HOWL Espor hè diventatu u Campione di u Torneo GAMEON VALORANT

HOWL Esports hè diventatu u Campione di u Torneo GAMEON VALORANT
HOWL Esports hè diventatu u Campione di u Torneo GAMEON VALORANT

U Torneo GAMEON VALORANT, urganizatu da a marca GAMEON di Türk Telekom, chì rinforza l'ecosistema di u ghjocu cù Internet è diverse opportunità, hà finitu cù a "Grande Finale" tenuta u sabbatu 16 di settembre. HOWL Espor hè diventatu u campionu dopu a scunfitta di Galatasaray Espor 250-3 in a finale di u torneu, chì hà assistitu à partiti eccitanti trà 1 squadre.

Türk Telekom GAMEON, u pruprietariu di a tecnulugia necessaria da u ghjocu è i ghjucatori in Turchia, cuntinueghja à cuntribuisce à l'ecosistema di u ghjocu cù e so innovazioni. U Torneo GAMEON VALORANT urganizatu da GAMEON hà attiratu una grande attenzione. Un totale di 1500 squadre hà cuncurrenza feroce in u torneu, à quale più di 250 ghjucadori applicanu, cumprese qualificazioni aperti. E squadre chì anu passatu duie qualificazioni aperte avanzanu à a fase di gruppi. E squadre Galatasaray Espor, 2L8, HOWL Espor è Ranked Demons anu superatu i so avversari in a fase di gruppi è qualificatu per a semifinale. Dopu avè scunfittu i so rivali 2L8 è Ranked Demons in semifinali, Galatasaray Espor è HOWL Espor si sò affrontati in a "Grande Finale" tenuta fisicamente à l'ESA Espor Arena. Defeting Galatasaray Espor 3-1 in a feroce cumpetizione, HOWL Espor divintò u campionu. Centinaia di ghjucatori chì anu seguitu a partita cumpetitiva ghjucata à l'ESA Esports Arena anu sperimentatu una grande eccitazione.

L'eccitazione di u torneu si sparse fora di u palcuscenicu

L'avvenimenti speciali tenuti in a gran finale di u Torneo GAMEON VALORANT anu aumentatu u piacè di vede di i gamers. I participanti, chì anu avutu una sperienza unica cù l'uppurtunità di torneu 0v1 cù Wo1t, u ghjucatore di u squadra Fire Flux Esports, anu avutu un tempu piacevule tuttu u ghjornu cù rigali sorpresa è parechje altre attività. I squadre vincitori in u torneu vincenu un totale di 200 mila TL in premii. GAMEON, chì aghjunghje un grande valore à l'ecosistema di u ghjocu è à i ghjucatori in Turchia cù i travaglii chì intraprende, cuntinueghja i so sforzi per unisce i ghjucatori è i ghjucatori in novi tornei.

📩 17/09/2023 11:30