
U Ministru di a Famiglia è i Servizii Suciali Mahinur Özdemir Göktaş hà annunziatu chì anu depositatu un totale di 2.8 miliardi di TL d'Assistenza per l'Assistenza Domestica in i cunti di stu mese per furnisce un supportu ecunomicu à i citadini completamente dipendenti in bisognu di cura è e so famiglie.
U Ministru Mahinur Özdemir Göktaş hà ricurdatu chì l'Assistenza Domiciliaria, unu di i più impurtanti mudelli di serviziu di cura orientata à a famiglia offerti da u ministeru, hè stata lanciata in u 2006 cù l'idea di sustene l'individui disabili principalmente cù e so famiglie. Göktaş hà dichjaratu chì cù l'Assistenza per l'Assistenza in Casa, l'integrità di a famiglia hè prutetta da u sustegnu di i citadini chì si curanu di i so parenti cumplettamente dipendenti chì necessitanu di cura.
Dichjarà chì 5.097 TL per beneficiariu sò pagati mensili in u scopu di l'Assistenza per l'Assistenza Domicile, u Ministru Göktaş hà dettu: "Questu mese, avemu dipositu un totale di 2.8 miliardi TL di Assistenza per l'Assistenza Domestica in cunti per i citadini completamente dipendenti è e so famiglie in bisognu di cura. . Attualmente, 566 mila citadini beneficianu di l'Assistenza in Casa. In u quadru di a nostra Turkey Century Vision, cum'è u Ministeru, cunsideremu assai impurtante chì l'assistenza suciale basata nantu à i diritti in u campu di a disabilità hè sustinibili cù una comprensione trasparente. In stu cuntestu, cuntinueremu à ghjunghje sin’à ogni membru di a sucetà cù i mudelli di serviziu suciali olisticu è ghjusta chì avemu sviluppatu in u quadru di a nostra visione di una sucetà chì ùn lascià nimu. "Spergu chì i pagamenti seranu benefizii per tutti i nostri citadini disabili è e so famiglie". Hà utilizatu e so espressioni.
📩 14/09/2023 13:43