U prughjettu KonyaRay serà custruitu in 3 tappe separati

U prughjettu KonyaRay serà custruitu in tappe separati
U prughjettu KonyaRay serà custruitu in tappe separati

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà fattu dichjarazioni impurtanti in quantu à u prugettu KonyaRay. Uraloğlu hà dettu: "Custruiremu u prugettu in 3 tappe separate. Aumenteremu u numeru tutale di linee à quattru aghjunghjendu una nova linea trà a Stazione Konya di 28 km è u Centru Logisticu Kayacık, chì hè a prima tappa di u nostru prughjettu, chì avemu consegnatu u 1 d'aprile. Operaremu YHT da 17,4 linee, linee suburbane è cunvinziunali da 2 linee. U sistema suburbanu cù e plataforme 2 serve ancu a zona industriale. Cusì, riduceremu a densità di trafficu sperimentata durante l'ore di travagliu di entrata è uscita. Riduceremu ancu u tempu di viaghju di 13 ora à 1 minuti ". disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà fattu diverse visite è ispezioni in Konya. U Ministru Uraloğlu hà ancu fattu dichjarazioni impurtanti nantu à KONYARAY in u scopu di u prugramma Konya.

U Ministru Uraloğlu hà dettu: "Semu felici di purtà un altru serviziu gigante è travaglià à Konya cù u Prughjettu KONYARAY. Cù u Prughjettu KONYARAY, simu una volta in a prisenza di i nostri fratelli è soru di Konya, dicendu "I PASSI GIUTI PER U SECULU DI TURCHIA". Cù u nostru prughjettu cù una lunghezza tutale di 45,9 km, furniremu tramindui servizii di trasportu publicu rapidu è ecunomicu è migliurà u trasportu di merci trà a Stazione Ferroviaria di Konya, Centru Cità, OIZ è Zone Industriali, Aeroportu, Centru Logisticu è Pınarbaşı. Custruiremu u prughjettu in 3 tappe separati. Aumenteremu u numeru tutale di linee à quattru aghjunghjendu una nova linea trà a Stazione Konya di 28 km è u Centru Logisticu Kayacık, chì hè a prima tappa di u nostru prughjettu, chì avemu consegnatu u 1 d'aprile. Operaremu YHT da 17,4 linee, linee suburbane è cunvinziunali da 2 linee. U sistema suburbanu cù e plataforme 2 serve ancu a zona industriale. Cusì, riduceremu a densità di trafficu sperimentata durante l'ore di travagliu di entrata è uscita. Riduceremu ancu u tempu di viaghju di 13 ora à 1 minuti. Puderemu una cunnessione da l'aeroportu à u centru di a cità è a stazione di treni d'alta velocità. Inoltre, seremu capaci di trasportà carichi industriali à u centru logisticu più facilmente pianificendu e linee di spine di pesci à e zone industriali cù u tempu ".

Ricordendu chì dopu à a prima tappa, a linea suburbana in a 2ª tappa, chì entrerà in a 3ª è a 2ª Zona Industriale di Konya, serà custruita cum'è una linea doppia, Uraloğlu hà dettu: "Avemu pianificatu di custruisce a 3ª linea à a 4ª Stage trà Kaşınhanı-Konya Station, Kayacık Logistics- Pınarbaşı. U travagliu di u nostru prughjettu cuntinueghja cù successu. U travagliu di prughjettu basatu in implementazione cuntinua. Avemu creatu una reta geodetica longu a strada di 17.4 chilometri in a nostra prima tappa. Avemu finitu l'assignazione è a cumpattazione di punti di riferimentu è di poligonu. Avemu scansatu 250 metri longu a linea. Avemu cuminciatu à travaglià nant'à u trasferimentu di strutture infrastrutturali cù tutte l'istituzioni è l'urganisazione publica. Avemu ottenutu i permessi di u Cunsigliu di Conservazione per e strutture registrate. Cumincendu i travaglii di cuncepimentu è di prughjettu, producemu prughjetti per implementazione in modu rapidu in ordine di priorità. I travaglii di custruzzione sò ancu cuminciati in e rùbbriche induve u prugettu hè statu finitu. Facemu scavi di fundazione è pruduzzione di pali à Meram Bridge. Da u 24 di lugliu, avemu ancu principiatu i travaglii di elettrificazione è di smantellamentu di a linea suburbana esistente. Realizemu a demolizione di edifici è strutture situate in a Stazione di Konya è coincidendu cù a strada di u prugettu. U prucessu di "Connection Agreement" per esse firmatu trà TCDD è TEIAS cuntinua. Cumincià a produzzione dopu a consegna di l'accordu per noi. Avemu ancu cumpletu i preparativi necessarii per a produzzione di superstruttura in u scopu di u prugettu. Dopu à a fine di l'infrastruttura, avemu da principià ancu e produzzione di superstruttura in u campu secondu u calendariu di travagliu. Quandu u prugettu hè finitu, Konya avarà l'uppurtunità di viaghjà cun KONYARAY in u cunfortu di u metro. hà utilizatu e so dichjarazioni.

U Ministru Uraloğlu hà ringraziatu tutti i TCDD è a Municipalità Metropolitana di Konya è l'impiegati di l'imprese di l'imprenditori, da u travagliadore à l'ingegnere, chì anu cuntribuitu à u prugettu è l'hà purtatu à sta tappa impurtante.