Ice Sports Hall in Izmir hà apertu e so porte per a nova stagione

A stagione di pattinaggio di ghiaccio hè stata aperta in Izmir
A stagione di pattinaggio di ghiaccio hè stata aperta in Izmir

📩 23/09/2023 11:27

Ice Sports Hall in Bornova Aşık Veysel Recreation Area di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà apertu e so porte per a stagione 2023-2024. A facilità, chì hè aperta à i residenti Izmir di tutte l'età in hockey su ghiaccio è pattinaggio artisticu, permette ancu a furmazione di parechji atleti naziunali.

Aşık Veysel Ice Sports Hall, chì hè statu purtatu à a cità da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà apertu e so porte per a stagione 2023-2024. A facilità, chì accoglie parechje urganisazioni naziunali è internaziunali, cuntinueghja ancu à furnisce servizii in hockey su ghiaccio è pattinaggio di figura per i residenti di Izmir di tutte l'età. I zitelli di Izmir sò intrudutti à u sport da una prima età cù u staffu di coaching prufessiunali in u Dipartimentu di Ghjuventù è Servizi Sportivi di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

"U più altu numeru di atleti naziunali venenu da a Municipalità Metropolitana di Izmir"

Turgay Bolday, Projects Technical Services Branch Manager of the Department of Youth and Sports Services, hà dichjaratu chì, secondu i dati di l'annu passatu, anu accoltu più di 100 mila persone di Izmir in a stallazione è hà dettu: "Ci sò dui rami separati in u nostru stabilimentu. Pattinaggio artistico e hockey su ghiaccio. I nostri squadre di a Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghjanu e so competizioni di Super League. Inoltre, assai di i nostri atleti individuali di pattinaggio di figura cuntinueghjanu à cumpete in categurie naziunali. "Attualmente, trà i club in Turchia, u più altu numeru di atleti naziunali venenu da a Municipalità Metropolitana di Izmir", disse.

"Qualchissia chì vole pò pattinare nantu à ghiaccio"

Neşe Olcay Hünerli, chì travaglia cum'è furmatore in a facilità, hà dettu: "Avemu sessioni pubbliche. Qualchissia chì vulete pò entra è pattina in ghiaccio. Avemu corsi. Avemu furnisce una furmazione di basa. Avanzamu cù i zitelli chì sò di età adatta è ponu andà à cuncorsi trà quelli chì anu finitu l'educazione di basa. Ci sò atleti femine quì, preferiscenu pattinaggio di figura. Avemu ancu rami sincronizati per i nostri atleti maschili. Facemu sport di squadra. Ci hè un ramu di l'hockey di ghiaccio chì hè soprattuttu preferitu da i nostri atleti maschili. Avemu ancu participà à l'attività federativa in rami. "À u listessu tempu, postu chì dicemu "sportu per tutti", avemu avvenimenti speciali ghjovi per i nostri citadini disabili", disse.

"I pattini partenu da u numeru 27"

Dà infurmazioni nantu à u periodu ideale di partenza per i sport di ghiaccio, Hünerli hà dettu: "A dimensione di u pede hè impurtante prima di l'età. In u nostru stabilimentu, i pattini partenu da a taglia 27. Hè generalmente trà l'età di 4 è mezzo è 5 anni. Cuminciamu cù un zitellu chì pattina a taglia 4 trà l'età di 5 è mezzo è cuntinueghja finu à l'età di 27. Avemu un prughjettu in cuntinuu per i studienti di a scola primaria è secundaria. I scoli facenu appuntamenti per e nostre sessioni di ghjornu. Li offremu l'uppurtunità di insignà u pattinaggio à e so classi gratuitamente. Avemu ancu avvenimenti u mercuri per l'università. Avemu una sessione libera à 77. Tutti i studienti universitari ponu prufittà da quì mustrà e so carte. U venneri sera, avemu un avvenimentu speciale d'apprendimentu di pattinaggio di ghiaccio per e donne, chì hè assai dumanda. "Quasi 13.00 di e nostre donne anu amparatu à skate in una sola sessione", disse.

Izmir hà un rolu maiò in u patinage di figura

Dichjarà chì u so scopu hè di fà chì i ghjovani amassi u pattinaghju di ghiaccio è di vedeli in lighe, Hünerli hà cuntinuatu e so parolle cusì: "U nostru stabilimentu ospita urganisazioni internaziunali. Avemu ricevutu a bandiera bianca da a federazione internaziunale di hockey su ghiaccio. I zitelli chì anu vistu i campioni di u mondu quì cuminciaru à ghjunghje rapidamente. Avemu fattu prughjetti cun elli. Avemu avutu un club sorella in Germania, avemu visitatu quì, sò ghjunti quì. Una bella amicizia hè stata stabilita in a cumunità di hockey di ghiaccio. Puderaghju ancu dì chì in pattinaggio di figura; 25-30 di i 12-13 atleti naziunali di Turchia venenu da Izmir. Questu hè un grande successu per noi. A nostra facilità è i nostri coaches anu fattu grandi cuntributi. "Cerchemu di fà u nostru megliu per crià i zitelli affidati à a nostra cura in i migliori lochi è per fà cunnosce u nome di Izmir in i migliori posti", disse.

"Sò cuntentu quì"

Atlas Baydurak di 12 anni, un atleta naziunale in u ramu di pattinaggio di ghiaccio, hà dichjaratu ch'ellu hà cuminciatu à pattinare nantu à u ghiaccio quandu avia 4 anni è mezu è hà dettu: "Aghju principiatu à l'hockey di ghiaccio in prima. Mentre eramu ghjucatu à l'hockey di ghiaccio, Gamze Hodja hè ghjuntu à una di e nostre sessioni di furmazione è hà pruvatu à fà una mossa. Quandu aghju fattu sta mossa bè, hà decisu di cambià à u patinage di figura. Hè cusì ch'e aghju cuminciatu è cuntinuatu, andò bè, aghju participatu à cuncorsi, vinni prima, intrutu in a squadra naziunale. "Mi sentu felice quandu skate quì", disse.

"Hè una grande chance chì pudemu fà stu sport in Izmir."

Ayşegül Metin, chì travaglia cum'è coach in u Dipartimentu di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dichjaratu chì hà furmatu parechji atleti è hà dettu: "Atlas hè unu di elli. Quandu Atlas hè ghjuntu prima à noi, era un zitellu indisciplinatu. Per noi, esse imprevisible significa esse imprudenti. U nostru sportu hè un pocu difficiule è ardu. Atlas hà superatu facilmente questi è hà righjuntu questi livelli. Hè una grande chance chì pudemu fà stu sport in Izmir. Ringraziemu a Municipalità Metropolitana di Izmir per avè presentatu questu. Avemu una pista di ghiaccio chì resiste u calore di Izmir. Esaminemu i zitelli in sessioni è corsi quant'è pussibule. "Avemu riunitu cù a famiglia se anu a capacità di fà cusì", disse.

"Aghju pigliatu a furmazione di stewardess è l'aghju lasciatu"

U studiente universitariu Deniz Diren Aydın hà dichjaratu ch'ella hà cuminciatu à pattinare nantu à u ghiaccio in ghjennaghju è hà dettu: "Ùn aghju mai pensatu à questu, ma hè accadutu di colpu. Sò vinutu una volta o duie volte, dopu avè cuminciatu à vene ogni ghjornu. Dopu à 5 ghjorni, vulia cumprà i mo pattini è prugressu prufessiunale. Aghju travagliatu per ore ogni ghjornu. Uni pochi mesi dopu aghju unitu à a squadra. Mi sentu cum'è questu locu m'hà datu pace. Pigliava a furmazione di stewardess, ma l'aghju lasciatu. Ci sò stati parechji cambiamenti in a mo vita. Sò quì tuttu u ghjornu. Pigliemu ancu furmazione di ballet è ginnastica. Un locu induve tutti ponu vene. "Tutti duverebbe pruvà almenu una volta", disse.