
Bayraktar AKINCI TİHA, sviluppatu naziunale è unicu da Baykar in u scopu di u Prughjettu AKINCI realizatu sottu a dirigenza di a Presidenza di l'Industrie di Difesa, hà cumpletu cù successu 30 mila ore di volu.
IN CIELU PER 30 MIL ORA
Bayraktar AKINCI TİHA (Assault Unmanned Aerial Vehicle), sviluppatu naziunale è unicu da Baykar, chì hà pruduciutu i primi veiculi aerei senza pilotu naziunali di Turchia, hà lasciatu un altru passu impurtante in a storia di l'aviazione turca cumpiendu cù successu 30 mila ore di volu. Bayraktar AKINCI, chì hà firmatu cuntratti d'esportazione cù 8 paesi finu à avà, cuntinueghja à serve in modu efficace.
PRIMA IN A STORIA DI L'AVIAZIONE
National TİHA hà participatu à i voli realizati per a prima volta in a storia di l'aviazione. Dopu à u volu à bracciu strettu realizatu da Bayraktar AKINCI è Bayraktar KIZILELMA per a prima volta in a prova tenuta in Çorlu u 24 d'aprile di u 2023, chì era una prima in a storia di l'aviazione mundiale, anu scupertu un novu terrenu à TEKNOFEST 2023. Attack unmanned aerial vehicle AKINCI è unmanned combat aircraft KIZILELMA realizatu u stessu volu in publicu parechje volte in u celu di Istanbul. Bayraktar AKINCI, chì hà realizatu voli in armamentu cù l'aviò di caccia MIG-29 cù u presidente di Baykar Selçuk Bayraktar in a cabina di pilotaggio, à TEKNOFEST Azerbaijan tenutu l'annu passatu, hà ancu realizatu voli in armamentu cù SOLOTÜRK, Hürkuş è a squadra acrobatica Turkish Stars in TEKNOFEST.
PROPRIETARI DI RECORD DI ALTITUDE
Bayraktar AKINCI TİHA, chì opera cun successu dapoi u 29 d'Aostu di u 2021, quandu hè intrutu in l'inventariu di e Forze Armate Turche (TAF), detene ancu u record d'altitudine in a nostra storia di l'aviazione naziunale. Naziunale TİHA Bayraktar AKINCI hà battutu u record risultendu à una altitudine di 21 piedi (2022 metri) in u scopu di e teste di resistenza, alta altitudine è alta velocità realizate in presenza di a Presidenza di l'Industrie di Difesa è di e delegazioni di u Comandamentu di e Forze Aeree. 45.118 di ghjugnu 13.716.
HA TRAVAILU IN L'AREA DI TIRMOTU
Bayraktar AKINCI TİHA hà volatu in cundizioni climatichi difficili è hà participatu à i travaglii di ricerca è salvezza, coordinazione, sicurezza è valutazione di danni subitu dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaras accaduti u 6 di ferraghju 2023. 9 di i TİHA AKINCI naziunali, l'unicu aviò chì volava subitu dopu à u terrimotu, hà participatu attivamente à l'attività realizate dopu à u terrimotu fendu voli cuntinui.
SOTTU L'ALE DI MUNIZIONI NAZIUNALI
U prucessu di integrazione di munizioni prodotte naziunale in Bayraktar AKINCI TİHA cuntinua. In u scopu di l'attività di sviluppu di AKINCI, finu à avà MAM-L, MAM-T, MAM-C, Tolun, Teber-82, Teber-81, LGK-81, LGK-82, HGK-82, Gökçe Guidance Kit, Gözde Guidance Kit, KGK-82-SİHA, UHA-230 Supersonic Missile è Çakır Missile sò stati testati cun successu.
A PIÙ GRANDE EXPORTA AVIATION
U 18 di lugliu, un accordu di cooperazione hè statu firmatu trà Baykar è u Ministeru di a Difesa di l'Arabia Saudita in a presenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u prìncipe di l'Arabia Saudita Mohammed Bin Salman. L'accordu hè statu firmatu da u direttore generale di Baykar Haluk Bayraktar è u vice-ministru di difesa di l'Arabia Saudita Halid Bin Hüseyin El Bayari. In stu cuntestu, Bayraktar AKINCI UAVs servirà in l'inventariu di l'Air and Naval Forces Command di u Regnu di l'Arabia Saudita. In u risultatu di stu accordu, a più grande esportazione di l'aviazione di Turchia hè stata realizata.
IN U CIELU DI I PAESI NATO E UE
Baykar, cum'è u risultatu di un prucessu cumpetitivu, hà lasciatu i so cuncurrenti americani, europei è cinesi è hà iniziatu 2023 cù u cuntrattu di esportazione per Bayraktar TB370 di 2 milioni di dollari, cù l'accordu firmatu cù u Ministeru di a Difesa di Kuwait. Cù l'esportazione in Rumania, Bayraktar TB2 SİHAs intrutu in l'inventariu di 4 paesi membri di l'OTAN è 2 paesi membri di l'UE.
EXPORT À 32 PAESI
Baykar, chì hà realizatu tutti i so prughjetti cù e so risorse dapoi u principiu, hà ottenutu 2003% di i so rivenuti da l'esportazioni da u principiu di u prucessu di R&D UAV in 82. Sicondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM) in 2021 è 2022, hè diventatu u capu di l'esportazione di l'industria di difesa è aerospaziale. Baykar, chì u tassu d'esportazione era di 2022% in i cuntratti firmati in 99.3, hà ottenutu esportazioni di 1.18 miliardi di dollari. U fatturatu 2022 di Baykar, a prima cumpagnia di esportazione in l'industria di difesa è aerospaziale, hà righjuntu 1.4 miliardi di dollari. U fatturatu 2022 di Baykar, a prima cumpagnia di esportazione in l'industria di difesa è aerospaziale, hà righjuntu 1.4 miliardi di dollari. Accordi d'esportazione sò stati firmati cù i paesi 2 per u Bayraktar TB31 SİHA, è cù i paesi 8 finu à avà per u Bayraktar AKINCI TİHA, per un totale di 32 paesi.
📩 15/09/2023 15:08