Ci hè un aumentu per u trasportu publicu in Istanbul?

Ci hè un aumentu di u trasportu publicu in Istanbul?
Ci hè un aumentu di u trasportu publicu in Istanbul?

À a riunione di u Centru di Coordinazione di u Trasportu di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) (UKOME), hè statu discutitu u cambiamentu di e tariffu in u trasportu publicu. Siccomu ùn si pudia ghjunghje à un accordu nantu à i tassi di crescita desiderati, l'aumentu di u trasportu publicu in Istanbul hè statu postponatu.

I cummercianti di taxi, minibus, navetta è trasportu marittimu dumandavanu un aumentu di 100 per centu o più in i prezzi di u trasportu publicu. IMM, invece, hà prupostu un aumentu di 7 per centu in tutti i tipi di trasportu, tenendu in contu l'inflazione, u cambiu, u carburante è l'aumentu di u salariu minimu in l'ultimi mesi 57,07.

U duttore hà dettu chì u 56 per centu di i citadini chì utilizanu u trasportu publicu in Istanbul utilizanu biglietti scontati è gratuiti. Buğra Gökce hà dettu chì, cum'è IMM, subsidianu significativamente u trasportu publicu. Dichjarà chì u costu di un viaghju à IMM hè basatu annantu à 20 lire, Gökce hà dettu: "Questu ùn hè micca sustenibile. L'aumentu incontrollatu di e risorse pubbliche chì trasfiriumu à u Trasportu Pùblicu affetta negativamente u rendiment di l'altri servizii municipali. "Per quessa, circhemu di truvà l'equilibriu ottimale chì pò prutege sia i citadini sia i cummercianti", disse.

L'OIL FUEL CREED BY 7 PERCENT IN L'ULTIMI 60 MESSI

Utku Cihan, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di l'IMM, hà dettu ancu chì, per via di l'aumentu seriu di u cambiu, l'inflazione, u carburante è u salariu minimu in l'ultimi mesi, a pruposta di aumentà i tariffi di trasportu publicu hà da esse purtatu à l'agenda.

Cihan hà dichjaratu chì ci hè statu un aumentu di 1 per centu in i prezzi di carburante in l'ultimi 7 mesi dopu l'ultima tarifa di tariffu implementata u 60 di ghjennaghju, è chì solu 4500 TL hè statu datu da u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali per viaghji gratuiti per un publicu privatu. autobus, è 115 mila 500 TL sò stati dati da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. , disse:

"Cù l'aumentu da esse fattu sta sera, u prezzu di u diesel aumenterà à 35, 33 lire. Ci hè statu un cambiamentu di 27,3 per centu in l'inflazione da l'ultima regulazione. L'inflazione di lugliu hè prevista per almenu duppià cumparatu à ghjugnu. Cum'è l'offerta di pezzi di ricambio, i pezzi di ricambio di i veiculi utilizati da IETT è i nostri cummercianti sò in crescita in basa di valuta straniera. Quandu prupone stu regulamentu di tariffu, avemu ancu in contu di l'opinioni di e nostre camere è di i cummercianti.

A RATIO DI COPERTURA DI INGRESSI-SPESE IN IETT hè 32 PERCENT

U direttore generale di l'IETT, İrfan Demet, hà dettu chì cù i recenti aumenti di carburante diesel, u costu di carburante di l'IETT in l'ultimu mese era di 210 milioni di lire, cumprese l'autobus publicu privatu, è hà dettu chì u rapportu di entrate per copre e spese hè diminuitu à 32 per centu.

Dopu à e valutazioni, Buğra Gökce hà suggeritu chì a pruposta di aumentu di a tarifa di trasportu publicu sia rivalutata dopu l'annunziu di u tassu di inflazione di lugliu. A nova pruposta di tariffu di u trasportu publicu hè stata ritirata à l'unanimità à u sottucomitatu per a rivalutazione in a riunione straordinaria chì si terrà a settimana dopu dopu l'annunziu di i figuri di l'inflazione di lugliu.

ISTANBULKART VENGA À MINIBUS

UKOME hà ancu fattu una decisione di principiu per integrà tutti i minibus in tuttu Istanbul in u Sistema Elettronicu di Raccolta di Tariffe (Istanbulkart). U novu sistema, chì serà implementatu dopu a decisione di l'Assemblea IMM, serà principiatu da u distrittu di Arnavutköy, chì hè statu sceltu cum'è a regione pilota. Dopu, Istanbulkart serà validu in minibus in tutta a cità.

U TAXI DI MARE PUDE ESSERE UTILIZZATA PER SHARING

Cù una altra decisione presa; Hè statu fattu un accordu chì apre a strada per i taxi marittimi per esse utilizati simultaneamente da diverse persone fendu riservazioni per a listessa strada è tempu. Cù u cambiamentu di a direttiva, i tariffi ponu avà esse spartuti spartendu passeggiate in taxi marittimi in Istanbul. I passageri chì saranu inclusi in u sistema pagheranu una parte unità di a tarifa di viaghju tutale di a capacità di u passageru di u taxi marittimu.

TRADESMEN PROTESTED QUANDU A DECISIONE DI L'AUMENTA ùn era micca fatta

I tassisti, i cunduttori di minibus è i cummercianti di navetta chì sò ghjunti davanti à e strutture suciale 1453 Çırpıcı, induve UKOME hè tenutu, anu protestatu quandu l'aumentu chì aspettavanu ùn hè statu datu è anu dettu chì anu patitu perdite cù i prezzi attuali di u trasportu publicu.