
📩 27/09/2023 14:48
Logistech - 2a Fiera di Logistica, Stoccaggio è Tecnulugie, organizata da İZFAŞ è ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà iniziatu in Fiera Izmir. Dichjarà chì stanu travagliendu per fà di Izmir una cità di punta in a logistica, u sindaco Soyer hà dettu: "A logistica ùn hè micca solu un settore per Izmir. Questu hè l'essenza di a cità stessu. Hè per quessa chì a fiera Logistech hè assai preziosa per noi ", disse.
Logistech - Fiera di Logistica, Storage è Tecnulugia, organizata per a seconda volta questu annu, hà apertu e so porte in Fuar Izmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà ospitatu l'apertura di a fiera chì riuniscerà l'industria logistica in Izmir trà 27-29 settembre. Tunç Soyer soprattuttu; CHP Izmir Deputy Murat Bakan, Izmir Chamber of Commerce Council President Selami Özpoyraz, IMEAK Chamber of Shipping Izmir Branch President Yusuf Öztürk, General Manager İZFAŞ Canan Karaosmanoğlu Buyer, rapprisentanti di camere, associazioni è organizzazioni non governamentali, è rapprisentanti di partiti pulitichi anu participatu.
Soyer: "Logistech hè assai preziosu"
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dichjaratu chì a Fiera Logistech hè assai impurtante per a cità è u paese. Tunç Soyer, "Izmir hè una cità logistica per natura. Hè per quessa chì ùn pudemu micca riempie u muffa di Izmir cù una ecunumia lucale autonoma. Questa hè una porta di u mare trà l'Asia è l'Auropa... Questa hè una cità portu mediterranea... Questu hè Izmir, chì i so cunfini ecunomichi sò più grande di ellu stessu... Aghju dettu tuttu questu per ricurdà questu. A logistica ùn hè micca solu ogni settore per Izmir. Questu hè l'essenza di a cità stessu. Hè per quessa Logistech hè assai preziosu per noi. Mentre a so dimensione globale serà di 2023 trilioni di dollari in u 10, hè previstu di aumentà quasi una volta è mezzo à 14 trilioni di dollari in i prossimi cinque anni. In cunfurmità cù l'eredità chì avemu ricevutu da a storia di Izmir, hè u nostru duvere di ottene una parte abbastanza di sta crescita. Avemu travagliatu per questu cù tutti i nostri stakeholder per quattru anni. Ci sforzemu di fà Izmir una cità di punta in logistica cù i porti chì a nostra cità hà da Alsancak à Aliağa. Ci hè solu un modu. "Per cuntinuà à mantene è cresce u partenariatu di visione è l'alleanza di cità chì avemu stabilitu in Izmir senza rallentà", disse.
"A fiera dà una grande eccitazione"
U presidente dà infurmazione nantu à a fiera Tunç Soyer, "U nùmeru di participanti è a zona di stand di a nostra fiera, induve aspittemu più di decimila visitatori quist'annu, anu quasi radduppiatu cumparatu cù l'annu passatu. Avemu anticipatu questi quandu avemu fattu u primu passu. Quist'annu, avemu da scuntrà cù più di 10 participanti in una zona di 150 mila metri quatratu. Kınay Taşımacılık, unu di l'attori impurtanti di l'industria logistica, hè diventatu u sponsor principale di a nostra fiera. Vogliu ringraziallu senza fine per e so decisioni di mente larga. Logistech, un trasportatore impurtante di a nostra visione di fà Izmir a "Base Centrale Logistica", riunisce tutti i partiti attivi in questu sensu. I passi chì facemu rinfurzà a pusizione di Izmir in i corridori di u cummerciu internaziunale, cumpresu "One Belt One Road". A Cina, chì hà attribuitu un bilanciu di 5 trilioni di dollari per u prughjettu "One Belt One Road", hà investitu più di 1,37 trilioni di dollari solu in Europa. Una nova opportunità hè emergente per Izmir per via di a tensione trà l'Azerbaijan è l'Armenia, a guerra Russia-Ucraina, è u fattu chì u Portu di Pireu hà righjuntu i so limiti di crescita. Qualcosa altru puderia esse pussibule. "Hè per quessa chì sta fiera dà una grande eccitazione", disse.
Öztürk: "Ùn ci hè Izmir senza u portu d'Alsancak"
Dichjarà chì a fiera cuntinueghja à cresce in u so secondu annu, u presidente di a filiale di Izmir di IMEAK Chamber of Shipping, Yusuf Öztürk, hà dettu: "Cuntinueghja a so strada cù passi in esecuzione. A fiera, chì hè stata tenuta in una manera veramente cullaburazione, hè diventata a stella brillanti di l'industria. I paesi sò forti cù e rete logistiche. Ci vole à determinà i 100 anni di a Republica cum'è u puntu di partenza di u settore. Ùn ci hè Izmir senza u portu di Alsancak. Un altru tipu di logistica hè pussibule. "Ti ringraziu assai per guidàci, per esse cun noi quandu avemu cuminciatu à fà i passi, è per a vostra dirigenza", disse.