
📩 23/09/2023 13:23
"Mersin International Music Festival", una di l'urganisazioni più impurtanti chì presenta Mersin à u mondu è apre e so porte à i soni di u mondu sanu, hà iniziatu. In u festival di 3 ghjorni cù u tema "Solidarità, Guarigione è Illuminazione", 7 belli cuncerti scuntrà l'amatori d'arte. A notte di apertura di u festival, Başkent Quartet & Lucienne Renaudin Vary, u cuncertu di Trumpet hà datu à l'amatori di musica di Mersin una notte maravigliosa.
À u cuncertu di apertura; U guvernatore di Mersin, Ali Hamza Pehlivan, a regione mediterranea è u cumandante di a guarnigione, u contrammiragliu Murat Fırat, u coordinatore di u dipartimentu di a cultura è l'affari sociali di a municipalità metropolitana è u cantante d'opera Bengi İspir Özdülger, vicepresidentu di u gruppu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) è deputatu di Mersin Ali Mahir Mersinkar, AK. U deputatu Ali Kıratlı, i presidenti di a camera è di l'ONG, u protocolu di a cità è parechji amanti di a musica anu assistitu. In u scopu di u festival, 'Prof. U "Nevit Kodallı Young Talent Award" hè andatu à Ecmel Neva Bildik, chì hà solu 14 anni è u pruprietariu di parechji premii impurtanti à u livellu internaziunale, u "Festival Art Award" hè andatu à Yalçın Tura, è u "Festival City Award". Andò à u Festival Internaziunale di Musica di Mersin, Presidente Onorariu Fondatore Selma Yağcı.
Pehlivan: "Una avventura di 21 anni chì cuntinueghja cù diversi avvenimenti finu à avà".
Enfatizendu chì u Festival Internaziunale di Musica hè una avventura di 21 anni, u guvernatore di Mersin, Ali Hamza Pehlivan, hà dichjaratu chì l'avvenimentu, chì era previstu à a fine di maghju di questu annu per via di u terrimotu, hè statu tenutu in settembre è hà dettu: un viaghju duvia esse postponatu quist'annu per via di u terrimotu. Perchè avemu avutu u dulore cumuni in u terrimotu. L'attività seranu tenute per 3 ghjorni à l'avvenimentu. "In questa occasione, vogliu ringrazià i nostri guvernatori, municipalità, istituzioni è camere pertinenti, urganisazioni prufessiunali, artisti chì anu datu cuncerti, è musicisti chì anu participatu à u cuncertu, chì anu cuntribuitu à sta festa da u primu ghjornu à oghje, sottu l'auspici di u Guvernatore ", disse.
Özdülger: "Adoptemu un approcciu innovativu è inclusivu in l'attività culturali è artistiche"
Dichjarà ch'ellu hè assai felice di avè un festival cusì bellu in Mersin, u Coordinatore di u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali di a Municipalità Metropolitana è Cantante d'Opera Bengi İspir Özdülger hà dichjaratu chì, cum'è a Municipalità Metropolitana di Mersin, u so approcciu à l'attività culturali è artistiche hè innovatore, inclusivu è unificatore. . Dichjarà chì, cum'è una cità metropolitana, anu aduttatu un approcciu chì sustene l'attività culturali è artistiche, Özdülger hà dettu: "Avemu datu u nostru sustegnu à u Festival Internaziunale di Musica di Mersin questu annu, cum'è ogni annu. Questu ùn hè micca solu sustegnu finanziariu. "Avemu sustinutu u festival in u campu di a logistica da participà à u bordu di festival è assicurendu a creazione di u repertoriu di cuncerti", disse.
"L'arte hè a più grande cola di a società"
Enfatizendu chì u festival hè una urganizazione impurtante chì riunisce a dinamica di a cità, Özdülger hà dettu: "Cum'è artista, sò felice di sparte stu avvenimentu cù e persone di tutti i campi di a vita sottu l'ali di a Municipalità Metropolitana di Mersin. Sperienzemu assai più festivali cum'è questu. Cum'è a municipalità metropolitana di Mersin, sustenemu parechji festivali è urganizemu ancu parechji festivali noi stessi. Cunniscimu i risultati di l'approcci integrativi è di riunione di i festivals. Avemu vistu quantu utili è boni i risultati sò. Perchè l'arte hè a più grande cola di a società. L'arte hè ancu indispensabile. "Per questu mutivu, campà in questa cità mi rende felice", disse.
U publicu chì hà assistitu à u cuncertu d'apertura hà avutu una bella serata cù a magia di a musica.
Dichjarà chì ùn manca micca u festival di musica chì si tene ogni annu, Bekir Akkurt hà dettu: "Provu di ùn mancassi almenu i cuncerti di apertura. I cuncerti sò cusì grandi. Felicitamu à tutti quelli chì anu cuntribuitu quì. "Hè una grande cosa chì tutti vanu à i cuncerti è sò aperti à u publicu", disse.
Dilek Akkurt hà dettu: "Grazie à l'avvenimentu, l'orizzonti di e persone sò allargati. Sempre chì a ghjente hà l'uppurtunità è l'infurmazioni. Seguimu stu avvenimentu ogni annu. Di sicuru, dà una grande cuntribuzione à a sucità. L'avvenimentu deve esse sicuramente più diffusatu è duverebbe ghjunghje in ogni zona è tutti duveranu esse capace di participà. Cumu participà à l'avvenimenti, u benessimu di a sucità aumenterà è u livellu di felicità aumenterà. "Amu in particulare a municipalità metropolitana di Mersin è l'apprezzemu in questu sensu", disse.
Dichjarà chì Mersin hè una cità d'arte, Betül Altıngül hà dettu: "Cum'è un residente nativu di Mersin è un amante d'arte, hè a nostra missione di sustene u festival. Inoltre, e nostre orecchie sò veramente sbulicate à i cuncerti. Perchè artisti assai preziosi venenu à i cuncerti. È avemu l'uppurtunità di scuntrà artisti assai belli. Sti tippi di avvenimenti aumentanu u valore di u nostru paese è facenu più forte. "Ci hè un travagliu in squadra incredibile in nome di a cultura è l'arti, è a nostra cità diventa assai ricca à questu puntu", disse.
Dichjarà chì l'urganisazione sò assai utili per a prumuzione di i paesi, Nezahat Durmaz hà dettu: "U fattu chì l'avvenimentu tocca a ghjente è furnisce u ricunniscenza di i paesi è di l'artisti attraversu u scambiu interculturale, questi sò eccitanti. L'avvenimenti permettenu à a cità di cuntribuisce à a so ecunumia è à a so cultura. "Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per avè fattu u so megliu in questu sensu ogni annu", disse.