
Istanbul hà accoltu i principali atleti olimpichi di u mondu. Parlendu à u Forum Olimpicu Mundiale, Presidente IMM Ekrem İmamoğlu, hà enfatizatu chì u so scopu hè di portà l'Olimpiadi è i Ghjochi Paralimpichi 2036 à Istanbul. Apertura un paràgrafu speciale per a Squadra di Volleyball Femminile, chì hà fattu a Turchia fiera di i so recenti successi, İmamoğlu hà dettu: "Queste sò e persone chì mostranu cumu ghjunghje in cima cù u spiritu di squadra, a disciplina è a personalità pusitiva. Ci anu fattu sperienze è creanu a storia più bella è u più bellu viaghju in a storia di u nostru paese, soprattuttu in u tema di l'ugualità di genere, chì hè largamente discutitu in u mondu è sapemu chì ci vole à fà assai prugressi. "I so successi ricurdanu à e ragazze chì anu da crede è travaglià in i so scopi, è continuanu à esse una fonte di orgogliu per a Turchia", disse.
Istanbul hà accoltu u Forum Mondiale di l'Olimpiani (WOF) chì si svolgerà u 16-17 di settembre 2023. L'avvenimentu hà riunitu nomi impurtanti in u mondu chì anu u titulu "OLY", chì pò esse ricivutu solu da l'atleti chì cumpetenu in i Ghjochi Olimpichi è purtati per a vita, à l'Arena Volkswagen in Sarıyer. U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu è u presidente di l'Associazione Mondiale Olympians (WOA) Joel Bouzou hà fattu discorsi. U presidente di u Cumitatu Olimpicu Internaziunale Tomas Bach hà ancu spartutu i so punti di vista in un missaghju video chì hà mandatu à u foru.
"STELLE, MODELLU"
Dichjarà chì ognunu hà alcuni atleti chì piglianu cum'è mudelli in a so vita, İmamoğlu hà dettu: "Mi ricordu di parechji atleti chì avemu pigliatu cum'è mudelli, chì ci anu fattu tutti sentu speciali è motivati. Migliuramu noi stessi fighjendu è imitendu i so movimenti dapoi a zitiddina. Ùn pudemu micca impedisce di fighjulà è imitanu i so muvimenti dapoi a zitiddina, è in realtà ci migliurà cun tali movimenti. Calchì volta l'imitemu davanti à i schermi, qualchì volta pruvemu di fà cum'è elli è cumportemu cum'è elli quandu facemu sport o facemu i nostri primi passi nantu à i campi di sport. Ci damu ancu soprannomi dopu à i so nomi. A ricerca mostra chì più di u 80 per centu di e persone decide di diventà atleti è fà sport per via di l'astri sportivi. "Le stelle ci permettenu di esse micca solu persone sane chì facenu sport, ma ancu individui più suciali è dinamichi in ogni rispettu", disse.
"I SULTANI DI A RETE NI FANNU FIORI È SPRE"
Citendu u pugile Muhammad Ali, a gimnasta Nadia Comaneci è l'atleta Usain Bolt cum'è esempi di tali atleti, İmamoğlu hà dettu: "Cumu Turchia, avemu assistitu da vicinu à una storia unica in l'ultimi anni. Hè piena di missaghji in ogni aspettu. A nostra Squadra Naziunale di Volleyball Femminile, cum'è a chjamemu, i "Sultani di a Rete", anu ottenutu forse e più grandi vittorie in a storia di u sport di squadra turca, una per una, cù i successi internaziunali chì anu ottenutu in l'ultimi anni. Sò diventati a squadra numero unu in u mondu. Ma assai più impurtante, sò diventati mudelli eccellenti per e donne di u nostru paese. Attualmente, in a mo casa, a mo figliola di 12 anni vive cù volleyball. Ella face à tutti noi sperimentà u curagiu, l'equilibriu è a determinazione di luttà di e ragazze di volleyball in casa. Mi mantene in vita, a mo moglia è i mo dui figlioli. In questu rispettu, vedendu chì a fiducia in sè stessu, vedendu chì una squadra pò furmà u caratteru di e donne per esse assai più forte in questu modu, mi rende incredibilmente fieru è incredibbilmente speranza cum'è babbu, cum'è sindaco, cum'è persona chì hè in a gestione di a sucetà. Quessi sò persone chì mostranu cumu ghjunghje in cima cù u spiritu di squadra, a disciplina è e persunalità pusitive. Ci anu fattu sperienze è creanu a storia più bella è u più bellu viaghju in a storia di u nostru paese, soprattuttu in u tema di l'ugualità di genere, chì hè largamente discutitu in u mondu è sapemu chì ci vole à fà assai prugressi. "I so successi ricurdanu à e ragazze chì anu da crede è travaglià in i so scopi, è continuanu à esse una fonte di orgogliu per a Turchia", disse.
"PUSMU DÀ SPERANZA À E DONNE CÙ L'OLIMPIAMI"
Sottulineendu chì e storie di successu di l'atleti olimpichi daranu un esempiu in particulare per i zitelli è e donne, İmamoğlu hà dettu:
"Cù l'Olimpiadi, pudemu dà speranza à tutte e donne chì anu da campà cù e regule chì li limitanu in e società dominate da l'omi. Pudemu dimustrà chì e donne ponu esiste in tutti i campi di u sport è cumpete cù l'omi à uguali termini. Pudemu incuragisce e ragazze à realizà u so putenziale. A ricerca ci dice chì i capi femminili di u futuru emergeranu da i campi sportivi. Inseme, pudemu spiegà à e massi in u modu più forte pussibule i prublemi sperimentati in i prublemi di diritti umani è di ghjustizia suciale è l'inghjustizie soffrenu da e donne in parechji paesi. Cunsideremu assai impurtante chì Parigi 2024 furnisce quote uguali per atleti maschili è femini per a prima volta in a storia. U sportu è l'Olimpiadi sò di novu in a pusizione di punta. Semu rispunsevuli di sparghje sta pusizione pioniera in ogni campu. L'Olimpiadi sò ancu di grande impurtanza per fà u mondu un locu più pacificu è pacificu. Riunisce persone di diversi paesi, cuntinenti è culture diverse è dà un missaghju d'amicizia internaziunale è di pace. Inseme pudemu mette in risaltu l'unità di fratellanza è umanità. Pudemu diventà persone più tolleranti cunniscendu e diverse comunità umane è e so tradizioni. "Pudemu indirizzà i nostri ghjovani à questi sentimenti è attitudini", disse.
"U NOSTRE OBJECTU; PORTA L'OLIMPIADI E PARALIMPIPI 2036 À ISTANBUL "
"Agemu cù u fattu chì una cità induve si pò fà sport in e so strade hè una cità sustenibile", hà dettu İmamoğlu, enfatizendu chì u so scopu hè di portà l'Olimpiadi è i Ghjochi Paralimpichi 2036 à Istanbul. Dendu esempi di i valori chì Sydney 2000, Atene 2004, Pechino 2008, Londra 2012, Rio 2016 è Tokyo 2020 aghjunghjenu à e cità induve si sò tenuti, in diverse aree da l'ecunumia à u sviluppu suciale, İmamoğlu hà dettu:
"Cum'è u sindaco di Istanbul, una di e cità più grande è più belle di u mondu, eiu è tutte e persone di Istanbul avemu sogni simili. Acceleremu u nostru travagliu ogni ghjornu per u 2032, i prossimi Olimpiadi dopu Brisbane 2036. Ma quì vogliu dichjarà chjaramente: Sapemu chì parechji fatturi diffirenti, qualchì volta approcci pulitichi, sò impurtanti in quantu à a pruprietà di a casa. U nostru scopu hè di assicurà chì Istanbul diventa una cità olimpica ancu s'ellu ùn pò micca accoglie l'Olimpiadi. Per purtà tutti l'effetti pusitivi di u sportu à u nostru populu, à a nostra regione, à u nostru paese è à tutte e giugrafie chì ci circondanu. Sapemu chì avemu imbarcatu in un gran viaghju micca solu geograficamente ma ancu culturalmente per cuntinuà à esse un ponte trà u punente è u livante. Sapemu è vedemu chì, se sottulinemu questu cù a filusufia olimpica è l'urganisazioni sportivi internaziunali, u so impattu serà assai significativu per tutti i paesi di u mondu. Sapemu chì un ippodromu cù una capacità di 100 mila persone adorna a più grande piazza di Istanbul, a capitale di l'Imperu Rumanu Orientale è Ottumanu. "I residenti di Istanbul anu sperimentatu l'eccitazione di u sport, a cumpetizione è a lotta trà squadre dapoi 2000 anni".
"ISTANBUL hè una cità olimpica, Türkiye hè un paese olimpicu"
İmamoğlu hà dettu cù esempii chì Turchia è Istanbul anu avutu cun successu urganisazioni sportive impurtanti, "Quandu l'urganisazioni internaziunali sò cunsiderate, Istanbul hè digià una cità olimpica è Turchia hè digià un paese olimpico. Facemu tutti sti studii cum'è l'autorità di un paese cù una di e pupulazioni più ghjovani è dinamichi d'Europa. Tocchemu è continueremu à toccu à i nostri ghjovani à traversu u sport in a cità, induve l'età media hè di 32 anni, per ch'elli ponu sperimentà l'effetti pusitivi di u sportu micca solu in u campu di sport, ma in tutta a so vita. Cù u studiu "Riturnamentu suciale nantu à l'analisi di l'investimentu" chì avemu realizatu, avemu determinatu chì 1 unità d'investimentu in sport in Istanbul hà un valore di unità 101,05 à l'ochji di i citadini. U 84 per centu di quelli chì participanu à e nostre attività sportive dichjaranu chì si sentenu più in forma è più sani. U 92 per centu dicenu chì capiscenu chì u sport furnisce l'integrazione suciale. Istanbul hè ancu una cità olimpica per e donne. 83 per centu di quelli chì participanu à e nostre attività outdoor sò donne. Cù Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray è innumerevoli squadre d'Istanbul sustinute da più di 90 per centu di u paese è chì operanu micca solu in u football, ma ancu in quasi 20 sport olimpici, avemu una pupulazione chì vive cù sport in diverse rami almenu 300 ghjorni à l'annu. "Avemu una populazione di esattamente 16 milioni", hà spartutu.
"ÙN IMPORTA COME A NOSTRA AVENTURA IN STRADA PER 2036 RISULTATI ..."
"Continuemu u nostru grande sognu di diventà una cità olimpica cù e nostre strade, spiagge, parchi è infrastrutture sportive in continua evoluzione", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Qualunque sia a nostra avventura nantu à a strada di Istanbul 2036 finisce, continueremu a nostra. sforzi intensi per esse u puntu più luminoso è più prominente nantu à a mappa di u sport mundiale. È simu assai determinati in questu. A vostra prisenza, in particulare a vostra accettazione di u nostru invitu à scuntrà in Istanbul è a vostra participazione à l'avvenimentu da u mondu sanu, aumenta a nostra speranza per u sport è l'Olimpiadi. Finu u mo discorsu, vi pregu à tutti un foru di successu chì cuntribuisce à u mondu di u sportu, à tutti quelli chì facenu sport, è apre a strada per novi trasfurmazioni in u sport. "Benvenuti, ci avete fattu tutti felici è fieri", hà cunclusu.
BOUZOU : Hè un grande onore per esse quì
Dà infurmazioni nantu à l'Olimpiadi, Bouzou hà datu esempi di i so prughjetti. Bouzou hà dettu: "Istanbul ùn hè micca solu una cità maravigliosa, ma ancu una cità sportiva assai bella", è aghjunse: "İmamoğlu, a so squadra è i partiti di u prublema sò tutti inseme. Assicuranu chì e persone chì vivenu in Istanbul beneficianu di l'avvenimenti sportivi. "Hè pussibule di dì chì hà un publicu globale in termini di attività fisiche", disse. Attendendu l'attenzione à u periculu di l'obesità, Bouzou hà dichjaratu chì l'Olympians anu rispunsabilità in questu sensu. Bouzou hà ringraziatu IMM è u sindaco İmamoğlu per l'urganizazione di u foru è hà dettu: "Hè un grande onore per esse quì oghje".
📩 17/09/2023 12:18