
U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà esaminatu in situ a 2a pista è i travaglii di superstruttura in corso in l'Aeroportu Sabiha Gökçen. U Ministru Uraloğlu, chì hà annunziatu chì i voli di prova cuntinueghjanu nantu à a 2ª pista, induve u travagliu hè in a tappa finale, hà dettu: "Asperemu di batte un novu record storicu aumentendu u numeru di passageri chì utilizanu i nostri aeroporti à 220 milioni in u centenariu. di a nostra Republica. "Per questu mutivu, sviluppemu l'Aeroportu Sabiha Gökçen cun una perspettiva innovativa è visionaria", disse.
U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà sparte l'ultime informazioni nantu à i travaglii facendu una dichjarazione di stampa à l'aeroportu Sabiha Gökçen. Uraloğlu hà dichjaratu chì a capacità di l'Aeroportu Sabiha Gökçen duppià grazia à una seconda pista è hà dettu: "Avemu fattu a seconda pista di l'Aeroportu Sabiha Gökçen adatta per l'atterrissimu è u decollo. I nostri studii di cuntrollu di volu ILS di prova è cumissioni di u volu è i voli di prova cuntinueghjanu. Cù a 2a pista, chì hè longu 3 mila 540 metri, l'aeronave più larga di u corpu puderà sbarcà in u nostru aeroportu. Trè taxiways paralleli, 2 cù una lunghezza di 1 mila 3 metri, 520 cù una lunghezza di 1 mila metri è 3 cù una lunghezza di 1 mila 2 metri, sò ancu in u scopu di u prugettu. Avemu ancu finitu a custruzzione, a fabricazione elettrica è elettronica di a 400a pista, di e vie di taxi di uscita rapida è di e strade di taxi di cunnessione chì furnisce l'accessu da a pista à a piazza media. In più di a custruzzione di a 3ª pista, u Grembiule Centrale cù una capacità di 2 aerei, u Cargo Apron cù una capacità di 2 aerei, e Strutture Superstructure cù una zona chjusa di 46 mila m40 cum'è u bloccu Tecnicu, u U brigata di u focu è l'edificiu di u garage, è a torre di cuntrollu di u trafficu di l'aria alta 19 metri sò stati ancu vinti. A nostra nova torre di cuntrollu di u trafficu aereu hè stata messa in serviziu u 2 di ghjennaghju di u 91. Da quellu ghjornu, furnisce operazioni di trafficu aereu 9/2023 cù tutti i sistemi ATM. "A nostra pruduzzione di rivestimentu di cimentu Cargo Apron cuntinueghja", disse.
E STRADE DI CONNESSIONE SONT PIGLIATE SOTTERRANE
U Ministru Uraloğlu hà dettu: "In u scopu di u nostru prughjettu, simu travagliendu per piglià a strada di cunnessione di l'Aeroportu Sabiha Gökçen - Pendik sotterranei è passà una seconda pista sopra. In u scopu di sti travaglii, avemu avà finitu u rinfurzamentu in u Tubu di l'Est è a Fabricazione di Cinture in e Regioni di Runway di u Tubu Est è Ovest. A fabricazione di cinture in a Regione Terminal-3 cuntinueghja. Attualmente, u trafficu stradale di cunnessione TEM hè datu da u tubu orientale. Avemu ancu cuminciatu a fabricazione di fundazioni è cortini interni in u tubu occidentale. "U nostru passaghju di strada è a fabricazione di spostamenti di l'infrastruttura in a regione Orhanlı cuntinueghja", disse.
CRITICI SENZA PREVISTA E VISIONE
U Ministru Uraloğlu hà dettu: "Ci sò stati quelli chì identificanu a custruzzione di l'Aeroportu Sabiha Gökçen cù a custruzzione di una pianta di trota in u Lavu Tuz. Avete vistu un altru paese chì hà custruitu un aeroportu induve l'aviò ùn hè micca sbarcatu? Hanu criticatu. Ùn pudianu capisce u travagliu di a Strada di Cunnessione TEM è Tunnel chì avemu custruitu in u scopu di u prugettu, è publicatu falsi posti nantu à e social media, affirmannu chì anu custruitu un tunnel induve ùn ci era micca muntagne. "In fattu, cù tutti questi, anu dimustratu a so propria previsione, incompetenza è mancanza di visione", disse.
U SECUNDU AEROPORTU CU U PIÙ ALTU TRAFFICO DI PASSAGGERI
U Ministru Uraloğlu hà enfatizatu chì simu un paese cù un vantaghju geugraficu di esse in una distanza di volu di 1 ore à 650 paesi cù un voluminu cummerciale di 11 trilioni di dollari, induve vivenu 67 miliardi 4 milioni di persone, è hà dettu: "In questu cuntestu, avemu scopu di cumpensà l'anni persi in u settore di l'aviazione cù a Pulitica di l'Aviazione Regiunale chì avemu iniziatu in u 2003. "Ùn avemu micca stà quì, avemu trasfurmatu u nostru paese in un centru globale in l'aviazione. Avemu servutu circa 25 milioni di passageri in i nostri aeroporti l'agostu passatu. "In i primi 2023 mesi di u 8, avemu accoltu 143 milioni 360 mila passageri in tutti i nostri aeroporti è quasi 2003 volte u numeru di passageri, chì era 34 milioni in 5", disse.
NEMU DETERMINATI À CUTINÀ A SUCCESSU IN U CAMPI DI AVIATION
U Ministru Uraloğlu hà dettu: "Semu decisi à cuntinuà i nostri investimenti è successi in u campu di l'aviazione. U travagliu nantu à i nostri prughjetti di l'aeroportu di Yozgat è l'aeroportu di Bayburt Gümüşhane cuntinueghja. Avemu ghjuntu à a fine à l'aeroportu di Çukurova, chì serà l'aeroportu regiunale chì avemu implementatu cù Partenariatu Public Privatu. "In novu, investemu circa 197 milioni d'euros senza lascià un centesimu da e casse di u statu, è riceveremu una tarifa di affittu di 25 milioni 297 mila euro in 100 anni", disse.
U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì l'aumentu record in u settore di l'aviazione continuarà è hà dettu:
"Comu sapete, finu à u 2019, a nostra industria di l'aviazione era in constante crescita cù aumenti record ogni annu. Tuttavia, u 2020 hè statu un annu quandu l'attività in u settore di u trasportu si ferma per via di a pandemia, è u 2020 hè statu un annu quandu l'effetti di l'epidemie sò gradualmente spariti. Ma in Sabiha Gökçen, chì hà accoltu circa 2021 milioni di passageri cù circa 181 mila trafficu di volu nantu à e linee naziunali è internaziunali in 25, stu numeru hè aumentatu à circa 2022 milioni di passageri in 31. In i primi 2023 mesi di u 8, circa 150 mila trafficu di volu hè statu fattu in l'aeroportu Sabiha Gökçen. Stu numeru era circa 131 mila in u listessu periodu di l'annu passatu. In novu, u numeru di passageri, chì era circa 19 milioni 700 mila in u listessu periodu di l'annu passatu, hà aumentatu à 24 milioni 300 mila questu annu. "Ci hè un aumentu di 23 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu passatu, è anticipemu chì stu numeru continuerà à aumentà in l'anni à vene", disse.
📩 13/09/2023 15:51