Astronauti famosi in u mondu si riuniscenu in Turchia

Astronauti famosi in u mondu si riuniscenu in Turchia
Astronauti famosi in u mondu si riuniscenu in Turchia

📩 23/09/2023 12:20

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır hà dichjaratu chì Turchia accoglierà più di 5 astronauti famosi in u mondu per 70 ghjorni è hà dettu chì l'avvenimentu hè impurtante in quantu à cugliera i frutti di u prugramma Spaziale Naziunale di Turchia.

Dichjarà chì i dilettanti di u spaziu si riuniranu à u summit chì si terrà à u Gökmen Space Aviation Training Center (GUHEM), u Ministru Kacır hà dettu: "A selezzione di Turchia per l'avvenimentu, in quale participeranu ancu astronauti è cosmonauti famosi in u mondu, hè impurtante in termini. di cugliera i frutti di u prugramma Spaziale Naziunale. Accoltamu tutti l'amatori di u spaziu. I nostri ghjovani anu bisognu di seguità i so sogni è sapè chì i viaghjatori spaziali di u futuru seranu trà elli. I Santi Sancars di u futuru sò furmatu trà i ghjovani suldati di a tecnulugia naziunale. "Cumu sempre dicemu à a nostra ghjuventù è a nostra nazione chì anu interessatu in u spaziu, simu cun voi, simu sempre cun voi cù u nostru sustegnu". disse.

PROGRAMA SPAZU NAZIUNALE

Nutendu chì a Turchia hà presentatu a so visione futura per u spaziu in cunfurmità cù u Programma Spaziale Naziunale, u Ministru Kacır hà dettu: "Custruemu u Seculu Turchia, vulemu piglià e nostre cumpetenze in u campu di u spaziu ancu più luntanu. In u prugramma Medium Term, avemu enfatizatu a pulitica chì seguiteremu in u quadru di u Programma Spaziale Naziunale. "In u quadru di u prugramma, coordinaremu l'attività di sviluppu è di marketing satellitari in Turchia è realicemu studii di R&D è di sviluppu di produttu in novi spazii tecnologichi cum'è nano è micro satelliti è mega custellazioni". disse.

GIANT INTERNATIONAL REUNION IN GUHEM

GUHEM, u primu centru di furmazione interattivu di l'aviazione spaziale in Turchia, cuntinueghja à accoglie eventi internaziunali giganti. Più di 70 astronauti chì veneranu in Bursa cù l'urganizazione di GUHEM è Bursa Business School, participeranu à avvenimenti impurtanti per 5 ghjorni.

IN BURSA U 25-29 SETTEMBRE

GUHEM, chì hè stata implementata in cuuperazione cù a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) è u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnologica di Turchia (TÜBİTAK) cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Bursa, accoglierà u Cungressu Planetariu urganizatu da l'Associazione di Esploratori Spaziali ( ASE) hè in preparazione. À u cungressu chì si terrà in Bursa trà u 25 è u 29 di settembre, l'astronauti è i cosmonauti chì anu fattu un nome per elli cù u so travagliu in u spaziu travaglià per aumentà a cuscenza di u spaziu.

OLTRE 19 ASTRONAUTI DI 70 PAESI

À u cungressu, da l'American Victor Grover, u pilotu di u veiculu chì andarà à l'orbita lunare cù a missione Artemis II, à u Chinese Junlong Fei, chì hà passatu un totale di 191 ghjorni in u spaziu in duie missioni, da u Cosmonaut Russian Sergei Andeev, chì hà passatu 747 ghjorni in u spaziu, à l'astronauta Julie Payette, ex guvernatore generale di u Canada, più di 19 astronauti è pionieri in studii spaziali da 70 paesi assisteranu.

E sessioni tecniche di l'avvenimentu, chì riuniscenu i nomi più prestigiosi di u mondu in u spaziu, si terranu in u campus di Bursa Business School Uludağ, u centru di furmazione è sviluppu di u mondu cummerciale implementatu da BTSO.

Sparteranu a so cunniscenza è a so sperienza

Dopu l'urganizazione di apertura chì si terrà u luni 25 settembre, u presidente di TÜBİTAK Prof. Dr. Nomi impurtanti cum'è Hasan Mandal, TUA President Serdar Hüseyin Yıldırım, Türksat CEO Hüseyin Ertok, Plan-S CEO Tugay Güzel, TÜBİTAK Space Institute Deputy Director Alime Yıldırım è Delta V General Manager Arif Karabeyoğlu sparteranu e so cunniscenze è esperienze in sessioni tecniche.

I PRIMI VIAGGIARI SPAZZI DI TURCHIA PARTICIPARANU

I primi viaghjatori spaziali di Turchia, Alper Gezeravcı è Tuva Atasever, si scontranu ancu cù i dilettanti di u spaziu in u scopu di a sessione di Projezzione futura di Turchia in u scopu di l'avvenimenti. Inoltre, astronauti famosi in u mondu, cum'è Michael Lopez Alegria, Thomas Marshburn, Fei Junlong, John D. Olivas, Anton Shkaplerov, Denis Matveev è Sergey Korsakov assisteranu à a New Space Economy and Studies in Earth Orbit and Beyond sessions.

TEMA PRINCIPALE DI U CONGRESU; "U FUTURU hè in u celu"

U tema di sta grande urganizazione chì si terrà in Bursa in u 100 anniversariu di a Republica di Turchia hè stata determinata nantu à e parolle di u fundatore di a nostra Republica, Mustafa Kemal Atatürk, "U futuru hè in u celu". In questa urganizazione unica, chì hè un cungressu storicu per u paese, parechje attività seranu urganizate per cinque ghjorni, cum'è sessioni tecniche nantu à u spaziu, è ancu avvenimenti scientifichi è sucietà, seminarii, interviste è riunioni di studienti nantu à e plataforme in linea.

L'ASTRONAUTI SUNCURANU CU I CITATANI

L'astronauti, chì visitaranu GUHEM u marcuri 27 di settembre, si scontranu ancu cù i citadini è i studienti in u Centro di Cungressu è Cultura di Merinos Atatürk Osmangazi Hall in u scopu di l'avvenimenti "Scienza-Società".

GIANT SUMMIT IN SPAZIO È AVIAZIONE

In quantu à l'avvenimentu, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu: "Questu summit gigante hè di grande impurtanza in quantu à aumentà a cuscenza di i nostri ghjovani in u campu di u spaziu è l'aviazione. "Spergu chì u cungressu, chì avemu preparatu per accoglie cù u tema principale di "U futuru hè in u celu" in u 100 anniversariu di a nostra Republica, serà benefica per a nostra cità è u nostru paese". disse.