A regata Arkas Aegean Link hà iniziatu

A regata Arkas Aegean Link hà iniziatu
A regata Arkas Aegean Link hà iniziatu

U principiu di l'Arkas Aegean Link Regatta hè datu per a settima volta. A corsa, in quale 38 barche è più di 400 marinari cumpeteranu in mare è goderanu di divertimentu in terra per sei ghjorni, hà iniziatu cù u cocktail d'apertura tenutu à Çeşme Marina Yacht Club.

A corsa tradiziunale è internaziunale di Çeşme, Arkas Aegean Link Regatta, si prepara à assistisce à i yachts chì ballanu cù u ventu in u so settimo annu. A corsa, urganizata da Arkas, Federazione Turca di Vela, EAYK (Aegean Open Sea Yacht Club) è Çeşme Marina, hà unitu forze per sviluppà a vela in Turchia è rende stu sport più attivu in Çeşme. Quist'annu, 38-22 cù a participazione di 27. barche.Si tene trà Aostu.

Parlendu à u cocktail tenutu in Çeşme Marina Yacht Club u 22 d'Agostu, u Direttore Generale di Çeşme Marina, Toker Gürer, hà dettu: "Ci aspetta una settimana piena di corse è di divertimentu. Avemu travagliatu duru cum'è u cumitatu di corsa, spergu chì a settimana supererà e nostre aspettative. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à sta corsa, EAYK, tutti i mo culleghi, l'Arbitru Capu Eşref Uzun è u nostru cumitatu d'arbitri, è u nostru host Marina Yacht Club", disse.

U presidente di EAYK, Akif Sezer, hà dettu: "Vogliu ringrazià a Famiglia Arkas per l'inclusi in questa spartera cù a speranza chì Arkas Aegean Link Regatta serà sustenibile. In più di u valore ch'ellu dà à u sportu, u valore ch'ellu dà soprattuttu à a vela hè assai preziosu per noi. Quist'annu, una nova classe, J70s, introdotta da Arkas Çeşme Sailing Sports Club, hè stata aghjunta à e corse. "Per d 'altra banda, vogliu ringrazià u sindaco di Çeşme, Ekrem Oran, per i so sforzi per fà di Çeşme una cità turistica è per a 100th Anniversary Race and Republic Cup chì organizzeremu in Arkas Aegean Link Regatta", disse.

U Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Arkas Holding, Bernard Arkas, hà dettu: "Vogliu à tutti una corsa induve u divertimentu è u piacè ghjunghjenu à u so piccu è chì lascià una bella memoria versu a fine di l'estate. Avemu aghjustatu una nova classe à Arkas Aegean Link Regatta. Quist'annu ci sarà una corsa J70. Questa hè una nova idea. Vulemu ancu cuntribuisce à u sviluppu di a vela cù sta classa di barche chì sò adattati per più persone per navigà. "Spergu chì tutti piaceranu è e gare in questa classe continueranu da avà", disse.

U sindaco di Çeşme, Ekrem Oran, hà dettu: "Sò assai felice di esse di novu cun voi in a settima Regata di Link Egeu. Vogliu ringrazià a famiglia Arkas, Arkas Holding è EAYK Çeşme Marina per avè purtatu e regate in Çeşme. Cum'è a municipalità di Çeşme, continueremu à sustene l'sport, l'atleti, l'arte è l'artisti ". disse.

Mehmet Maraşlı, guvernatore di u distrittu di Çeşme: Vogliu ringrazià in particulare Arkas, Çeşme Marina è tutti quelli chì anu dedicatu u so core à a vela. Pensu chì a participazione constantemente crescente è l'urganizazione di più campiunati farà una grande cuntribuzione à u nostru distrittu. "Espresu a mo gratitudine à tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.

U sponsor principale di Arkas Aegean Link Regatta hè Arkas Line, a cumpagnia marittima di Arkas, mentre chì FAMM Urla, unu di i migliori esempi di architettura ecologica è sustenibile implementata da FD Architecture, cuntribuisce ancu à a corsa.

REGATTA ARKAS AEGEAN LINK

Soffianu cum'è u ventu 

U primu ghjornu di a corsa coincide ancu cù un ghjornu speciale. Marinai 23 d'Aostu - Ghjornu mundiale di Ride Like the Wind. Stu ghjornu speciale hè urganizatu per celebrà a libertà è l'avventura. U World Blow With the Wind Day invita a ghjente à fighjà l'armunia di u mare è u ventu in Çeşme, famosa per u so ventu.

100e Anniversariu Corsa Speciale è Cuppa di a Republica

U secondu ghjornu di a corsa, a Corsa di u 100 ° Anniversariu si terrà sottu u patrocini di a Municipalità di Çeşme. E squadre, chì pruvaranu à esse i primi à ghjunghje à a fine in e duie corse di boe al largo di a costa di Ilıca, riceveranu a Cuppa Speciale di u 100 ° Anniversariu in l'avvenimentu chì si terrà à a Terrazza di a cità di a municipalità di Çeşme dopu a corsa.

Un novu soffiu à a corsa: J70

U terzu ghjornu, a nova classe di J70 aghjuntu à a razza serà in l'acqua. I Four Musketeers d'Arkas cumpeteranu cù i novi battelli J70 Athos, Porthos, Aramis è D'artagnan, ogni squadra custituita da quattru persone, e corse di boe, chì si feranu per eliminazione, saranu in corsi di minuti 15-20. I razzii, chì cumincianu à 12:00, ponu esse guardati da davanti à Dilaila Beach Club in tuttu u ghjornu.

À a sera, i marinari anu u so pienu di musica cù u cuncertu di Evrim Özkaynak è u so Gruppu, è riceveranu mugs prudutte apposta da l'artista ceramica Verda Sipahi.

J70, chì hè diventatu populari trà i marinari di u mondu cù a so struttura solida è equilibrata è hè utilizatu cum'è una barca da corsa di designu, appariscerà in acque di Çeşme per a prima volta. Queste barche, chì ponu esse aduprate facilmente è facilmente da principianti o dilettanti / marinisti prufessiunali, sò assai adattati per razzii, furmazione è viaghji di ogni ghjornu, postu chì ponu esse trasferiti à a rimorca in pocu tempu quandu u mastru di carbone facilmente amovibile hè stallatu. è a chiglia hè tirata. Questi benefici in l'equipaggiu è u trasportu sò un altru fattore in a popularità di i J70 in u mondu in pocu tempu. L'Arkas Çeşme Sailing Sports Club hà u scopu di incuragisce più persone à navigà pionieri in questa classe.

REGATTA ARKAS AEGEAN LINK

Arkas Aegean Link Regatta, Ultima tappa di a Liga Yacht Turca

L'Arkas Aegean Link Regatta serà a quinta è l'ultima tappa di a liga dopu a MDK "Cabotage" Cup di a Turkish Yachting League, a 52th Naval Forces Cup, a Coast Guard Cup è a Halikarnas 100th Anniversary Cup, chì si terrà per a prima volta quist'annu da a Federazione Turca di Vela. Cum'è in parechji sporti, 45 squadre è più di 450 atleti cumpetenu in a liga quist'annu, chì hè stata urganizata per aumentà l'interessu in u mondu di a vela è per sparghje stu sport à un spettru più largu.

Chiusura Gloriosa cù Doppiu Cups in Yuzu Beach

Ci hè un vincitore à a fine di ogni sfida è divertente à a fine di Arkas Aegean Link Regatta. A stessa notte, i vincitori di l'Arkas Aegean Link Regatta è di a TYF Yacht League riceveranu i so trofei. Cusì, a TYF Yacht League serà a scena di una doppia cerimonia di trofeu inseme cù u trofeu di u Campionatu. A spiaggia di YUZU accoglierà a magnifica notte finale induve l'intrattenimentu crescerà cù a performance live è a scena di İskender Paydaş è a so Orchestra.

A barca chì vince l'Arkas Aegean Link Regatta pussede a tazza per un annu. A tazza serà data à u novu campionu in a corsa di l'annu dopu. A barca chì vince a corsa cinque anni di fila serà u pruprietariu permanente di a tazza.