Record Goers KadıköyCummemoratu Barış Manço in

Record Goers KadıköyCummemoratu Barış Manço in
Record Goers KadıköyCummemoratu Barış Manço in

di Istanbul Kadıköy À l'avvenimentu urganizatu da a Municipalità per a settima volta quist'annu, e placche sò turnate in memoria di Barış Manço. In più di a ghjente d'Istanbul, i recordatori di parechje cità di Turchia mostranu un grande interessu in l'avvenimentu.

Kadıköy A Municipalità cuntinueghja à purtà i più impurtanti magazzini di dischi di Istanbul inseme cù i cullezzione di dischi è abituali quist'annu. Kadıköy In l'avvenimentu di dui ghjorni, chì si ferà in u giardinu di l'edificiu cintrali di a Municipalità in Hasanpapaşa, questu annu i dischi seranu presentati da i doyens di a musica Rock Anatolian; Ritorna à a memoria di u cantante, cumpusitore è cantautore Barış Manço. L'avvenimentu, induve l'amatori di i dischi ponu truvà accessu à parechji dischi antichi è novi, include ancu cuncerti, interviste, sessioni d'autografi è spettaculi di DJ. L'avvenimentu induve 44 di i magazzini di dischi più impurtanti di Istanbul anu apertu stand. KadıköyIn più di i citadini, i citadini di diversi distretti di Istanbul è altre pruvince mostranu un grande interessu. Trà quelli chì anu visitatu i stand in u primu ghjornu di l'avvenimentu ci sò parechji nomi, cum'è u famosu direttore Somer Sivrioğlu, Murat Ertel, unu di i membri fundatori di Baba Zula, u scrittore musicale è storicu Murat Meriç, è Taner Öngür, unu di i membri fundatori di Baba Zula. leggende di u gruppu Moğallar.

Prima volta in Istanbul Kadıköy U primu ghjornu di a manifestazione urganizata da a municipalità Kadıköy I prufessori è i studienti di u Centru d'Arte di i zitelli municipali anu cantatu ancu canzoni in nome di Barış Manço. Inoltre, una mostra custituita da opere chì portanu i nomi di canzoni di Barış Manço preparate da 10 illustratori differenti hè stata inclusa ancu in l'area di l'avvenimentu. L'Esposizione Barış Manço intitulata "Ùn sò micca spiegatu" continuarà à esse aperta à i visitatori per dui ghjorni.

Kadıköy Mentre i spettaculi di DJ cuntinueghjanu l'ultimu ghjornu di Record Days, u "Concertu di Commemorazione Barış Manço 20.00" si terrà à 2023, cù nomi famosi cum'è Cahit Berkay, Emrah Karaca è Deniz Tekin. Kadıköy I Record Days seranu aperti à i visitori trà 12.00-22.00 u sabbatu è dumenica.

Odabaşı: Riunitemu u passatu è u futuru

Kadıköy Parlendu à Record Days Kadıköy U sindaco Şerdil Dara Odabaşı hà dettu: "Ogni ghjornu avemu un novu avvenimentu. KadıköySemu davanti à u populu, u populu di Istanbul. Quist'annu u nostru tema hè Barış Manço. Organizemu u 7. Ogni annu, urganizemu ghjorni record in memoria di unu di i nostri artisti è cù u so tema. Quasi tutti i negozi di dischi in Istanbul sò quì. "Inseme cun elli, intruducemu u vinile à a nova generazione è unisce u passatu cù u futuru", disse.

U famosu chef Somer Sivrioğlu, chì hà assistitu à i ghjorni record, hà dettu:KadıköyVivu in. Sò interessatu à i registri. Hè per quessa chì avemu ghjuntu quandu avemu intesu. Cercu di cullà dischi di jazz. Hè statu custruitu in memoria di Barış Manço, un residente di u nostru quartiere. I citadini duveranu di sicuru vene. "U tempu hè assai bellu, l'ambiente hè assai bellu", disse.

Spieghendu l'impurtanza di i magazzini di dischi è l'amatori di dischi chì si riuniscenu, u famosu scrittore musicale è criticu Murat Meriç hà dettu: "Hè assai impurtante chì sia in memoria di Barış Manço. "Hè veramente piacevule per esse quì oghje in memoria di ellu, altrimenti ogni scontru hè l'uppurtunità di scuntrà i nostri amichi da tutta a Turchia chì cullighjanu o vendenu dischi, ancu s'ellu solu una volta à l'annu", disse.

Murat Ertel, unu di i fundatori di i gruppi Zen è Babazula, hà publicatu ancu i dischi di u so cuncertu "Zen at Bakırköy Mental Hospital" à u 7th Festival in Turchia per a prima volta. Kadıköy Hà firmatu à Record Days. Per i Record Days urganizati in memoria di Barış Manço Kadıköy Ringraziendu a Municipalità, Ertel hà dettu: "Pensu chì Barış Manço è i so amichi, e persone chì anu creatu a musica pop o rock anatolica in l'anni 1960, ùn sò mai stati scurdati. Hè assai impurtante chì hè tenutu vivu è ricurdatu. Grazie mille à a municipalità. "A cultura hè assai longu, dunque questu deve esse ripetutu ogni annu à longu andà", disse.

Metin Karaman, chì u nome di a tenda di dischi hè Dönence, una di e canzoni populari di Barış Manço, hà dettu "7. Kadıköy Aghju assistitu à Record Days per a seconda volta. Cum'è ovviamente da u nome di a mo buttrega, Dönence Plak, l'aghju chjamatu questu per via di a mo admirazione per Barış Manço. Barış Manço hè una cultura assai diversa. Avemu campatu a nostra zitiddina cun ellu. Semu assai felici chì u nome di Barış Manço hè statu datu apposta per questu ghjornu. Kadıköy "Felicitemu a Municipalità", disse.

📩 17/09/2023 10:43