
📩 27/09/2023 15:11
Cibali Police Station è Cebe Ali Bey Tomb, chì sò stati aperti cum'è museu dopu un travagliu di risturazione di 2 anni realizatu in cuuperazione cù u Ministeru di l'Affari Interni è a Direzzione di Monitoraghju è Coordinazione di l'Investimenti di u Governatore di Istanbul, aspettanu i so visitatori in Fatih.
Cù u teatru di teatru cù Nejat Uygur è Zihni Göktay, dui di i nomi iconichi di u teatru turcu; Parechji ogetti nostalgichi, documenti, materiali è armi chì appartenenu à a Pulizzia Turca sò ancu esposti in l'edifiziu storicu, chì hà ancu inspiratu u filmu cù Cüneyt Arkın. U professore di u Dipartimentu di Educazione di l'Università di Marmara, Yıldız Yılmaz Kaçar, chì hà servitu cum'è consulente d'arte in a restaurazione di u museu, hà dettu: "A restaurazione, chì hà iniziatu in 2021, hà duratu circa 2 anni. U museu cuntene i nostri inventarii assai preziosi, armi è fotografie, alcune di e quali sò ritratti pigliati di stazioni di polizia di Istanbul durante u regnu di Abdulhamid II è artefatti rari. Pensemu chì stu museu era una carenza enormosa in Istanbul, è pensemu chì avemu cumpletu sta carenza. Cridemu ancu chì serà un bonu strumentu chì unisce a pulizza è u publicu ". disse. U museu, chì include ancu a stazione di pulizza; Pò esse visitatu gratuitamente ogni ghjornu di a settimana trà 09.00-17.00.
Cibali Police Station Museum è Cebe Ali Bey Tomb in Fatih sò stati aperti à i visitori dopu un travagliu di restaurazione di 2 anni realizatu in cuuperazione cù u Ministeru di l'Affari Interni è a Direzzione di Monitoraghju è Coordinazione di l'Investimenti di u Governatore di Istanbul. À l'entrata di l'edificiu di u museu di 3 piani, induve sò esposti diversi documenti, materiali, armi è ritratti riguardanti a storia di a Pulizzia Turca, hè a tomba di Cebe Ali Bey, unu di l'ufficiali di u periodu Fatih Sultan Mehmet. chì hè cunnisciutu per avè datu u so nome à u quartiere, è à l'esternu, ci hè u munumentu 'Anadol' utilizatu da a forza di Pulizzia, soprattuttu in l'anni 70. 'Cara di polizia di marca hè ancu inclusa. U museu, chì hà ispiratu a dramma teatrale scritta da Muammer Karaca è interpretata da Nejat Uygur è Zihni Göktay, dui di i nomi iconichi di u Teatru Turcu, è u filmu cù Cüneyt Arkın, pò esse visitatu gratuitamente ogni ghjornu di a settimana trà 09.00 è 17.00. I travaglii di rinfurzà contr'à u risicu di terrimotu sò stati ancu realizati in u bastimentu, una parte di quale hè adiacente à i mura originali di a Porta Cibali. Ci hè ancu una stazione di polizia in u museu. U dipartimentu di l'Educazione di l'Università di Marmara, u professore Yıldız Yılmaz Kaçar, chì hà servitu cum'è consulente d'arte durante u prucessu di restaurazione, hà datu infurmazioni nantu à u museu è u prucessu di restaurazione.
"Fissa ufficiale in 2021; "A Restaurazione hà pigliatu 2 anni"
Yıldız Yılmaz Kaçar hà dettu: "A storia di a stazione di polizia in Istanbul data di u periodu di Mahmud II. À quellu tempu, sti edifici di stazione di polizia sò stati custruiti per assicurà a sicurità di i primi musulmani è micca musulmani in l'Imperu Ottumanu. Un gruppu di stazioni di pulizza sò stati ancu custruiti à e porte di i mura di a cità. Cibali Police Station hè unu di elli. Cuminciò à esse usatu cum'è stazione di pulizza in l'anni 1800, quandu u Dipartimentu di Pulizzia hè statu stabilitu. Hè servitu cum'è stazione di pulizza in Cibali per parechji anni è hè stata sfurtunatamenti abbandunata à u so destinu per un tempu. In seguitu, u Dipartimentu di Pulizzia hà iniziatu u prughjettu di trasfurmà a stazione di polizia di Cibali in un museu per exhibisce l'artefatti storici è i ducumenti in u so pussessu è per cumpiendu a necessità di un museu in Istanbul. Avemu ancu participatu à stu prughjettu cum'è consulenti d'arte. U prugettu hè statu ufficiale in 2021; A risturazione principia è pigliò circa 2 anni. Perchè assai cose in l'internu sò stati riuniti, disposti è rivisitati di novu, è dopu à 2 anni, hè diventatu apertu ". disse.
"Contene i nostri Inventarii, Armi è Fotografie assai preziosi"
Kaçar hà dettu: "Unu di i ditaglii più impurtanti per mè hè chì appena entranu, scontranu i mura di a cità. Avemu lasciatu quelli mura aperti, mettemu solu un materiale di custruzzione, vederanu i mura di u castellu.
Ci hè ancu a tomba di Cebe Ali Bey dentru. Cebe Ali Bey hè una pirsunalità preziosa di questu locu, hà passatu per questa porta cù Fatih Sultan Mehmet è hà furnitu un sustegnu significativu. Curiosamente, a prima cosa chì cattura l'ochju in a stazione di polizia hè a tomba di Cebe Ali Bey. Avemu una stazione di pulizza sottu, hè stata stabilita per cuntinuà sia u museu sia a struttura di a stazione di polizia. Avemu una stanza à u pianu superiore, chì cuntene i nostri inventarii preziosi, armi è ritratti. Alcune di sti ritratti sò da a seconda guerra mundiale. In u scopu di e fotografie pigliate di stazioni di polizia di Istanbul durante u regnu di Abdulhamid è artefatti rari. Ci sò sorprese piacevuli à l'ultimu pianu, avemu fattu una statua di cera di Nejat Uygur è una piccula animazione di quellu teatru. Un video clip da u ghjocu hè ancu mostratu. In più di questu, avemu un video di realtà virtuale à l'ultimu pianu, una piccula scena ottomana hè stata animata davanti à a stazione di polizia. A ghjente pò vede sta scena scannendu u codice QR cù i so telefoni è pasticchi. Avemu un sollievu, in quale ci sò visuale di 3 diverse stazioni di polizia famose in Istanbul. Avemu ancu un kiosk à u pianu sottu, induve l'infurmazioni nantu à a stazione di polizia di Cibali, stazioni di polizia di Istanbul è a storia di a polizia ponu esse amparatu. disse.
"Pensemu chì stu museu mancava in Istanbul, avemu finitu"
Kaçar hà dettu: "Avemu pensatu chì stu museu era una carenza enormosa in Istanbul, è pensemu chì avemu cumpletu sta carenza assai bè. "Credemu ancu chì serà un intermediariu chì unisce a pulizza è u publicu è compie i punti mancanti". disse.