STM hà spiegatu i so sistemi naziunali à più di 100 delegazioni in IDEF

STM hà spiegatu i Sistemi Naziunali à più di una Delegazione à IDEF
STM hà spiegatu i Sistemi Naziunali à più di una Delegazione à IDEF

STM hà purtatu i plataformi navali militari è i sistemi tattici mini-UAV sviluppati cù risorse naziunali à più di 100 delegazioni à a Fiera IDEF.

STM Defense Technologies Engineering and Trade Inc., chì hà ottinutu successi d'esportazione à altu valore aghjuntu in l'arena internaziunale mentre equipava a difesa turca cù sistemi innovatori è naziunali, hà participatu à a 16th International Defense Industry Fair (IDEF-2023), a più grande difesa di Turchia. fiera, hà mostratu e so tecnulugia.

STM hà mostratu prughjetti navali militari, mini sistemi UAV tattici, tecnulugia radar è servizii di cunsulenza in IDEF tenuta à Istanbul TÜYAP Fiera è Centru di Cungressu trà u 25-28 di lugliu 2023.

E fregate seranu dotate di Sistemi Naziunale di Guerra

Cuntinuendu e so attività sottu a dirigenza di a Presidenza di l'Industrie di Difesa, STM hà urganizatu 6 cerimonii di cooperazione differenti durante a fiera IDEF. I cuntratti sò stati firmati trà ASELSAN, HAVELSAN, Machinery and Chemical Industry (MKE) è STM-TAIS per equipà e navi 6th, 7th è 8th di a Classe Stacker MİLGEM, chì seranu custruite in u Partenariatu cummerciale STM-TAIS, cù sistemi di guerra naziunale. . In a fornitura di generatori diesel per navi, İşbir Elektrik Sanayi A.Ş. L'accordi sò stati firmati cù Türk Loydu per u serviziu di classificazione.

Un accordu di cooperazione hè statu firmatu cù STM-Asisguard in u scopu di l'esportazione di u spotter naziunale İHA TOGAN, chì hè stata utilizata cù successu da e Forze Armate Turche, in un paese africanu.

STM hà ancu firmatu un accordu di cooperazione strategica "Orientata à l'imprenditorialità" per u Centru d'Incubazione cù Teknopark Istanbul.

STM hà ospitatu più di 50 delegazioni da 100 paesi diversi in IDEF

Durante a Fiera IDEF, parechje delegazioni anziani naziunali è stranieri anu visitatu u stand di STM.

Ministru di a Difesa Naziunale Yaşar Güler, Presidente di l'Industria di Difesa Prof. Dr. Più di 50 delegazioni da 100 paesi diffirenti, in particulare Haluk Görgün, cumpresi capi di staffu, cumandanti di forza, anziani ufficiali di u ministeru di difesa, è anziani rapprisentanti di l'OTAN, anu ricevutu infurmazioni nantu à e capacità è i prudutti di l'ingegneria di STM.

TCG ISTANBUL attraccatu à IDEF

A prima fregata naziunale di Turchia, TCG ISTANBUL (F-515), di quale STM hè u designer è l'imprenditore principale, è chì hà iniziatu i so testi di crociera u mese passatu, ancorata in Büyükçekmece, induve IDEF si terrà.

À STM IDEF, u prughjettu di fregata di classe İ, u primu prughjettu di sottumarinu naziunale di piccula dimensione di Turchia STM 500, u primu prughjettu di corvette naziunale di Turchia MİLGEM Ada Class, u Cisterna di Fornitura Marina (PNFT) custruitu per a Marina di Pakistan, a STM MPAC Gunboat. STM navi di guardia costiera à a fiera.

Interessu intensu in i sistemi tattici Mini UAV

In sistemi tattici mini UAV; U primu striker naziunale di Turchia KARGU, chì hè statu esportatu in quasi 10 paesi in trè cuntinenti diffirenti, è İHA BOYGA, chì aghjunghjenu munizioni à l'inventariu TAF l'annu passatu, è u scout naziunale İHA TOGAN hà pigliatu u so postu à u stand STM. U Sistema Intelligente di Munizioni Roaming ALPAGUT è l'attaccante à ala fissa UAV ALPAGU sò stati ancu esposti.

U sistema di tecnulugia naziunale STM Behind the Wall Radar (DAR), chì hà permessu à più di 6 persone di esse salvate da e macerie durante i terremoti di u 50 di ferraghju in Kahramanmaraş, è STM ThinkTech, u primu centru di pensamentu orientatu à a tecnulugia di Turchia, hà ancu spartutu e so capacità à IDEF.