A pruduzzione di u novu Hyundai Kona Electric hà iniziatu

Novu Hyundai Kona Electric ()
Novu Hyundai Kona Electric ()

Hyundai hà iniziatu a produzzione di u New Kona Electric in a fabbrica Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) basata in a Repubblica Ceca.

HMMC pensa à pruduce 21 mila unità di Kona Electric in u primu annu. Cù stu sviluppu, Hyundai cuntinueghja à travaglià versu u so scopu di vende solu veiculi à emissioni zero in Europa da 2035.

A seconda generazione Kona cuntinueghja à offre una gamma di prudutti di punta cù funzioni avanzate di sicurezza è cunfortu cù a versione EV. In più di stu novu mudellu, Hyundai introduverà ancu 2030 novi mudelli Hyundai EV à u mercatu da 11.

Hyundai cuntinueghja à dimustrà u so impegnu à i so clienti in tutta l'Europa producendu in Europa. A prima generazione Kona Electric, prodotta in l'impianto Ulsan di Hyundai in Corea di u Sud, hè stata strategicamente spustata in una fabbrica in Europa cù u novu mudellu. Sta decisione strategica riduce significativamente i tempi di consegna per i clienti in Europa.

Novu Hyundai Kona Electric

HMMC esportarà u mudellu Kona Electric à più di 40 paesi, cumpresa Turchia. A quantità di produzzione di Kona Elektrik, chì custituiscenu 15 per centu di a pruduzzione tutale di a facilità, aumenterà cù l'anni. A riunione di Hyundai Kona Elektrik cù i cunsumatori turchi hà da esse in l'ultimu trimestre di l'annu.

Novu Hyundai Kona Electric ()

📩 16/09/2023 12:35