A prima nave da crociera gigante custruita in Cina lancia u so viaghju di prova finale

A prima nave da crociera gigante fatta in Cina lancia a so prova finale
A prima nave da crociera gigante fatta in Cina lancia a so prova finale

Adora Magic City, a prima nave da crociera transatlantica di lussu custruita in Cina, hà fattu u so viaghju di prova finale per teste di prestazione è affidabilità u ghjovi 7 settembre. Dipartimentu di Prughjettu di Nave di Crociera in Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co., Ltd. (SWS) U Vicepresidentu Wei Shengsheng hà dettu à i media chì stu viaghju era l'ultimu viaghju di prova prima chì a nave hè stata consegnata à u cumpratore.

Durante a prova di sei ghjorni, a velocità di a nave, a manuvrabilità, i zoni di machini chì ùn saranu micca sottumessi à una surviglianza constante, è a durabilità seranu pruvati. I testi di prestazione seranu realizati in una parte calma di u mare à una prufundità di circa 100 metri. Inoltre, circa 90 teste seranu realizati nantu à u sonu, u rumore, a vibrazione è l'operazioni di l'infrastruttura interna per furnisce i passageri cun un viaghju còmode è un serviziu megliu.

Più di 300 ingegneri, persunale tecnicu, ispettori, custruttori è fornitori di servizii participaranu à a spedizione di prova. Prima di imbarcà in u viaghju, una grande quantità di materiali sò stati carricati nantu à a nave per risponde à i bisogni di ogni ghjornu è sò stati acquistati mille tunnellate di carburante.

A pruduzzione è a consegna di navi di cruciera di lussu, chì hè cunsideratu u campu più difficiuli in l'industria di a custruzzione navale, pò esse fatta solu da cinque paesi in u mondu - Cina, Germania, Francia, Italia è Finlandia - finu à avà. U numaru di parti chì custituiscenu una grande nave di stu tipu hè più di 20 milioni, 10 volte più di quellu di un aviò. A cuntrariu di e navi civili ordinarie, chì ponu ottene una licenza solu dopu un viaghju di prova, i navi di cruciera di lussu giganti rilevanu è risolvenu i prublemi in u primu viaghju è poi andà in un secondu viaghju per pruvà i so effetti.

In fatti, secondu Lin Guolong, Direttore di u Centru di Ricerca Logistica di l'Università Marittima di Shanghai, tali navi giganti devenu fà dui viaghji di prova è uttene l'appruvazioni di e cumpagnie internaziunali prima di riceve una licenza operativa. Yang Xin, subdirector di u Dipartimentu di Prughjettu di Nave di Crociera in SWS, hà annunziatu chì a nave Adore Magic City offre à i so passageri più di 2 mila tipi di cabine per l'alimentariu è a bevanda, l'intrattenimentu, u riposu è i servizii di dorme.

Yang hà dettu: "Hè naturali chì alcuni prublemi ponu esse in a prima prova, è in a seconda prova, hè verificatu chì i prublemi osservati prima sò stati risolti. "A nave, chì hà fattu a so prima prova in mare in lugliu, hè prevista per esse furnita à a fine di u 2023", disse.

📩 09/09/2023 12:32