U 60u aeroportu di Turchia serà apertu à a fine di u 2023

L'aeroportu di Turchia serà apertu à a fine di l'annu
L'aeroportu di Turchia serà apertu à a fine di l'annu

U guvernatore di Gümüşhane, Alper Tanrısever, hà dettu chì i travaglii di superstruttura continuanu à l'aeroportu di Gümüşhane-Bayburt cù una capacità annuale di 60 milioni di passageri, chì serà u 2 ° aeroportu di Turchia s'ellu hè finitu à a data prevista.

In u scopu di a so visita à u distrittu di Köse, u guvernatore Tanrısever, inseme cù u guvernatore di u distrettu di Köse Hakan Öznay, u sindaco di Köse Turgay Kesler è altri membri di u protocolu, anu inspeccionatu l'aeroportu di Gümüşhane-Bayburt, a fundazione di quale hè stata stabilita da l'allora Primu Ministru Binali Yıldırım in 2018.

Dendu infurmazione à u guvernatore Tanrısever è a so delegazione accumpagnata in u situ di travagliu, u capu di cuntrollu di l'aeroportu Bilal Timur hà dettu chì a lunghezza di a pista di u prugettu à i standard internaziunali hè di 3 mila metri, chì anu a stessa lunghezza di a pista chì l'altri aeroporti in a regione, è chì l'edificiu di a terminal è altre strutture sò stati custruiti cù una capacità di serve 2 milioni di passageri annu.

U guvernatore Tanrısever, chì hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti in l'Aeroportu Gümüşhane-Bayburt, induve a pista, a piattaforma è l'infrastruttura sò state finite è i travaglii di a superstruttura sò previsti per esse cumpletati l'annu prossimu è u primu volu hè previstu di esse fattu, dopu l'ispezione di e zone. induve u travagliu hè in corso, hà dettu chì dumandaranu e carenze è cambiamenti minori in quantu à e strade di cunnessione di l'aeroportu da u Ministeru di i Trasporti.

📩 16/09/2023 11:19