece, sò diminuite da 2023% in ghjugnu 16,8 à 26,3 miliardi di dollari, u livellu più bassu di l'ultimi 20 mesi. A diminuzione di e nostre impurtazioni hè stata duvuta à a diminuzione di l'impurtazioni d'energia fora di u calendariu, è l'impurtazioni di l'energia totali diminuite da 45,3% à 4,4 miliardi di dollari in u ghjugnu. A calata di i prezzi di l'energia, chì era significativamente efficace in 2022, hè stata ancu efficace in a diminuzione di l'impurtazioni di energia. Cù tutti i sviluppi, in a prima mità di u 2023, e nostre impurtazioni di 6 mesi ammontanu à 184,8 miliardi di dollari.

In ogni casu, l'impurtazioni d'oru micca trasfurmatu, chì anu aumentatu da 270% in i primi cinque mesi di l'annu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è ammontavanu à 14,6 miliardi di dollari, seguitanu un cursu relativamente mite in ghjugnu. In u ghjugnu, l'impurtazioni d'oru micca trasfurmatu anu aumentatu da 62,5% paragunatu à l'annu precedente è sò stati à 2 miliardi di dollari.

In u ghjugnu, malgradu l'effettu di a festa di l'Eid di 9 ghjorni, e nostre esportazioni sò state realizate à u nivellu di 21 miliardi di dollari è u nostru deficit di u cummerciu esteru hà diminuitu da 34,5% à 5,4 miliardi di dollari per via di a diminuzione perceptible di e nostre impurtazioni. U rapportu di l'espurtazioni à l'impurtazioni s'avvicinò à 19% dopu à 80 mesi, è rializatu cum'è 2023% cun un aumentu di 16,1 punti in June 79,5 paragunatu à u mese precedente, chì hè un indicatore impurtante di u cursu pusitivu in u bilanciu di u cummerciu esteru. U nostru deficit di u cummerciu esteru di 2023 mesi in 6 hè statu realizatu cum'è 61,4 miliardi di dollari. Cù a continuazione di a diminuzione di l'impurtazioni è i passi supplementari da piglià per aumentà l'esportazioni malgradu a debule dumanda straniera, a migliione di u bilanciu di u cummerciu esteru hè prevista per continuà in u prossimu periodu.

Inseme à l'attività ecunomica glubale, un cursu debbule hè osservatu in u cummerciu, è secondu u Rapportu Global Outlook di l'OCDE di ghjugnu, u tassu di crescita di l'ecunumia glubale, chì era di 2022% in 3,3, hè previstu di calà à 2023% in 2,7. In a Zona Euro, chì hè u nostru più grande mercatu d'esportazione, a crescita ecunomica hè prevista per calà da 2023% in 2,4, cù una diminuzione di 0,9 punti.

I dati di ghjugnu 2023 di l'Indice di Cumprati di l'Industria Manufacturing (PMI) indicanu ancu chì a dumanda glubale resterà debule per un certu tempu. I principali indicatori PMI per u ghjugnu, chì anu annunziatu, anu righjuntu u livellu più bassu di 43,6 mesi cù 37 in a zona Euro, u livellu più bassu di 41,0 mesi cù 37 in Germania, u nostru più grande cumpagnu cummerciale, è 46,2 è 46,3 in u Regnu Unitu è ​​​​u USA hà diminuitu à i livelli più bassi di 6 mesi è si ferma sottu à u valore di 50 limitu.

In u ghjugnu di u 2023, l'esportazioni sò diminuite di 10,5% è ammontanu à 20,9 miliardi di dollari per via di l'effettu di u calendariu. A diminuzione di e nostre esportazioni in u ghjugnu hè stata duvuta à u cambiamentu di a festa Eid-al-Adha da u lugliu di l'annu passatu à u ghjugnu di questu annu è l'interruzzione di a produzzione cù l'estensione di a festa Eid à nove ghjorni. In fatti, quandu i dati di l'esportazione media di ogni ghjornu sò analizati nantu à una basa di ghjornu di travagliu, un aumentu moderatu hè osservatu cumparatu à maghju. Sicondu i dati nantu à una basa di capitulu in u ghjugnu;

I veiculi terrestri à motore (Capitulu 87) anu aumentatu da 14,8% paragunatu à l'annu precedente è righjunghji 2,7 miliardi di dollari,

E macchine non-elettriche (Capitulu 84) anu aumentatu da 9,9% in paragunà à l'annu precedente è righjunghji 2,1 miliardi di dollari,

Macchine elettriche (Capitulu 85) anu aumentatu da 3,8% paragunatu à u mese precedente è hà righjuntu 1,3 miliardi di dollari.

rializatu è u più altu livellu d'esportazione hè stata ghjunta in ogni capitulu nantu à una basa annualizzata.

In i primi sei mesi di l'annu; paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente;

L'esportazioni di i veiculi terrestri à motore (Capitulu 87) anu aumentatu da 16,4% à 15,1 miliardi di dollari,

L'esportazioni di macchine micca elettriche (Capitulu 84) anu aumentatu da 15,6% à 12,5 miliardi di dollari,

A machina elettrica (Capitulu 85), invece, hà aumentatu da 14,7% è hà righjuntu 7,5 miliardi di dollari.

In a prima mità di l'annu, e nostre esportazioni à l'UE-27 eranu 52 miliardi di dollari, à l'Africa 10 miliardi di dollari, à l'America 10,6 miliardi di dollari, è à u Vicino è u Mediu Oriente 20,7 miliardi di dollari.

Malgradu a stagnazione in l'ecunumia glubale, i sviluppi pusitivi in ​​u nostru bilanciu di u cummerciu esteru cù e nostre importazioni in diminuzione, è ancu u cursu crescente di e nostre esportazioni, cuntribuiscenu à furnisce un ambiente adattatu per e nostre priorità d'investimentu-produzione-esportazione-impiegu rinfurzatu. a stabilità macroeconomica di u nostru paese.