I motivi sottumessi à u piacè di u monitoraghju di l'equipaggiu di custruzzione

I motivi sottumessi à u piacè di u monitoraghju di l'equipaggiu di custruzzione
I motivi sottumessi à u piacè di u monitoraghju di l'equipaggiu di custruzzione

Üsküdar University NPİSTANBUL Hospital Specialist Clinical Psychologist Özgenur Taşkın hà riferitu à u piacè di fighjà l'equipaggiu di custruzzione, chì hè chjamatu "u nostru sport naziunale" trà a sucietà, è hà fattu dichjarazioni per quessa hè cusì populari.

Un saccu di persone piace à fighjà l'equipaggiu di custruzzione. Dichjarà chì ci sò alcuni motivi sottostanti per questa situazione, u psicologu clinicu specialistu Özgenur Taşkın hà dettu: "Pudemu piantà quandu attraversemu u cantiere mentre attraversemu a strada, è pò ancu attirà assai più attenzione se e macchine di custruzzione funzionanu". disse.

"Soddisfà l'impulsi chì supprimemu mentre guardemu a macchina"

Taşkın, chì hà discututu u piacè di fighjulà e macchine di custruzzione, chì hè quasi diventatu u nostru sport naziunale, in quantu à a so cunnessione cù l'impulsi chì avemu, hà dettu: "L'omu hà un stintu per cuntrullà avvenimenti o altre persone dapoi l'antichità. Una di e cose chì significa assai per noi hè di avè u putere è a dominanza. Cum'è avemu impulsi pusitivi, avemu ancu instinctu per distrughje, distrugge è cuntrullà. Mentre fighjemu e macchine di custruzzione, pudemu senza vulè mette in i so scarpi è suddisfà questi impulsi chì supprimemu ". hà fattu a dichjarazione.

"I zitelli chì rompenu i ghjoculi ponu avè u desideriu di distrughje è distrughjenu"

Indittendu chì u sensu di distruzzione è distruzzione pò vene da a zitiddina, Taşkın hà dettu: "U fattu chì i zitelli rompenu i so ghjoculi durante a zitiddina, quandu l'ego superiore hè furmatu, hè veramente cunsideratu cum'è una espressione di questu impulsu. Questi impulsi negativi ponu ancu esse cacciati da attività fisiche. Queste attività ponu esse ballu è sport. disse.

"Fighjendu una macchina di custruzzione pò sustene a persona psicologicamente"

U psicologu clinicu specialistu Özgenur Taşkın, chì hà enfatizatu chì l'abitudine di guardà l'equipaggiu di custruzzione in a società turca hà righjuntu dimensioni serii, hà dettu chì alcune municipalità anu ancu creatu spazii di monitoraghju di cantiere per questu. Rimarchendu chì gode di guardà l'equipaggiu di custruzzione hè cumuni micca solu in Turchia, ma ancu in Italia, Taşkın hà ancu spartutu l'infurmazioni chì sta situazione hè chjamata "Umarell". sözcüSpiegò u so significatu cusì:

"Hè una frasa muderna in u dialettu di Bologna chì si riferisce à e persone in età di ritirata chì fighjenu a custruzzione o a custruzzione di strade cù e mani daretu à elli è facenu cunsiglii micca dumandati. sözcük."

Taşkın, "In u risultatu, fighjendu e macchine di travagliu ponu susteneci in a liberazione di dopamina, u focu di l'attenzione, l'estimulazione visuale è uditiva, l'effettu di rutina è rilassante, l'interessu è a curiosità". hà cunclusu u so discorsu.