L'attività di a Settimana Europea di a Mobilità hà iniziatu cù "Bicycle Ride" in Ankara

L'attività di a Settimana Europea di a Mobilità hà iniziatu cù "Bicycle Ride" in Ankara
L'attività di a Settimana Europea di a Mobilità hà iniziatu cù "Bicycle Ride" in Ankara

A Municipalità Metropolitana di Ankara celebra a "Settimana Europea di a Mobilità", tenuta in u mondu trà u 16 è u 22 di settembre, cù diversi avvenimenti.

L'eventi finiscinu u venneri 22 di settembre ; Hè cuminciatu cù u "Bicycle Ride" di u Cunsigliu di Bicicletta d'Ankara è "Giornata di a cità senza vittura". Comu parte di l'avvenimenti, Bahçelievler 7th Street hè stata chjusa à u trafficu per un ghjornu, è a strada hà accoltu assai avvenimenti, da artisti di strada à cuncerti, da spettaculi di ballu zumba à spettaculi di Hacivat è Karagöz, è da avvenimenti musicali à i Concerti di l'Orchestra di ABB City.

A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara accoglie una serie di avvenimenti per sensibilizà chì a bicicletta hè un mezzu di trasportu efficace è sanu, per via di a Settimana Europea di a Mobilità chì copre u 16-22 di settembre.

A ghjente di a capitale mostra ancu un grande interessu in l'eventi preparati apposta per a Settimana Europea di a Mobilità, chì hè celebrata in u mondu sanu cù u slogan "Scoprite a vostra cità, prutegge u vostru futuru".

SIA INIZIATUTA CU UN EVENTU DI BICICLETTA

L'avvenimenti di a Settimana Europea di a Mobilità cuminciaru cù l'"Evenimentu di Bicycle Riding" di u Cunsigliu di Bicicletta di Ankara in Bahçelievler 7th Street.

U direttore generale di EGO, Nihat Alkaş, chì hà iniziatu l'avvenimentu di guida, hà dettu: "A Settimana Europea di a Mobilità hè una campagna lanciata da a Cummissione Europea in 2002 è realizata ogni annu trà u 16 è u 22 di settembre. U Car Free City Day hè un avvenimentu chì si svolge sta settimana. U tema di a settimana di questu annu, chì hè celebratu cù un tema sfarente ogni annu, hè statu determinatu cum'è "Scopri a vostra cità - Prutegge a vostra energia per u futuru". Cum'è a Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara, urganizeremu parechji avvenimenti cù questu tema durante a settimana. I membri di u Cunsigliu di a Bicicletta partianu da u Castellu di Ankara sta matina. In cunfurmità cù u tema di a nostra settimana, sò ghjunti quì per spiegà a so cità è anu sempre una strada per andà. Vogliu chì e strade sò aperte è chì a guida sia piacevule ".

DUMENICA SANS CAR

Bahçelievler 7th Avenue hè stata chjusa à u trafficu di veiculi per un ghjornu cum'è parte di l'avvenimentu di dumenica senza vittura.

I citadini anu dimustratu un grande interessu in i spazii di l'avvenimenti di a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì includenu assai stand, da l'attellu di fabbricazione di ceramica à l'avvenimenti di pittura di mani è faccia per i zitelli, da a prumuzione di u sistema di spartera di bicicletta elettrica à a distribuzione di fiori.

Parechji avvenimenti sò stati in 7th Street, da artisti di strada à emissioni di musica per i zitelli, da spettaculi di ballu di zumba à Hacivat è Karagöz Middle Plays, da avvenimenti musicali à i Concerti di l'Orchestra ABB City.