Ayas Tomato pigliarà u so postu trà l'Indicazioni Geografiche Registrate in a UE

Ayas Tomato pigliarà u so postu trà l'Indicazioni Geografiche Registrate in a UE
Ayas Tomato pigliarà u so postu trà l'Indicazioni Geografiche Registrate in a UE

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır hà annunziatu chì l'ultima tappa hè stata ghjunta per a registrazione di Ayas Tomatoes in l'Unione Europea (UE).

Dichjarà chì 12 applicazioni di indicazione geografica sò state fatte à a Cummissione di l'Unione Europea da l'Uffiziu Turcu di Brevetti è Marchi (TÜRKPATENT), in u scopu di a Mobilizazione Internaziunale di Indicazioni Geografiche lanciata in ghjennaghju scorsu, u Ministru Kacır hà dichjaratu chì trà queste applicazioni, a registrazione di Ayas Tomato hè ghjuntu à a tappa finale.

PICCARÀ Trà I NOSTRI SEGNI GEOGRAFICI

Kacır hà dettu: "Ayas Tomato, unu di i prudutti agriculi più speziali di a nostra Capitale, chì serà registratu in a Gazzetta Ufficiale di l'Unione Europea dopu à a fine di a fase di annunziu, chì durà per 3 mesi, hà da piglià u so postu trà i nostri arregistrati. indicazioni geografiche in l'UE. Continueremu à travaglià à piena velocità per a registrazione di e nostre indicazioni geografiche à u livellu internaziunale ". disse.

INDICAZIONE GEOGRAFICA PUBBLICATA À A COMMISSIONE UE IN U PIÙ BREVE TEMPU

Dichjarà chì, per a prima volta in 2023, l'applicazioni d'indicazione geografica sò state fatte à a Cummissione di l'UE scegliendu 12 prudutti da diverse regioni di u nostru paese direttamente da TURKPATENT, Kacır hà dichjaratu chì Ayaş Tomato hè l'applicazione di indicazione geografica di u nostru paese publicata in u più brevi tempu. davanti à a Cummissione UE.

13 PRODOTTI REGISTRATI IN UE

Dichjarà chì u nostru paese hà 13 indicazioni geografiche registrate in l'UE, Kacır hà dettu: "U periodu di obiezione per l'Olivu Milas, chì hè in a fase di annunziu, finisce u 16 d'Agostu, è per i Tomate Ayaş u 4 di Novembre. Prima di a fine di u 2023, u numeru di e nostre indicazioni geografiche registrate in l'Unione Europea aumenterà à 15 ". disse.

L'UE di Turchia hà registratu Antakya Kunefe, Aydın Fig, Aydın Chestnut, Bayramiç White, Çağlayancerit Walnut, Edremit Oil Oil, Gaziantep Baklava, Gemlik Olive, Giresun Chubby Hazelnut, Malatya Albicot, Milas Olive Oil, Suruçölcöp è ancu indicazione geografica. Ci sò 2 applicazioni di indicazione geografica in u stadiu di annunziu è 42 applicazioni di indicazione geografica in corso.