AKINCI TİHA hà cumpletu cù successu 30 mila ore di volu

AKINCI TİHA hà cumpletu cù successu Mille ore di volu
AKINCI TİHA hà cumpletu cù successu Mille ore di volu

Bayraktar AKINCI TİHA, sviluppatu naziunale è unicu da Baykar in u scopu di u Prughjettu AKINCI realizatu sottu a dirigenza di a Presidenza di l'Industrie di Difesa, hà cumpletu cù successu 30 mila ore di volu.

IN CIELU PER 30 MIL ORA

Bayraktar AKINCI TİHA (Assault Unmanned Aerial Vehicle), sviluppatu naziunale è unicu da Baykar, chì hà pruduciutu i primi veiculi aerei senza pilotu naziunali di Turchia, hà lasciatu un altru passu impurtante in a storia di l'aviazione turca cumpiendu cù successu 30 mila ore di volu. Bayraktar AKINCI, chì hà firmatu cuntratti d'esportazione cù 8 paesi finu à avà, cuntinueghja à serve in modu efficace.

PRIMA IN A STORIA DI L'AVIAZIONE

National TİHA hà participatu à i voli realizati per a prima volta in a storia di l'aviazione. Dopu à u volu à bracciu strettu realizatu da Bayraktar AKINCI è Bayraktar KIZILELMA per a prima volta in a prova tenuta in Çorlu u 24 d'aprile di u 2023, chì era una prima in a storia di l'aviazione mundiale, anu scupertu un novu terrenu à TEKNOFEST 2023. Attack unmanned aerial vehicle AKINCI è unmanned combat aircraft KIZILELMA realizatu u stessu volu in publicu parechje volte in u celu di Istanbul. Bayraktar AKINCI, chì hà realizatu voli in armamentu cù l'aviò di caccia MIG-29 cù u presidente di Baykar Selçuk Bayraktar in a cabina di pilotaggio, à TEKNOFEST Azerbaijan tenutu l'annu passatu, hà ancu realizatu voli in armamentu cù SOLOTÜRK, Hürkuş è a squadra acrobatica Turkish Stars in TEKNOFEST.

PROPRIETARI DI RECORD DI ALTITUDE

Bayraktar AKINCI TİHA, chì opera cun successu dapoi u 29 d'Aostu di u 2021, quandu hè intrutu in l'inventariu di e Forze Armate Turche (TAF), detene ancu u record d'altitudine in a nostra storia di l'aviazione naziunale. Naziunale TİHA Bayraktar AKINCI hà battutu u record risultendu à una altitudine di 21 piedi (2022 metri) in u scopu di e teste di resistenza, alta altitudine è alta velocità realizate in presenza di a Presidenza di l'Industrie di Difesa è di e delegazioni di u Comandamentu di e Forze Aeree. 45.118 di ghjugnu 13.716.

HA TRAVAILU IN L'AREA DI TIRMOTU

Bayraktar AKINCI TİHA hà volatu in cundizioni climatichi difficili è hà participatu à i travaglii di ricerca è salvezza, coordinazione, sicurezza è valutazione di danni subitu dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaras accaduti u 6 di ferraghju 2023. 9 di i TİHA AKINCI naziunali, l'unicu aviò chì volava subitu dopu à u terrimotu, hà participatu attivamente à l'attività realizate dopu à u terrimotu fendu voli cuntinui.

SOTTU L'ALE DI MUNIZIONI NAZIUNALI

U prucessu di integrazione di munizioni prodotte naziunale in Bayraktar AKINCI TİHA cuntinua. In u scopu di l'attività di sviluppu di AKINCI, finu à avà MAM-L, MAM-T, MAM-C, Tolun, Teber-82, Teber-81, LGK-81, LGK-82, HGK-82, Gökçe Guidance Kit, Gözde Guidance Kit, KGK-82-SİHA, UHA-230 Supersonic Missile è Çakır Missile sò stati testati cun successu.

A PIÙ GRANDE EXPORTA AVIATION

U 18 di lugliu, un accordu di cooperazione hè statu firmatu trà Baykar è u Ministeru di a Difesa di l'Arabia Saudita in a presenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u prìncipe di l'Arabia Saudita Mohammed Bin Salman. L'accordu hè statu firmatu da u direttore generale di Baykar Haluk Bayraktar è u vice-ministru di difesa di l'Arabia Saudita Halid Bin Hüseyin El Bayari. In stu cuntestu, Bayraktar AKINCI UAVs servirà in l'inventariu di l'Air and Naval Forces Command di u Regnu di l'Arabia Saudita. In u risultatu di stu accordu, a più grande esportazione di l'aviazione di Turchia hè stata realizata.

IN U CIELU DI I PAESI NATO E UE

Baykar, cum'è u risultatu di un prucessu cumpetitivu, hà lasciatu i so cuncurrenti americani, europei è cinesi è hà iniziatu 2023 cù u cuntrattu di esportazione per Bayraktar TB370 di 2 milioni di dollari, cù l'accordu firmatu cù u Ministeru di a Difesa di Kuwait. Cù l'esportazione in Rumania, Bayraktar TB2 SİHAs intrutu in l'inventariu di 4 paesi membri di l'OTAN è 2 paesi membri di l'UE.

EXPORT À 32 PAESI

Baykar, chì hà realizatu tutti i so prughjetti cù e so risorse dapoi u principiu, hà ottenutu 2003% di i so rivenuti da l'esportazioni da u principiu di u prucessu di R&D UAV in 82. Sicondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM) in 2021 è 2022, hè diventatu u capu di l'esportazione di l'industria di difesa è aerospaziale. Baykar, chì u tassu d'esportazione era di 2022% in i cuntratti firmati in 99.3, hà ottenutu esportazioni di 1.18 miliardi di dollari. U fatturatu 2022 di Baykar, a prima cumpagnia di esportazione in l'industria di difesa è aerospaziale, hà righjuntu 1.4 miliardi di dollari. U fatturatu 2022 di Baykar, a prima cumpagnia di esportazione in l'industria di difesa è aerospaziale, hà righjuntu 1.4 miliardi di dollari. Accordi d'esportazione sò stati firmati cù i paesi 2 per u Bayraktar TB31 SİHA, è cù i paesi 8 finu à avà per u Bayraktar AKINCI TİHA, per un totale di 32 paesi.

📩 15/09/2023 15:08