L'esportazioni di Cherry anu superatu 200 milioni di dollari

L'esportazioni di ciliegia superanu i milioni di dollari
L'esportazioni di ciliegia superanu i milioni di dollari

L'obiettivu di l'esportazione di ciliegia di 2023 milioni di dollari in 200 hè statu superatu. In a stagione 2023 finu à u 4 d'aostu, l'esportazioni di ciliegia anu righjuntu 54 milioni di dollari cù un aumentu di 205 per centu. Sicondu i dati di l'Associazioni d'Esportatori di l'Egeu; In a stagione 2023, finu à u 4 d'aostu, Turchia hà esportatu 75 mila tunnellate di ciliegie per un valore di 205 milioni di dollari. In u listessu periodu di l'annu passatu, l'esportazioni in Turchia eranu 57 mila tunnellate equivalenti à 133 milioni di dollari.

A ciliegia turca hà apprezzatu da 54 per centu

U vicepresidentu di u Coordinatore di l'Unione di l'Esportatori di l'Egeu, u vicepresidentu di l'Associazione di l'Esportatori di Frutta è Verdura Aegean, Hayrettin Aircraft, hà dettu: "Avemu una stagione di ciliegia assai più produttiva è fruttuosa paragunata à l'annu passatu. L'annu passatu, avemu esportatu 57 mila tunnellate di ciliegia, questu annu avemu righjuntu 75 mila tunnellate. In u 2023, l'esportazioni di ciliegia turca anu aumentatu da 32 per centu in quantità è 54 per centu in basa di valore. Avemu ghjuntu à 54 diversi mercati di esportazione, è avemu riesciutu à aumentà e nostre esportazioni in 34 paesi è regioni ". disse.

"Semu i primi in a produzzione mundiale"

Dichjarà chì a Turchia hè u primu postu in a produzzione mundiale di ciliegie, u presidente Aircraft hà dettu: "I nostri ciliegie turchi sò assai apprezzati in paesi cum'è Hong Kong, Singapore è India, è ancu in i nostri mercati tradiziunali cum'è Germania è Russia. Finu à sta stagione, avemu esportatu 91 milioni di dollari à i nostri principali mercati, Germania, cù un incrementu di 92 per centu, è 41 milioni di dollari in Russia. L'Austria hà classificatu terzu in e nostre esportazioni cù un incrementu di 686 per centu, cù 14 milioni di dollari. L'Italia hè un mercatu induve avemu un aumentu astronomicu. E nostre esportazioni in Italia anu aumentatu à 7,7 milioni di dollari, è in Norvegia avemu una esportazione di 11 milioni di dollari cù una accelerazione di 7,1 per centu. Avemu ancu fattu un grande prugressu in u Regnu Unitu è ​​​​in Spagna ". disse.