
📩 24/09/2023 11:14
A prima nave di e Forze Navali Turche, u Prughjettu di Navi di Pattuglia di Alta Mari (ADKG), AKHİSAR, è a seconda nave, KOÇHİSAR, sò stati lanciati cù una cerimonia. Inoltre, in u scopu di u Prughjettu Pakistan MİLGEM, PNS BABUR, u primu di e quattru navi prudutte per e Forze Armate Pakistan, hè statu consegnatu.
In più di u Ministru di a Difesa Naziunale Yaşar Güler è u Ministru di a Difesa pakistanese Anwar Ali Hayder, u Capu di u Statu Generale General Metin Gürak, u Cumandante di e Forze Navali Ammiragliu Ercüment Tatlıoğlu, u presidente di l'Industria di Difesa Haluk Görgün, u Vice Ministru di a Difesa Naziunale Celal Sami Tüfekci hà assistitu. .
Facendu un discorsu in a cerimonia, u Ministru di a Difesa Naziunale Yaşar Güler hà nutatu chì a custruzzione simultanea di quattru corvette è duie navi di pattuglia offshore in Istanbul è Karachi Shipyards in u quadru di u Prughjettu Pakistan MİLGEM hè stata una prima in a storia di a Republica industria di difesa. U Ministru Yaşar Güler hà dettu chì si sentenu orgogliu ghjustificatu è eccitazione di stu successu.
U Ministru Yaşar Güler hà enfatizatu chì ci sò forti legami d'amicizia è di fratellanza trà Turchia è Pakistan, chì e so radiche venenu da a prufundità di a storia, è chì sta cunniscenza di l'amicizia stretta è di a fratellanza apre sempre a strada per una cooperazione versatile è relazioni eccellenti trà i paesi è u Pakistan. dirige u futuru cumunu.
Nutendu chì e relazioni cù u Pakistan in ogni campu si migliurà ghjornu per ghjornu, u Ministru Yaşar Güler hà dettu: "I nostri prughjetti in u campu di l'industria di difesa custituiscenu unu di i pilastri impurtanti di a nostra cooperazione. Inoltre, cunziddi chì a cuuperazione è a sulidarità trà i paesi amiche è alleati sò diventati più impurtanti chè mai in questu ambiente di sicurezza glubale sempre più fragile, a cooperazione di l'industria di difesa hè ancu di grande impurtanza. "I prughjetti MİLGEM, chì sò d'impurtanza critica è implementati in questu cuntestu, sò un grande guadagnu per Turchia è Pakistan, dui paesi attivi in a so regione è rispettati in u mondu". disse.
U Ministru Yaşar Güler hà dichjaratu chì era un piacè speciale per u Pakistan di sceglie elli per rinfurzà e so forze navali è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"Cù stu prughjettu, chì dimustra u livellu superiore righjuntu da l'industria di difesa turca, a cuuperazione strategica trà i nostri paesi hè diventata ancu più forte, è a fine di u prugettu hà alluntanatu a strada per novi cullaburazioni. Cridemu chì a nave BABUR, chì serà consegnata oghje in u scopu di u prugettu, farà cuntributi significativi à a difesa è a sicurità di u Pakistan aumentendu l'opportunità è e capacità di e Forze Armate Pakistan. "U nostru desideriu hè di rinfurzà ancu più sta cultura di cuuperazione è di cullaburazione cù u nostru paese amichevule è fraternu, u Pakistan, per mezu di e plataforme terrestri è aerei".
Dichjarà ch'elli eranu fieri di lancià e prime navi di patrulla marittima custruite per e Forze Navali, AKHİSAR è KOÇHISAR, u Ministru Yaşar Güler hà dettu: "Cù l'aghjunzione di queste navi, chì dimostranu u livellu distintu di a nostra industria di difesa naziunale è naziunale, à a nostra marina, e nostre Forze Navali aumenteranu ancu a so attività operativa è l'efficacità in a patria blu. " "Hà rinfurzà u so postu distintu trà e forze navali principali di u mondu". disse.
U Ministru Yaşar Güler hà dettu chì in u 100 anniversariu di a Republica, sottu a guida di u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, avanzanu versu l'ugettivi di u Seculu Turchia cun grande determinazione è sforzu, è chì l'opportunità è e capacità furnite da l'industria di difesa sò in crescita ogni ghjornu.
Enfatizendu chì l'armata turca, cù e so opportunità è e so capacità, hà rializatu cù successu tutti i so duveri, da assicurà a sicurità di e fruntiere à a lotta contru u terrurismu, da a prutezzione di i diritti è l'interessi in a patria blu è celu à cuntribuisce à a pace internaziunale è stabilità, u ministru Yasar Güler hà dettu:
"In listessu modu, cuntinuemu à sustene u nostru caru fratellu Azerbaijan cun l'intelligenza di" dui stati, una nazione ". Seguimu cun grande satisfaczione i passi ghjusti fatti da l'Azerbaijan per prutege a so integrità territuriale. Continueremu sempre à stà à fiancu à l'Azerbaijan in tristezza è gioia. Inoltre, sustenemu e cause ghjusti di i paesi frati è amici in Libia, Kosovo, Bosnia è Herzegovina, Qatar è Somalia, è cuntribuiscenu à a pace regiunale è mundiale in parechje geografie. "Cum'è u Ministeru di a Difesa Naziunale è e Forze Armate Turche, continueremu à travaglià ghjornu è notte per a sopravvivenza di u nostru paese è di a nostra nobile nazione, cumpresu u sviluppu di a nostra industria di difesa lucale è naziunale, è di stringhje per un più grande, Turchia più forte è e Forze Armate Turche ".
Dopu u so discorsu, u Ministru Yaşar Güler hà felicitatu i suldati in u campu in u 485 anniversariu di a Vittoria Navale di Preveza è u ghjornu di e Forze Navali.